You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vandaag bericht gekregen van de LM dat ze voortaan de tesla's gaan ophalen en thuis komen afleveren. Vind ik een prima service !
Ik ben de laatste die zal zeggen dat ik dit goed vind...of klantvriendelijk. Ik vind het raar dat klanten gewoon willen betalen, maar later ophalen....en dat dit dan ineens een probleem is. Ik begrijp lang niet altijd waarom Tesla soms de dingen doet die ze doet...ook ben ik het er niet altijd mee eens. We moeten er maar mee dealen en ervaringen uitwisselen.Dat is inderdaad van tevoren gecommuniceerd. Het alternatief is dus dat je niet op vakantie kunt en een zeer flexibele baan moet hebben, want je wordt soms 4, 5 dagen voor afspraak gebeld / ge-smst. Terwijl zij een uur voor afspraak mogen afzeggen. Dat is toch vreemd?
kan jij de laatste cijfers van jou VIN delen? benieuwd of mijne in dezelfde range zitten (al heb ik een toezegging van levering tussen 27/8 en 3/9)Vandaag bij het SeC in Groningen langs geweest om te vragen wat de VIN wisseling voor gevolg heeft. Mijn nieuwe VIN staat blijkbaar op de eerstvolgende boot voor Zeebrugge en de auto wordt op 5 september in Groningen afgeleverd. Daarmee is de toezegging in de mail om te leveren tussen 2 en 9 september nog steeds mogelijk.
Ik ben benieuwd of het zo gaat lopen.
Overigens erg tevreden over de mensen van het SeC in Groningen die mij steeds prima informeren.
Ik vond ze daar ook aardig...maar helaas hebben ze (niet succesvol) een afspraak met Service gemaakt voor de door hen geconstateerde schade voor opleving. Dit heb ik nu zelf via de app gedaan.Vandaag bij het SeC in Groningen langs geweest om te vragen wat de VIN wisseling voor gevolg heeft. Mijn nieuwe VIN staat blijkbaar op de eerstvolgende boot voor Zeebrugge en de auto wordt op 5 september in Groningen afgeleverd. Daarmee is de toezegging in de mail om te leveren tussen 2 en 9 september nog steeds mogelijk.
Ik ben benieuwd of het zo gaat lopen.
Overigens erg tevreden over de mensen van het SeC in Groningen die mij steeds prima informeren.
Vandaag bericht gekregen van de LM dat ze voortaan de tesla's gaan ophalen en thuis komen afleveren. Vind ik een prima service !
Om welke LM gaat dat? Gisteren hoorde ik van mijn LM dat ik hem zelf moet ophalen (ondanks dat ik verder nog helemaal niets weet)Ik ontving dit bericht vanochtend inderdaad ook. Maar vind het veel te leuk om zelf de auto op te gaan halen ;-)
Om welke LM gaat dat? Gisteren hoorde ik van mijn LM dat ik hem zelf moet ophalen (ondanks dat ik verder nog helemaal niets weet)
Mijn ervaringen:
Via LM medio Mei een Long Range RWD besteld in de kleur wit.
In Juni wordt mijn bestelling geannuleerd en de keuze voorgelegd voor een AWD kleur zwart met korting of een SR+.
Ik ben er niet op ingegaan.
Het bleek een goede keuze te zijn; ik heb vandaag een Long Range RWD in mijn voorkeur kleur wit op kunnen halen.
Afwikkeling ging prima. Vorige week werd afspraak ingepland voor vandaag.
Auto rijdt prima alleen aan de afwerking kun je wel zien dat het kwalitatief beter kan.
nieuwe VIN 418XXXkan jij de laatste cijfers van jou VIN delen? benieuwd of mijne in dezelfde range zitten (al heb ik een toezegging van levering tussen 27/8 en 3/9)
Ja begrijp ik. Alleen vind het ook wel handig dat ik gewoon me auto kan inleveren, aangezien dat ook niet meer kan bij tesla zelfIk ontving dit bericht vanochtend inderdaad ook. Maar vind het veel te leuk om zelf de auto op te gaan halen ;-)
Hmm ik heb 468xxx dus als jij 2 - 9 sept hebt lijkt het mij stug als ze bij mij 27/8 - 2/9 nog gaan halen :'(nieuwe VIN 418XXX
Hmm inderdaad dit lijkt daar wel opIk zie geen verband tussen genoemde VIN en leverdata trouwens. Ik denk dat dit dus ook eerder random is, of te maken heeft met bepaalde configuraties