Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Zo'n bandenreparatieset (spuitbus) vernielt dus zowel je band als je TPC (tyre pressure sensor).
Ik ben nog aan het dubben wat ik doe. Want er is ook de wiel-vervang-service van Tesla, mocht je een keer met een lekke band staan.
Tegelijk, zoiets overkomt je zelden vlak bij huis als je tijd over hebt. Bij mij bijna alleen op vakantie, vaak ver van een servicepunt. Dan is zo'n set misschien wel handig om je bij een bandenverkoper te brengen. Misschien toch maar meenemen, want een reservewiel is ook onhandig groot en kost range.
 
Zo'n bandenreparatieset (spuitbus) vernielt dus zowel je band als je TPC (tyre pressure sensor).
Ik ben nog aan het dubben wat ik doe. Want er is ook de wiel-vervang-service van Tesla, mocht je een keer met een lekke band staan.
Tegelijk, zoiets overkomt je zelden vlak bij huis als je tijd over hebt. Bij mij bijna alleen op vakantie, vaak ver van een servicepunt. Dan is zo'n set misschien wel handig om je bij een bandenverkoper te brengen. Misschien toch maar meenemen, want een reservewiel is ook onhandig groot en kost range.
Die set van tesla kun je ook als pomp gebruiken zonder die prut erin te spuiten.
Zo kan je veelal ook weer voorzichtig verder rijden.
 
The saga continues...
Vanochtend contact gehad met Tesla over het koppelen van mijn auto aan mijn persoonlijke Tesla-account. Dit moet door de leaseafdeling gebeuren en kan wel 3 tot 5 dagen duren. Bizar dit dit niet bij aflevering kon gebeuren. Enfin, dan maar even wachten voordat ik summon kan uitproberen
 
@jorisee Nice! Jouw auto lijkt sterk op de mijne (heb EAP-> AP+FSD erbij). Ga vanmiddag weer even bellen. Levering zou gegarandeerd deze week zijn maar de telefoon blijft angstvallig stil.
Pfff bij mij hetzelfde! IK krijg al 1 week het bericht dat mijn auto klaarstaat om naar Tilburg te gaan. Alles is verder helemaal in orde, behalve een afspraak....hij staat zeker ergens op een achteraf plekje...
Ik heb het idee dat ze het transport nog niet op orde hebben.
Morgen komt er een nieuwe boot aan.
 
Ter info:
Ondanks dat de 3 op naam was gezet na het annuleren is dit weer rechtgetrokken bij rdw. Ook staat er weer 0/0 eigenaren, eerst was het 0/1, auto is gevrijwaard. Dus auto’s die terugkomen kunnen ze weer als een nieuwe wagen verkopen en hebben volgens rdw geen eerdere eigenaren gehad.
 
m3 1.jpg
new color in the making...