Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Heeft ook allemaal met verwachtingsmanagement te maken, aan twee kanten (Tesla en klant). Mijn vader heeft vorig jaar geleden een nieuwe Volvo gekocht, kreeg als "opleverdatum" mee: ergens in mei/juni. Had geen idee van productiedatum, VIN en al helemaal niet van getrackte boten of wanneer de auto bij de garage aangekomen was. Garage deed lekker z'n werk, en toen ze er met de poetslap langs gingen dachten ze...laten we de klant bellen, de auto is nu wel kaar.

En tja...de mensen hier op het forum weten elkaar hier af en toe flink op te hitsen. Heb een zakenrelatie die een 3 besteld heeft maar niet op het forum zit, en die is er relaxt onder.

4 stuks besteld en nergens last van.
Erg tevreden over Tesla en hoe het hele proces vrij soepel verloopt.
Ze worden zelfs eerder geleverd dan de eind feb/eind maart prognose vanuit het begin dus mij hoor je niet klagen.
En dat mijn buurman die hem misschien iets later gereserveerd heeft dan ik hem iets eerder heeft?
Tsja, lekker belangrijk.
 
Ok, back on topic...wel weinig foto’s van M3’s ;) #picturesoritdidn’thappen

Euh ja ik ben een fotograaf van beroep dus wat wil je zien :p
Momenteel moet ik zeggen dat ik liever de volgende 400km ga registreren op de teller dan foto's maken maar misschien kan ik verzoekjes inwilligen.

Volgende week ga ik een professionele shoot doen van de Model 3 met een collega, met belichting en alles. Dus die resultaten zal ik tegen die tijd ook posten!
 
Ik hoopte nog op wat compensatie voor het wachten en het voor niks naar Tilburg rijden in de vorm van autopilot of een hidden ludicrous mod maar helaas... :) Toch is het wel echt een feest beest. Dit is niet eens de performance, maar snel! Wow. En ik kom uit een M3.
Dat geeft de burger moed!
Ik ben namelijk sterk aan het twijfelen geraakt na de proefrit in de M3P. Ik vind deze echt waanzinnig rijden. Ik heb de non P besteld en dus bang voor (teveel) teleurstelling.Goed te horen dat hij zo bevalt(heb ook nog een M140i wat erg lekker rijdt).
Ik ga m 1 dag proberen, blijf ik twijfelen; dan maar wachten op een P.
 
Ik ben geen professionele fotograaf, maar hierbij toch wat iPhone foto’s:

D70F3ACD-DB5F-4ACE-BB6C-7790E76913F9.jpeg
D484EA19-7777-4BDF-B9FE-0AA7FC7F86A6.jpeg
9D4EE1F7-4F87-4F84-8375-B147944A117C.jpeg
70981ED4-67D3-48D4-B463-CB2542DA9987.jpeg
36B76ADC-6BDB-4F40-AC6F-35114E387D93.jpeg



Ps. Het waait hier :eek:
 
Euh ja ik ben een fotograaf van beroep dus wat wil je zien :p
Momenteel moet ik zeggen dat ik liever de volgende 400km ga registreren op de teller dan foto's maken maar misschien kan ik verzoekjes inwilligen.

Volgende week ga ik een professionele shoot doen van de Model 3 met een collega, met belichting en alles. Dus die resultaten zal ik tegen die tijd ook posten!

Ha nu weet ik wie je bent. Vond je gezicht al bekend voorkomen. Je hebt bij ons packshots gemaakt van potten met voedingssupplementen ;)