Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
De P en de LR krijgen een update en worden sneller. Eerst werd het voor de P bekend gemaakt en later kwam ook een bericht voor de LR
Dus niet alleen voor de achterwielaandrijving, maar ook voor de P en LR vierwielaandrijving???? Dat zou mooi zijn, want de laatste heb ik besteld. Maar dat staat wel haaks op de berichten die ik heb gevonden op youtube en internet.
 
Dus niet alleen voor de achterwielaandrijving, maar ook voor de P en LR vierwielaandrijving???? Dat zou mooi zijn, want de laatste heb ik besteld. Maar dat staat wel haaks op de berichten die ik heb gevonden op youtube en internet.

Alle tesla’s worden sneller
De s , de x en de 3 . allemaal !! Ook de hogere top bv p100d naar 261 ( gezien op twitter van musk
 
Mijn makelaar is uitgegaan van 258 kW ( is ook een getal dat je bij Dr. Google te zien krijgt) maar dat zou alleen maar invloed hebben op je BA en niet eens zoveel schelen als het meer is.

Iemand had ook een screenshot gepost van zijn roze formulier en daar was het vermogen zelfs niet op ingevuld. Lijkt me ook nutteloos nu je via OTA updates zomaar vermogen kan bij krijgen.
Ik heb deze morgen mijn kentekenbewijs gekregen (Performance) en bij het vermogen staat 150. Dat zal van 1 as zijn zeker :p
 
Iets om naar uit te kijken dus.

Absoluut! :D

Het voordeel van de elektrische wagen is dat de gecertificeerde uitstoot niet kan verhogen bij een upgrade van het beschikbare vermogen.
Al zal er vast wel weer een of andere regeltjespuritein zijn die gaat lopen prediken dat dit niet overeenkomt met de originele typegoedkeuring en daarom verboden moet worden.

Zou je eigenlijk je verzekering van de vermogensverhoging op de hoogte moeten brengen? Principiële vraag hè, ik ben ook niet heiliger dan de paus. ;)
 
Iets om naar uit te kijken dus.

Inderdaad.
Op reddit gezien dat er al een persoon de update heeft ontvangen. ( in Amerika )
En hij zou het verschil licht voelen , wagen zou van 0 tot 60 op 3,16 getest zijn. Via een gps app voor acceleratie.
Ma eerlijk gezegt of hij nu in 3,2 of 3.4 naar 100 gaat. Hij is rap ! Punt

99% Zal altijd het achterste tesla logo kunnen bewonderen.:)
 
Ik kreeg net van Tesla (op mijn vraag of ze al een leverdatum in zicht hadden) gewoon een afspraak (wel expliciet onder voorbehoud maar het moest gek lopen wilde het niet doorgaan zei Tesla, volgende week dinsdag 13:00 in Tilburg :D

Beetje vaag verhaal, waar de auto exact was wist ie niet, iets met een ping... Hopen dat het goed gaat dus ;-)
 
Inderdaad.
Op reddit gezien dat er al een persoon de update heeft ontvangen. ( in Amerika )
En hij zou het verschil licht voelen , wagen zou van 0 tot 60 op 3,16 getest zijn. Via een gps app voor acceleratie.
Ma eerlijk gezegt of hij nu in 3,2 of 3.4 naar 100 gaat. Hij is rap ! Punt

99% Zal altijd het achterste tesla logo kunnen bewonderen.:)
Als jij je logo er op laat zitten. Misschien zet ik er wel iets op als La Cosa Nostra di Stringa. Geen dief of inbreker die het er op waagt dan, ha,ha,ha. Beste verzekering tegen diefstal. Welke crimineel kent La Cosa niet?
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Philippe 3pd+
Ik kreeg net van Tesla (op mijn vraag of ze al een leverdatum in zicht hadden) gewoon een afspraak (wel expliciet onder voorbehoud maar het moest gek lopen wilde het niet doorgaan zei Tesla, volgende week dinsdag 13:00 in Tilburg :D

Beetje vaag verhaal, waar de auto exact was wist ie niet, iets met een ping... Hopen dat het goed gaat dus ;-)
Nou ik help het je hopen, maar zal voor jou superblij zijn als het doorgaat.
 
amai bellen werk dus degelijk.

Heb gebeld naar de franse service nadat mijn Factuur online was.

Bevestiging mail gekregen van alle stappen, met ook mail dat FSD gratis blijft & volledig omdat EAP was besteld.

Ook telefonisch de vraag gekregen of ze een kenteken moesten plaatsen.

