Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Mobile Service is top

TANE

Member
Mar 31, 2019
365
147
Nieuwegein
Afgelopen woensdag had ik een afspraak met de mobile service van Tesla.
Ik was blij verrast over hun snelheid van afspraak maken en service gerichtheid.
Op locatie werd zijruit motor van mijn M3 hersteld. Had wat problemen (bij omhoog doen kwam deze soms direct weer naar beneden)
Top service

ramonneke

Active Member
Apr 26, 2018
3,578
2,050
Rotterdam
Mijn mobile service ervaring met de installatie van de CCS upgrade was ook erg positief. 2 super enthousiaste medewerkers en het was zo gepiept.

Mad P***y

Sexycars_nl
Jan 23, 2019
1,270
853
Nederland
Bij mij begonnen de stoelen op de tweede rij ineens te piepen, netjes ingesmeerd door de ranger. Raamstrip voor vervangen en ccs upgrade gedaan. Top!

About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.

Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC