Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
C3DE1846-F476-4474-B1D1-F58A3DA48B02.jpeg
93C38D60-43C3-4AF9-A4FC-B7FDBC9B7DAF.jpeg
F6C0BF55-0565-498C-BDC9-7FC54154E112.jpeg
Vandaag was het eindelijk zover :)
Lekkere stuurmans auto!
 
De odata koppeling met Tableau werkt overigens niet helemaal lekker. ID's lijken dubbel voor te komen, waardoor er data verloren gaat. Test gedaan door meerdere keren te koppelen met dezelfde dataset en steeds andere aantallen:

Schermafbeelding 2019-02-15 om 17.19.02.png
 
Vandaag onze model 3 opgehaald. Wat een auto. In vergelijking met mijn S85 uit 2014 is dit wel een grote verbetering. Auto is spotless en ligt op de weg als een tank op de spoorbaan. Alleen de spoiler ontbrak op de mijne. De buurman had er wel een..
Heerlijk ritje gemaakt vandaag vanuit Tilburg naar huis. Goede geluidsinstallatie ook. Morgen maak ik wat foto’s vandaag geen tijd voor gehad..

Stonden overigens een heleboel model 3 klaar. Binnen en buiten. Het gaat zo hard dat ze poetsers tekort komen. Poetsen kon dus ook wat beter. Elk uur gaan er tussen de 5 en 7 de fabriek uit.

Hoi Bas, hoe vind je de vering met de 20" wielen tov de model S? Niet te hard? Wat vind je verder de verbeteringen tov de S? dank! (P too much of fijn?)
 
Quote 'Tesla is reportedly ending its contract with the company preparing the vehicles at the port due to complications'.

De echte complicaties van de 'delivery', zitten volgens mij eerder in de administratieve choas bij Tesla zélf. Maar vooruit, schoonschip maken bij een ander dus...
Je hebt de realiteit, en wat de media ervan maakt, al dan niet verloren in vertaling.
 
Hoi Bas, hoe vind je de vering met de 20" wielen tov de model S? Niet te hard? Wat vind je verder de verbeteringen tov de S? dank! (P too much of fijn?)

De vering is prima. Zeker niet te hard.had eigenlijk gedacht dat ie lager in de vering zou staan en harder zou zijn. Blijft wel mooi vlak in de bochten.
De P heb je niet nodig natuurlijk en als bijrijder is het af en toe bijna misselijk makend. :confused: Maar als ik zelf rij heel erg leuk. Weet niet of ik weer voor een P zou gaan..
 
  • Like
Reactions: Ruhl
De vering is prima. Zeker niet te hard.had eigenlijk gedacht dat ie lager in de vering zou staan en harder zou zijn. Blijft wel mooi vlak in de bochten.
De P heb je niet nodig natuurlijk en als bijrijder is het af en toe bijna misselijk makend. :confused: Maar als ik zelf rij heel erg leuk. Weet niet of ik weer voor een P zou gaan..
Bedankt, ik ben ook nog immer in dubio. Nu een witte non P met 19"(wat vaak genoeg is. 20" soms net een te laag profiel, maar dan wel met Michelin supersports!). Maar die P blijft na de proefrit maar in mijn hoofd zitten. Er zijn hier mensen op het forum die zowel een P als een nonP hebben besteld. Ben benieuwd ook naar hun ervaringen. Waarschijnlijk geeft een non P ook meer dan voldoende sportief rijplezier;)
 
  • Like
Reactions: Ruhl