Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik kan na 4 maanden de lootbox opendoen en zie refferals, documenten die er in het begin stonden, zie ik niet meer (aankoopfactuur) maar nog geen vin. Uitleverdatum leasing 7 november...restrictiedatum 22/10.

Spannend...


zelfde hier, kan sinds kort pas de lootbox openen..... fingers crossed. Op de site van Tesla NL staat wel, voor 14 oktober besteld, gegarandeerde levering in 2019........
 
zelfde hier, kan sinds kort pas de lootbox openen..... fingers crossed. Op de site van Tesla NL staat wel, voor 14 oktober besteld, gegarandeerde levering in 2019........
CC813514-575D-4CF0-A4FC-6372539011FD.png

Schuift blijkbaar steeds een weekje door
 
Ik wacht ook al 5 maanden op deze config. Volgens de Tesla medewerker die ik recent sprak zou het niet uit mogen maken wat je besteld. Ze zouden ervoor zorgen dat alles in de juiste verhouding naar NL komt.

Ik ga nu uit van begin november...
Laten we het hopen dan. Zie dat er weer een boot deze kant op komt dus zou zomaar goed kunnen komen. Zij doen er natuurlijk ook alles aan om in 2019 te leveren.
 
Laten we het hopen dan. Zie dat er weer een boot deze kant op komt dus zou zomaar goed kunnen komen. Zij doen er natuurlijk ook alles aan om in 2019 te leveren.

Ik ben toch wel even nieuwsgierig. Wij hebben een witte bestel op 2 oktober met zwart interieur en 19 inch velgen. Nou hij al op deze boot kunnen zitten? Heb overigens verder niets ontvangen dan alleen een RN nummer.
 
Last edited: