Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik werd net gebeld door Tesla delivery met leveringsinformatie, weet niet of meer mensen dit genoegen hebben gehad? :DHij wist mij te vertellen dat ze alles weer aan het voorbereiden zijn om massaal te leveren in november/december.

De grand Dahlia is nu onderweg naar Zeebrugge en die levert voor heel Europa, de verwachting is dat daar niet veel voor NL bijzit.

Op dit moment worden ze platgebeld door mensen die besteld hebben en zowat smeken om een vin. Dit heeft geen nut werd mij uitgelegd omdat een VIN nummer niet hier in NL wordt toegekend maar in de US. Tesla NL heeft hier dus geen invloed op..

Nog wel even gevraagd of privé bestellingen voorgaan op de lease muhahaha :cool:

Je kunt er van uit gaan dat je je M3 in november of december bij Koopman in A'dam mag ophalen. Gedane bestellingen.....
 
  • Like
Reactions: Desiré
Ik werd net gebeld door Tesla delivery met leveringsinformatie, weet niet of meer mensen dit genoegen hebben gehad? :DHij wist mij te vertellen dat ze alles weer aan het voorbereiden zijn om massaal te leveren in november/december.

De grand Dahlia is nu onderweg naar Zeebrugge en die levert voor heel Europa, de verwachting is dat daar niet veel voor NL bijzit.

Op dit moment worden ze platgebeld door mensen die besteld hebben en zowat smeken om een vin. Dit heeft geen nut werd mij uitgelegd omdat een VIN nummer niet hier in NL wordt toegekend maar in de US. Tesla NL heeft hier dus geen invloed op..

Nog wel even gevraagd of privé bestellingen voorgaan op de lease muhahaha :cool:

Je kunt er van uit gaan dat je je M3 in november of december bij Koopman in A'dam mag ophalen. Gedane bestellingen.....

Wanneer heb je hem besteld als ik vragen mag?
 
Ik werd net gebeld door Tesla delivery met leveringsinformatie, weet niet of meer mensen dit genoegen hebben gehad? :DHij wist mij te vertellen dat ze alles weer aan het voorbereiden zijn om massaal te leveren in november/december.

De grand Dahlia is nu onderweg naar Zeebrugge en die levert voor heel Europa, de verwachting is dat daar niet veel voor NL bijzit.

Op dit moment worden ze platgebeld door mensen die besteld hebben en zowat smeken om een vin. Dit heeft geen nut werd mij uitgelegd omdat een VIN nummer niet hier in NL wordt toegekend maar in de US. Tesla NL heeft hier dus geen invloed op..

Nog wel even gevraagd of privé bestellingen voorgaan op de lease muhahaha :cool:

Je kunt er van uit gaan dat je je M3 in november of december bij Koopman in A'dam mag ophalen. Gedane bestellingen.....

Voorraad flink aangevuld: New & Used Electric Cars | Tesla
 
  • Like
Reactions: cracktro
Ik werd net gebeld door Tesla delivery met leveringsinformatie, weet niet of meer mensen dit genoegen hebben gehad? :DHij wist mij te vertellen dat ze alles weer aan het voorbereiden zijn om massaal te leveren in november/december.

De grand Dahlia is nu onderweg naar Zeebrugge en die levert voor heel Europa, de verwachting is dat daar niet veel voor NL bijzit.

Op dit moment worden ze platgebeld door mensen die besteld hebben en zowat smeken om een vin. Dit heeft geen nut werd mij uitgelegd omdat een VIN nummer niet hier in NL wordt toegekend maar in de US. Tesla NL heeft hier dus geen invloed op..

Nog wel even gevraagd of privé bestellingen voorgaan op de lease muhahaha :cool:

Je kunt er van uit gaan dat je je M3 in november of december bij Koopman in A'dam mag ophalen. Gedane bestellingen.....

Goede info! Dank voor het delen hier !
 
De mijne is op 31 juli besteld (lease), ook nog geen VIN...
De besteldatum is voor Tesla niet leading, een evt restrictie datum is meer bepalend. Indien geen restrictie dan gaat het om de configuratie ( allocatie op productie, factory Fremont, voorraad in de US en daarna nog de verscheping). Indien er een restrictie op de brstelling zit gaan ze pas vanaf die datum alloceren. Dat kan dan dus ook weer zijn op productie, voorraad etc.
 
Op 18 september besteld (LR AWD 18'' grey) en ontvang nu per mail de "prepare voor delivery" melding.
Iemand enig idee hoe lang het nu gaat duren ?
Gezien werkverplichtingen en geboekte herfstvakantie past aflevering mij de komende 2 weken mij helemaal niet.
 
Laatste bericht vanuit Tesla delivery:

Vanaf mid november gaan er weer leveringen plaatsvinden. Het grootste deel van onze klanten zal de Tesla in december ontvangen.
Het koppelen van voertuigen gaat automatisch, u krijgt ook direct van ons bericht wanneer die koppeling plaats heeft gevonden en wij zicht hebben op een leverings indicatie.

Het is nog even afwachten tot wij weer voertuigen vanuit Amerika ontvangen, maar het is het wachten waard! Graag tot dan!

Kan mij haast niet voorstellen dat alle bestellingen die voor 14 oktober zijn gedaan dit jaar nog op kenteken staan.