Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Das flink balen, P.
Hopelijk gaat het beter in de herkansing.

Je moest eens weten hoe vaak ik daar was. En elke keer weer met dezelfde oude, afgetrapte bak naar huis, verkleumd en wel. o_O
Als ze denken dat ze een herkansing zouden verdienen hebben ze het mis. Ze moeten die auto maar netjes in piekfijne conditie met duizend excuses en een doos champagne bij mijn zus gaan afleveren. En op de terugweg kunnen ze bij mij ook nog wat excuses brengen.
 
Ik zal vanmiddag een uitgebreid verslag schrijven van de clusterfuck van gisteren. Beter in een apart draadje.
Als je jou zo boos krijgen is er echt wel wat aan de hand.
Wat ik niet snap is waarom ze nog steeds alles aan het eind van het kwartaal proppen. Je zou toch zeggen dat het voor de aandelenkoers niet meer nodig is. Dus waarom dan zoveel ellende in je organisatie en gefrustreerde klanten op de hals gehaal. Stuur gewoon elke paar weken een boot naar Europa en lever die dingen netjes in de tijd uit via de normale organisatie. Stomme kwartaalhijgen.
 
  • Like
Reactions: Frankvr
Gisteren de M3LR opgehaald. Ophalen ging keurig; er waren geen lange rijen, slechts een paar wachtende voor me. Bij het opkomen van het terrein was de auto al gekoppeld aan de App.

Even leek het mis te gaan omdat de auto nog niet geregistreerd zou zijn. Dus ik werd gevraagd even plaats te nemen zodat een collega de registratie kon controleren. Ik had mijn vrouw die op de parkeerplaats met de kinderen stond te wachten nog niet gebeld dat het waarschijnlijk langer ging duren, of ik werd alweer terug geroepen en kon ik doorlopen naar buiten.

Daar heel vriendelijk geholpen en uitgebreide uitleg gekregen van de belangrijkste instellingen.
Twee meldingen gemaakt:
1. De kofferbak staat iets scheef. Hij verbaaste zich daarover, want de nieuwe lichting auto's zouden dat nog maar weinig hebben.
2. De liner binnen bij de overgang bij de B-stijl is aan beide kanten bijzonder slecht uitgelijnd.

De auto is met 56% charge afgeleverd.

Van een delivery hell was geen sprake. Kan me wel voorstellen dat als er een afwijking is van het proces dit niet soepel loopt.
 
  • Like
Reactions: M13z1
Met nu nog ongeveer een week te gaan is het zo te zien een nek aan nek race in EV land. Zal Tesla ook dit jaar weer de meeste EV’s afleveren in Nederland. Kona en XC40 doen het zo te zien ook goed.
Elektrische Auto Kentekenregistraties

Polestar2 valt wat tegen -> 1/3 van M3 en andere top 3 EV's 2020 :rolleyes:

Ben benieuwd wie de winnaar wordt van 2020 idd een nek aan nek race.
Leasemaatschappijen en/of dealers zullen nog wel zo veel mogelijk VRD auto's registreren dit jaar waardoor de winnaar nog niet goed voorspelbaar is.
 
Wij hebben de MIC3SR+ dinsdag opgehaald. Uitmuntende kwaliteit, ik had helemaal niets op te merken. En reken maar dat ik goed gekeken heb, dat deed ik ook met mijn S die ik end-of-quarter Q3 in 2018 ophaalde (bang gemaakt door alle horror verhalen). Aflevering ging vriendelijk en snel, hij was netjes opgeladen.

De oprit ziet er weer een stuk mooier uit...

View attachment 618777
Je spaart Tesla's? :)
Hoe kan het dat je er nog een hebt met chromen lijsten? Het zijn toch allemaal mj 2021 modellen die nu worden geleverd?
 
Polestar2 valt wat tegen -> 1/3 van M3 en andere top 3 EV's 2020 :rolleyes:

Ben benieuwd wie de winnaar wordt van 2020 idd een nek aan nek race.
Leasemaatschappijen en/of dealers zullen nog wel zo veel mogelijk VRD auto's registreren dit jaar waardoor de winnaar nog niet goed voorspelbaar is.

Polestar kon eind September al niet meer garanderen dat de auto's voor 31/12 geleverd zouden worden. Ik weet niet precies waarom, maar ik vermoed dat een aantal potentiele kopers hierdoor is afgehaakt....
 
  • Like
Reactions: SparkyM3LR4WD
Je spaart Tesla's? :)
Hoe kan het dat je er nog een hebt met chromen lijsten? Het zijn toch allemaal mj 2021 modellen die nu worden geleverd?

ik meen te hebben begrepen dat de Amerikaans gebouwde auto’s de refresh al hebben, de Chinese auto’s, allemaal SR, niet.
De Chinese hebben dan weer wel het nieuwe type batterij. Heeft hier ergens gestaan, maar ik kan het niet terugvinden.
 
ik meen te hebben begrepen dat de Amerikaans gebouwde auto’s de refresh al hebben, de Chinese auto’s, allemaal SR, niet.
De Chinese hebben dan weer wel het nieuwe type batterij. Heeft hier ergens gestaan, maar ik kan het niet terugvinden.

Zo is het inderdaad. Die zwarte lijsten konden mij vrouw gestolen worden, maar de elektrisch bedienbare kofferbak had wel een fijne bonus geweest.

Overigens is de bouwkwaliteit van onze MIC echt fantastisch, inmiddels de auto binnenste buiten gekeerd en helemaal niets op te merken. Hyperdegelijk en strak in elkaar gezet.
 
  • Like
Reactions: Maarten and OttoR
Met nu nog ongeveer een week te gaan is het zo te zien een nek aan nek race in EV land. Zal Tesla ook dit jaar weer de meeste EV’s afleveren in Nederland. Kona en XC40 doen het zo te zien ook goed.
Elektrische Auto Kentekenregistraties

gaat tesla wel weer winnen. Geloof nooit dat die andere merken in een week nog super veel afleveren in te laatste week van het jaar. Tesla heeft bewezen dat wel te kunnen vorig jaar.
 
Het gaat idd (weer) hard einde jaar :)
Je ziet ook duidelijk de "einde kwartaal run"

Wie stuurt dit door naar AD zodat men in januari, april, oktober, etc. niet weer gaat melden dat alles instort :D

Model 3 registraties_kwartaal.jpg