Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Dat is inderdaad van tevoren gecommuniceerd. Het alternatief is dus dat je niet op vakantie kunt en een zeer flexibele baan moet hebben, want je wordt soms 4, 5 dagen voor afspraak gebeld / ge-smst. Terwijl zij een uur voor afspraak mogen afzeggen. Dat is toch vreemd?
Ik ben de laatste die zal zeggen dat ik dit goed vind...of klantvriendelijk. Ik vind het raar dat klanten gewoon willen betalen, maar later ophalen....en dat dit dan ineens een probleem is. Ik begrijp lang niet altijd waarom Tesla soms de dingen doet die ze doet...ook ben ik het er niet altijd mee eens. We moeten er maar mee dealen en ervaringen uitwisselen.

Aan de overige forumleden...bedankt voor de correctie over het machtigen. Nooit geweten! Weer wat geleerd! :D
 
Vandaag bij het SeC in Groningen langs geweest om te vragen wat de VIN wisseling voor gevolg heeft. Mijn nieuwe VIN staat blijkbaar op de eerstvolgende boot voor Zeebrugge en de auto wordt op 5 september in Groningen afgeleverd. Daarmee is de toezegging in de mail om te leveren tussen 2 en 9 september nog steeds mogelijk.
Ik ben benieuwd of het zo gaat lopen.
Overigens erg tevreden over de mensen van het SeC in Groningen die mij steeds prima informeren.
kan jij de laatste cijfers van jou VIN delen? benieuwd of mijne in dezelfde range zitten (al heb ik een toezegging van levering tussen 27/8 en 3/9)
 
Vandaag bij het SeC in Groningen langs geweest om te vragen wat de VIN wisseling voor gevolg heeft. Mijn nieuwe VIN staat blijkbaar op de eerstvolgende boot voor Zeebrugge en de auto wordt op 5 september in Groningen afgeleverd. Daarmee is de toezegging in de mail om te leveren tussen 2 en 9 september nog steeds mogelijk.
Ik ben benieuwd of het zo gaat lopen.
Overigens erg tevreden over de mensen van het SeC in Groningen die mij steeds prima informeren.
Ik vond ze daar ook aardig...maar helaas hebben ze (niet succesvol) een afspraak met Service gemaakt voor de door hen geconstateerde schade voor opleving. Dit heb ik nu zelf via de app gedaan.

Voor de vraag elders over het kenteken....deze ontving ik via de mail. Nadat Delivery mij belde over een afspraak, meteen zelf gevraagd of deze gemaild kon worden.

Komende donderdag Service afspraak voor opleverpunten. Mail ontvangen met verzoek foto's. Wordt vervolgd...
 
Handig deze thread!

Ik heb hetvolgende:

31-7: Bevestiging bestelling via LM (met daarbij verwachte leverweek 39)
19-8: Bevestiging bestelling van Tesla met RN (na een aantal keer bellen en mailen met zowel Tesla als LM)

Ik heb contact gehad met de manager van Tesla amsterdam en die gaf aan dat er een backlog bij Tesla ligt ivm wegwerken orders van de LM's

Als ik dit hier zo lees lijkt het wel erg willekeurig, aangezien ik 3 weken heb moeten wachten tussen bestelbevestiging LM en Tesla.

Bijzonder was dat er bij Tesla staat dat ze niet eerder mogen bestellen dan 19-8, echter stond bij mijn LM dat dit voor 1-7 was. Tesla heeft dus gewoon de 19-8 aangehouden van aanmaken order.

Had nog gebeld met mij RN, maar dat heeft weinig zin. Je krijgt te horen: moet nog gekoppend worden aan chassisnummer.

Nog totaal geen idee wat het gaat worden.

Mijn configuratie is trouwens de LR helemaal in basisuitvoering. Wat trouwens ook toevallig is, want ik had van de LM een offerte voor de witte Tesla voordat de witte kleur de basis werd. Dat was dus 1600 euro meer o_O

Maargoed, wellicht dat er meer 'standaard' M3's worden verscheept, is dan maar wat ik hoop.
 
Mijn ervaringen:
Via LM medio Mei een Long Range RWD besteld in de kleur wit.
In Juni wordt mijn bestelling geannuleerd en de keuze voorgelegd voor een AWD kleur zwart met korting of een SR+.
Ik ben er niet op ingegaan.
Het bleek een goede keuze te zijn; ik heb vandaag een Long Range RWD in mijn voorkeur kleur wit op kunnen halen.
Afwikkeling ging prima. Vorige week werd afspraak ingepland voor vandaag.
Auto rijdt prima alleen aan de afwerking kun je wel zien dat het kwalitatief beter kan.


Wat valt tegen aan de afwerking? Lak, panels, interieur?

En wat is de kwaliteitservaring van anderen die de auto nu geleverd krijgen?