Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Zojuist gebeld voor leverafspraak. Ik heb net een VIN gekoppeld gekregen. Mevrouw aan de telefoon gaf aan dat de auto momenteel in Amerika staat en ingeladen wordt, verwacht wordt dat die ergens volgende week aankomt in Zeebrugge. Welk schip is dat? Ik dacht dat Grand Mark de laatste was die deze maand nog arriveert @Zeebrugge.
eh nu nog in de VS? dan minimaal 4 weken + eer ze kunnen gaan afleveren.
 
Zojuist gebeld voor leverafspraak. Ik heb net een VIN gekoppeld gekregen. Mevrouw aan de telefoon gaf aan dat de auto momenteel in Amerika staat en ingeladen wordt, verwacht wordt dat die ergens volgende week aankomt in Zeebrugge. Welk schip is dat? Ik dacht dat Grand Mark de laatste was die deze maand nog arriveert @Zeebrugge.

Ehm sorry maar dit is weer zo'n voorbeeld van een onzin-afscheep verhaal.
De laatste boot voor dit kwartaal is 31 mei uit San Francisco vertrokken (idd Grand Mark).
Er wordt nu niks meer ingeladen en bovendien is het +/- 22 dagen varen van SFO naar Zeebrugge
Positieve kant is: Als je al wel een VIN hebt, staat je auto wellicht al in Europa (of op een boot die bijna aankomt al, bv Grand Dahlia).
 
ze zeggen elke keer wat anders inderdaad... ik belde vanmorgen of ik uberhaupt al een leverafspraak kon plannen. Enige wat ze mij konden vertellen was dat de auto morgen (mits goed weer) aankomt in Zeebrugge en de "voorlopige" leverdatum dan 19 juni zou zijn. Ik kan dit nog niet als bevestiging zien, dan bellen/sms'en ze mij. Maar kon nog niks plannen met ze..
 
Zojuist ook een smsje gehad om de auto a.s. maandag op te halen. Om de autoverzekering te regelen heeft onze wagenparkbeheerder wel een kenteken nodig.. Hang nu al 20 minuten in de wacht om deze van Tesla te krijgen. Enig idee of ik deze nog op een andere manier kan krijgen?
 
Geen enkele informatie nog, maar belde even met Tesla en men zegt dat de status "in transit" is.

Wie heeft daar ervaring mee? Betekent het dat mijn M3 onderweg is op een boot (volgens de Tesla dame) of is dat weer van we hebben geen idee, hier heb je een term om op te kauwen.
 
Geen enkele informatie nog, maar belde even met Tesla en men zegt dat de status "in transit" is.

Wie heeft daar ervaring mee? Betekent het dat mijn M3 onderweg is op een boot (volgens de Tesla dame) of is dat weer van we hebben geen idee, hier heb je een term om op te kauwen.

Ik kreeg dat ook te horen. De beste man zei in transit naar Tilburg... dus ik zei “op een vrachtauto?” Hij zei nee op de boot nog..
 
misschien wel hoor.. morgen komt een boot aan en wellicht dat de auto daar op staat? mijn VIN is
36xxx en staat op Grand Dahlia (aflevering zou misschien woensdag volgende week zijn)..

Ik mag hem maandag 17-6 ophalen. Paar keer geprobeerd te bellen, maar dat is best kansloos...
Wel apart geen factuur nog maar wel datum en tijd. Waarom ik denk dat het om een oud voorraad model gaat, is omdat dit vin nr 50 lager is dan de vorige. Ws zelfde batch zelfs. Vrijwel geen wachttijd in tegenstelling tot de meesten hier.
 
Ik heb mijn M3 (LR RWD Blauw, Zwart, 19", trekhaak) als AWD op 27 mei besteld. Op 29 mei ben ik hierover gebeld door Tesla en heb daarbij aangegeven dat ik mijn bestelling wil wijzigen naar een LR RWD. Dat kon, maar dan zou aflevering eind juni i.p.v. half juni plaats vinden. Vind ik niet erg, dus heb dat bevestigd. Na een paar dagen ben ik weer gebeld over aan te leveren documenten en heb daarbij weer aangegeven dat ik gekozen heb voor de RWD en dat ook per e-mail heb bevestigd (bij de gevraagde documenten). Was prima, nog steeds aflevering eind juni.

Ondertussen staat nu nog steeds de LR AWD in mijn configuratie en sinds vandaag staat daar ook de bijbehorende eindfactuur bij.
Dus maar weer een e-mail gestuurd naar Tesla dat dit niet klopt met het verzoek dit aan te passen (AWD -> RWD). EN of ze mij dit willen bevestigen.

Ik wacht het maar weer af. Hou ondertussen rekening met aflevering in juli.
 
Eindelijk heb ik hem... mag niet klagen na 5 weken hoor :)
Buiten de dopjes die ontbraken in de wielkasten achter was het helemaal top de aflevering in Groningen. Wat een fijne auto!!!

Als ik in de spiegel kijk vervormt het beeld door de achteruit een klein beetje, hebben meer van jullie dit?

InkedWhatsApp Image 2019-06-11 at 22.17.32_LI.jpg
InkedWhatsApp Image 2019-06-11 at 22.17.31_LI.jpg
 
Eindelijk heb ik hem... mag niet klagen na 5 weken hoor :)
Buiten de dopjes die ontbraken in de wielkasten achter was het helemaal top de aflevering in Groningen. Wat een fijne auto!!!

Als ik in de spiegel kijk vervormt het beeld door de achteruit een klein beetje, hebben meer van jullie dit?

View attachment 418099 View attachment 418100

Bij mij wordt alles steeds kleiner in de achteruitkijkspiegel. Iedere keer weer. Heel vreemd :)

(tip: sloop die spiegel er uit en gebruik de camera op het scherm).
 
  • Funny
Reactions: Firehuntah
Zojuist ook een smsje gehad om de auto a.s. maandag op te halen. Om de autoverzekering te regelen heeft onze wagenparkbeheerder wel een kenteken nodig.. Hang nu al 20 minuten in de wacht om deze van Tesla te krijgen. Enig idee of ik deze nog op een andere manier kan krijgen?
De verkoop bellen en niet delivery. Hebben mij prima geholpen. Heel veel gezeik gehad vandaag voordat ik mijn M3 kon halen..
maar hij staat nu voor de deur dus ik ben weer happy.