TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Model 3 - Afleveringen

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by eelcodb, Feb 6, 2019.

1. dnz0

dnz0 New Member

Heb dit een keer op een ander forum gevraagd, toen werd er gezegd gemiddeld 3000 tot 6000 :).
    Maar weet niet of dit helemaal waar is.

2. dnz0

dnz0 New Member

Iemand enig idee hoelang het duurt voordat een schip aan is gekomen in Zeebrugge? 3 weken ongeveer?

3. prettig

prettig Member

Gisteren de performance (met performance pack) gehaald........zinloos snel ;)
    Super leuk om mee te rijden (in Duitsland mee gereden en idioot hoe hard die gaat), maar als ik afstanden moet rijden neem ik de LR RWD, rijdt /stuurt "lichtvoetiger", minder stug en meer range. Alleen de bochten en glad wegdek grip is uiteraard veel beter in de 4 wheel drive). De AWD is eigenlijk de beste allround en snel zat.

Heb snellere auto's gereden qua topsnelheid maar niet qua acceleratie. Ga dat nog eens proberen op een circuit, veel veiliger want is uiteraard compleet onverantwoord op de openbare weg. Meer/ander rubber eronder en andere pad's is die vast nog stukje sneller.

Indrukwekkend is ook: hij blijft gaan (niks beperken of maar paar keer kunnen doen), accu ver leeg rijden, laden en weer gaan (en dat laden gaat zo snel dat je geen tijd hebt om bij te komen van je rit). :D

• Like x 3
  4. Gast68

Gast68 Member

Ongeveer 20dagen. Volgens dit artikel uit het FD van vandaag.
    Cookiewall | Het Financieele Dagblad

5. J05B

J05B Member

Gister een medewerker gesproken en die informeerde mij dat eind oktober pas weer een boot aankomt en leveringen in november weer beginnen.

6. Sebastiaanlee

Sebastiaanlee Member

7. Guus

Guus Member

Weet niet of dit een los topic moet zijn, eerst maar even hier proberen.

Mijn Tesla is in augustus besteld voor levering op 9 december. De APK van mijn huidige leaseauto verloopt ook op die dag (exact 4 jaar na levering). Hoe stipt is Tesla in de levering? Kan ik er van uitgaan dat ik de auto op 9 december in ontvangst kan nemen, of kan het zomaar een paar dagen laten zijn en moet ik de APK dus nog doen?

8. MoManTai

MoManTai Member

Bij de bestelling kreeg ik een “estimated date of delivery”. Toen de VIN bekend was werd de leverdatum een week opgeschoven. Op die laatste datum kon ik hem echt meenemen.
    Er zijn allerlei ervaringen gemeld op dit forum...dus “your mileage may vary”.

9. Sjoester

Sjoester Member

Levering is pas definitief als de auto binnen is en dan blijkt dat hij afleesbaar is.. ga er gemakshalve van uit dat dit 1 tot 2 weken later is, dan valt het niet tegen. Daarnaast: een APK kost 35,00 euro... is dat onoverkomelijk?

• Like x 1
  10. Louisvdd76

Louisvdd76 Member

Ik had een lever-restrictie van 25-11 ivm aflopen huidige lease-contract.... Tesla gaat dan op 24-11 een auto proberen te koppelen. Die heb je dan nog niet op 25/11.

Dus ik heb de lever-restrictie er helemaal af laten halen. Kost je paar 100 euro maar dan weet je tenminste dat je hem snel en zeker dit jaar hebt....

11. Ger356

Ger356 Member

Ik zou maar heel gauw die 9 december restrictie er af laten halen, want Tesla gaat dan een paar dagen ervoor (5 december, :p) je order in behandeling nemen en dan is het een loterij of je nog dit jaar geleverd gaat krijgen.

12. Roootje

Roootje Member

Idd, ik had het staan op 1 oktober. Nu 7 oktober nog steeds niks gehoord. Geen VIN, zelfs geen voorlopige leverdatum....

13. J_Appelstroop

J_Appelstroop Member

Zelfde verhaal voor (onterechte) restrictie op 10 september.

14. Irru

Irru Member

Even een sanity check, maar als je een mailtje hebt gehad dat zegt "Volgens de bestelling van uw leasemaatschappij mag er vanaf 22/08/2019 een Tesla aan u uitgeleverd worden." dan was dat de restrictie, toch?

15. J_Appelstroop

J_Appelstroop Member

Correct.

16. Roootje

Roootje Member

Ben bang dat het november gaat worden, aangezien de nieuwe lading eind oktober pas aankomt....

17. ERvee

ERvee member

Hmmm.
    eerstvolgende leveringen ergens in november dus? En als je nog geen vin hebt, alleen een rn, kan ie er dan evengoed op staan of is t dan sowieso n bootje later? (27/9 bestelling, 1/10 rn ontvangen).

18. Moofie

Moofie Member

Misschien een domme vraag, maar hoe ontvang je het VIN nummer en wat heb je er aan? Ik heb de mijne op 23/9 besteld direct via Tesla. Ik kreeg wel direct een RN nummer te zien op mijn account op tesla.nl

19. BlackArrow

BlackArrow Member

VIN nummer ontvang je van Tesla op het moment dat ze een fysieke auto matchen aan jou aanvraag. Dit is ook het nummer (chassisnummer) dat je ook nodig hebt voor de verzekering.

20. JanG007

JanG007 Member

Ik kan na 4 maanden de lootbox opendoen en zie refferals, documenten die er in het begin stonden, zie ik niet meer (aankoopfactuur) maar nog geen vin. Uitleverdatum leasing 7 november...restrictiedatum 22/10.

Spannend...

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC