ls7899
Member
De source code trick werkt bij mij niet.. ik zie helemaal niks in mijn account wat over 'mijn' auto gaat, alleen een willekeurige Model S, X en Powerwall. Volgens mij betekend dit dat Tesla mijn bestelling niet gekoppeld heeft aan mijn account.
En dat kan.. want het is niet helemaal op gebruikelijke wijze gegaan. 10 dagen voordat ik mijn proefrit had kregen we door dat de fiscale waardes zouden gaan stijgen, we kregen de tip om snel een bestelling te plaatsen en die eventueel later (mits binnen 2 weken) nog aan te passen naar wens. Direct gedaan, standaard 18" zwart/zwart, aanbetaling erbij. Ik krijg direct een RN nummer en account waarin deze auto te zien was. Toen ging het 'mis', paar dagen later kreeg ik al een auto toegewezen en een afspraak om hem eind maart op te halen. Wij Tesla contacten en uitleggen dat ik onder voorbehoud van de proefrit een bestelling heb geplaatst en dat daarna de leasemaatschappij de reservering zou overnemen (dit schijnt opzich niet ongebruikelijk te zijn). Helaas begreep Tesla dit ook weer verkeerd en annuleerden ze de volledige reservering Na de proefrit hebben we de echte bestelling geplaatst (19" rood/zwart) en Tesla doorgegeven dat dit aan mijn oorspronkelijke RN gekoppeld moest worden ivm fiscale waarde. Dat hebben ze wel gedaan maar ik vermoed dat ze hem niet opnieuw hebben gekoppeld aan m'n account..
tldr; sorry, gedoe
ah ja dan moet het e.e.a. denk ik nog worden ingesteld door Tesla maar dat komt vast wel goed ergens deze dagen! kan even duren maar volgens mij zitten ze niet stil in de tussentijd