Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Sinds deze morgen ook een factuur in m'n account (met VIN die overeen komt met wat ik eerder doorgekregen had). Betaling 7 dagen voor levering zal niet lukken, leasemaatschappij betaalt pas eens ik document heb ondertekend dat de wagen ok is. Zal wel geen probleem zijn zeker? Het begint precies te schuiven, spannend...
 
Sinds deze morgen ook een factuur in m'n account (met VIN die overeen komt met wat ik eerder doorgekregen had). Betaling 7 dagen voor levering zal niet lukken, leasemaatschappij betaalt pas eens ik document heb ondertekend dat de wagen ok is. Zal wel geen probleem zijn zeker? Het begint precies te schuiven, spannend...
7 dagen van te voren hoeft niet. 1 dag voor ophalen heb ik het geld overgemaakt en een bewijs van overboeking gemaild. Ging prima. Die dag ook al op mijn naam gezet.
 
  • Helpful
Reactions: Baco
Sinds deze morgen ook een factuur in m'n account (met VIN die overeen komt met wat ik eerder doorgekregen had). Betaling 7 dagen voor levering zal niet lukken, leasemaatschappij betaalt pas eens ik document heb ondertekend dat de wagen ok is. Zal wel geen probleem zijn zeker? Het begint precies te schuiven, spannend...


Ik check net mijn account. Wel eindfactuur (klopt ook) maar geen VIN (staat nog steeds mijn RN nummer op) of afleverdatum. Komt de afleverdatum ook gewoon in account te staan of krijg je daar SMS/telefoontje van? Anyway...het beweegt!
 
Ik check net mijn account. Wel eindfactuur (klopt ook) maar geen VIN (staat nog steeds mijn RN nummer op) of afleverdatum. Komt de afleverdatum ook gewoon in account te staan of krijg je daar SMS/telefoontje van? Anyway...het beweegt!
Afleverdatum zal wel telefonisch zijn, veronderstel ik? Hoezeer ik ook wil, ik kan niet alles laten vallen om die wagen op te halen ;)
 
Wanneer je ze belt over levering begint de vriendelijkheid er wel af te gaan...... Wacht al weken op het geld van mijn eerste annulering en inmiddels een andere besteld, maar bij delivery lijken ze het maar heel normaal te vinden dat er enkele duizenden euro's open staan en zij zich niet aan de 2 weken terugbetalingstermijn houden.
 
Grappig, op mijn eindfactuur staat 10-03-2019 als leveringsdatum. Ook een beetje laat dat ik dat te weten kom, lol

Sinds vanmorgen heb ik als LeasePlan klant nu ook een factuur in m'n account met het VIN dat ik al eerder onder voorbehoud doorkreeg van Delivery. Mijn totaalprijs is 2200 euro lager dan ik verwachtte, het lijkt erop dat ik dus toch de verlaagde-en-weer-verhoogde prijs als catalogusprijs op mn factuur heb gekregen, dit scheelt me weer 2 tientjes in de bijtelling. Zou helemaal te gek zijn als LeasePlan ook deze lagere prijs door laat werken in mijn maandbedrag (maar dat zal wel niet). Nu alleen hopen dat ik toch wel de gratis AP krijg, zoals beloofd door Tesla en LeasePlan (gelukkig heb ik dat van LeasePlan op schrift nu).

Maar bij mij geen leverdatum op de factuur, waar zou dat moeten staan? Ik heb tot nu toe enkel tot 2x toe van Delivery gehoord dat mijn order ook voor eind van de maand uitgeleverd zou moeten zijn. Dus kom maar door met dat mailtje/telefoontje/smsje...

Eindelijk progress ~\o/~
 
Heeft iemand van delivery van Tesla telefonisch doorgegeven. Zij hebben mij hier niet voor opgebelt, ik heb hen gebelt voor meer info over status levering en toen gaven zij mij dat er al wel een kenteken was en hebben zij deze doorgegeven. Ik heb gecheckt en hij is alleen nog niet geregistreerd bij het rdw. Begint met XT-....
Geinig, net ook gebeld (werd binnen een minuut opgenomen, een hele aardige dame trouwens) en onder voorbehoud heb ik hem ook gehad. RDW kent hem wel, maar zegt nog niet geregistreerd. Wel grappig dat de cataloguswaarde daar inderdaad op 58800 staat, dat is dus de verlaagde en weer verhoogde prijs.

XT- inderdaad.
 
Geinig, net ook gebeld (werd binnen een minuut opgenomen, een hele aardige dame trouwens) en onder voorbehoud heb ik hem ook gehad. RDW kent hem wel, maar zegt nog niet geregistreerd. Wel grappig dat de cataloguswaarde daar inderdaad op 58800 staat, dat is dus de verlaagde en weer verhoogde prijs.

XT- inderdaad.

Toevallig, ik kijk hier https://opendata.rdw.nl/Voertuigen/Tesla/qnqh-6w3h , en ik zie 1 type model 3 staan met XT met een hogere cataloguswaarde dan dat jij aangeeft. Waar kijk jij? Wellicht staat mijne er ook tussen.

Geen afleverdatum los gekregen?