Eindelijk kunnen betalen & vooraleer de betaling gebeurd was afspraak gekregen voor in Hasselt 25/03 om 17:00 maar kan helaas niet gaan om dat uur. :(

Te gek voor woorden, eerst 3 maanden stilte dan opeens alles in 2 dagen
 
Normaal is het voor de P.
463 pk / 340 kw
Na de performance upgrade zou dit
488 pk en 358 kw moeten zijn

Bedankt, dit moest ik weten!

Echter, ik had de vraag ook aan Tesla gesteld, en kreeg als antwoord:
"Het vermogen voor het vermogen voor het verzekeren van de Performance editie mag uw verzekeraar 150 KW ingeven."
(komt van Inside Sales Advisor, EMEA Sales uit Amsterdam).

Dat is toch raar? Waarom zou je een lagere kW moeten doorgeven? Dit stemt toch niet overeen met de realiteit?
 
Bedankt, dit moest ik weten!

Echter, ik had de vraag ook aan Tesla gesteld, en kreeg als antwoord:
"Het vermogen voor het vermogen voor het verzekeren van de Performance editie mag uw verzekeraar 150 KW ingeven."
(komt van Inside Sales Advisor, EMEA Sales uit Amsterdam).

Dat is toch raar? Waarom zou je een lagere kW moeten doorgeven? Dit stemt toch niet overeen met de realiteit?
Trouwens bij alle 15 verzekeringspartijen waar ik heb geinformeerd hebben zij het mij niet gevraagd, maar konden ze de gegevens uit de databanken halen
 
  • Like
Reactions: Philippe 3pd+
amai bellen werk dus degelijk.

Heb gebeld naar de franse service nadat mijn Factuur online was.

Bevestiging mail gekregen van alle stappen, met ook mail dat FSD gratis blijft & volledig omdat EAP was besteld.

Ook telefonisch de vraag gekregen of ze een kenteken moesten plaatsen.

Eindelijk kunnen betalen & vooraleer de betaling gebeurd was afspraak gekregen voor in Hasselt 25/03 om 17:00 maar kan helaas niet gaan om dat uur. :(

Te gek voor woorden, eerst 3 maanden stilte dan opeens alles in 2 dagen
van wie heb jij die mail ontvangen? Probeer al dagen een reactie Tesla los te krijgen hierover.
Ik heb dus ook EAP besteld, maar geen bevestiging ontvangen dat ik FSD ga krijgen.
Kan jij mij het email adres doorgeven? Bedankt.
 
Bedankt, dit moest ik weten!

Echter, ik had de vraag ook aan Tesla gesteld, en kreeg als antwoord:
"Het vermogen voor het vermogen voor het verzekeren van de Performance editie mag uw verzekeraar 150 KW ingeven."
(komt van Inside Sales Advisor, EMEA Sales uit Amsterdam).

Dat is toch raar? Waarom zou je een lagere kW moeten doorgeven? Dit stemt toch niet overeen met de realiteit?


Vind ik ook raar.
Maar normaal zou de verzekerings makelaar dit zelf moeten kunnen opzoeken.
Zolang ik verzekerd ben is het goed voor mij.
De verzekering is verantwoordelijk voor fouten.
Zij vullen het in. Niet ik.
Ben al dik 10 jaar bij de zelfde makelaar en hij heeft nog geen fouten gemaakt dus ik vertrouw hem

Het belangrijkste nu is dat de levering doorgaat volgende week donderdag.
;):):)
 
16 januari heb ik de Model 3 besteld bij de leasemaatschappij (Volkswagen PON) en kreeg pas 9 maart een mailtje voor mijn Tesla account. De bestelling was al lang binnen bij Tesla maar al die tijd niet ingeboekt geweest kreeg ik te horen van een medewerker.

Afgelopen week naar Tesla gebeld en kreeg te horen dat hij op de Glovis Star stond die nu gelost wordt in Zeebrugge.

Vanmiddag nog maar is gebeld om te vragen of het kenteken al bekend is en dat was hij. En ik kon meteen een afspraak maken voor het afleveren voor woensdag 27-03.

Ik zag bij het RDW staan dat de waarde €58.800,- is. Ik las ergens anders dat die bij iemand bij was gesteld naar €56.600,-. Heeft iemand anders hier al ervaring mee? In principe is de waarde nu €56.600,- en als ze pas autopilot in Tilburg aanzetten scheelt dat zo'n €20,- netto in de maand aan bijtelling.