Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Kan je hier nazien, Grand Dahlia enGrand Pioneer zijn onderweg, Jasper Arrow wordt nu geladen, nog geen bestemming bekend, daarna nog 2 schepen op de planning, bestand wordt constant bijgewerkt.
Tesla Carriers
Weet iemand of je van de schepen onderweg de bestemmingen kunt zien?
De Grand Dahlia is nu onderweg naar de UK vanuit Zeebrugge maar wat is een evt daarop volgende bestemming. De destination in het overzicht staat op Zeebrugge en Southampton staat er nu in de 'marine traffic' details omdat het schip weer vertrokken is uit Zeebrugge naar de volgende haven Southampton.
De Grand Pioneer heeft ook Zeebrugge als bestemming maar wat zijn daarvan de evt volgende bestemmingen? Kan je bv ergens zien dat dit schip nog naar Amsterdam gaat? De Jasper Arrow ook met bestemming Zeebrugge heeft nu als destination in de 'marine traffic' details Balboa (Panama) maar zal dan daarna Zeebrugge als destination krijgen.
 
Weet iemand of je van de schepen onderweg de bestemmingen kunt zien?
De Grand Dahlia is nu onderweg naar de UK vanuit Zeebrugge maar wat is een evt daarop volgende bestemming. De destination in het overzicht staat op Zeebrugge en Southampton staat er nu in de 'marine traffic' details omdat het schip weer vertrokken is uit Zeebrugge naar de volgende haven Southampton.
De Grand Pioneer heeft ook Zeebrugge als bestemming maar wat zijn daarvan de evt volgende bestemmingen? Kan je bv ergens zien dat dit schip nog naar Amsterdam gaat? De Jasper Arrow ook met bestemming Zeebrugge heeft nu als destination in de 'marine traffic' details Balboa (Panama) maar zal dan daarna Zeebrugge als destination krijgen.

Grand Pioneer 02-11-2019 in Zeebrugge, 04-11-2019 in Amsterdam (zie arrivals op site Port of Amsterdam)
 
Weet iemand of je van de schepen onderweg de bestemmingen kunt zien?
De Grand Dahlia is nu onderweg naar de UK vanuit Zeebrugge maar wat is een evt daarop volgende bestemming. De destination in het overzicht staat op Zeebrugge en Southampton staat er nu in de 'marine traffic' details omdat het schip weer vertrokken is uit Zeebrugge naar de volgende haven Southampton.
De Grand Pioneer heeft ook Zeebrugge als bestemming maar wat zijn daarvan de evt volgende bestemmingen? Kan je bv ergens zien dat dit schip nog naar Amsterdam gaat? De Jasper Arrow ook met bestemming Zeebrugge heeft nu als destination in de 'marine traffic' details Balboa (Panama) maar zal dan daarna Zeebrugge als destination krijgen.

Wat wil je met deze info?? Er moet dit kwartaal nog een hoop geleverd worden (of in iedergeval op kenteken gezet) dus er komen nog wat boten aan.
 
10/10 zogenaamd voorraadmodel SR+ besteld ( Midnight Silver Metallic 18" ) Vin in 30 minuten, eindfactuur 10 minuten later. Nu afleverafspraak voor de 30/10 ( Amsterdam ) Het kan dus soms wel heel snel blijkbaar.

En inderdaad hij staat nu voor de deur ;-) van bestellen tot afleveren 20 dagen!!
Er zijn toch nog een hoop auto's voor Nederland van de GRAND DAHLIA gekomen.
Terwijl ik stond te wachten op het koppelen van de auto aan mijn account zodat de telefoon app werkt kwamen er meerdere autotransport vrachtwagens vol met Tesla's binnen en er stonden er ook al een hoop te wachten op nieuwe eigenaars
 
En inderdaad hij staat nu voor de deur ;-) van bestellen tot afleveren 20 dagen!!
Er zijn toch nog een hoop auto's voor Nederland van de GRAND DAHLIA gekomen.
Terwijl ik stond te wachten op het koppelen van de auto aan mijn account zodat de telefoon app werkt kwamen er meerdere autotransport vrachtwagens vol met Tesla's binnen en er stonden er ook al een hoop te wachten op nieuwe eigenaars

Gefeliciteerd, ik ga morgen mijn M3 ophalen in A’dam. In principe ga ik met het OV erheen.
Weet je toevallig of er shuttle-service is vanaf station Sloterdijk?
 
48987165357_7670deab20_b.jpg


Iemand enig idee wat het inhoudt als de locatie leeg is?!