Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Als het via LM is kan je dat niet zelf.
Maar geen paniek, dan sturen ze je gewoon een mail ipv SMS.
Volgens mij moet je dat dan ook aangeven in je communicatie voorkeuren.. ik kan niet zien of ik dat in het begin juist heb aangegeven maar ik heb geen email of sms gekregen met de leverdatum afspraak. Je ziet die info ook op je account pagina en dat is waar ik het door weet, dus let ook goed op je Tesla account pagina, daar staat je RN nummer en als er een VIN gekoppeld is op een zeker moment ook dat VIN nummer met ophaal locatie datum/tijd
 
Aantal tenaamstellingen begint sinds vrijdag weer warm te draaien lijkt het! Was er al een boot gelost deze week? Of wellicht beginnen ze hier tegenwoordig eerder mee...

Zou er niet van op kijken, beetje procesoptimalisatie kan geen kwaad met de hoeveelheid die dit kwartaal eruit moet in NL:D

 
  • Like
Reactions: dannyij and Rla
De Jasper Arrow is gisteren omgedraaid en ligt nu voor anker bij Kingston. Zie hier: map

Onduidelijk is of het om een technisch probleem gaat of misschien een medical issues met bemanning.

Maar ook onduidelijk hoeveel auto's voor de Nederlandse markt er op staan dus of het veel impact heeft weten we ook niet... Wat we wel weten is dat de Grand Pioneer op het punt staat onze Belgen buren te verlaten en naar A'dam komt. ;-)
 
Maar ook onduidelijk hoeveel auto's voor de Nederlandse markt er op staan dus of het veel impact heeft weten we ook niet... Wat we wel weten is dat de Grand Pioneer op het punt staat onze Belgen buren te verlaten en naar A'dam komt. ;-)
Die van mijn collega staat erop.... Hoeveel het er zijn geen idee maar er staan NL auto's op.

Mensen geen stress de Jasper arrow is weer onderweg hahahahaha

En ook alweer terug richting Kingston.
 
Kun je delen welke accessoires noemenswaardig zijn om te bestellen?
Op YouTube afgaande heb ik vast de middenconsole wrap besteld,de siliconen band voor het dak tegen het windgeruis , de draadloze iPhone oplader,een bakje voor de het grote opbergvak voor de middenconsole, stickers voor de deurknoppen,en 2 gasveren voor de achterklep zodat deze automatisch open gaat
 
Thanks voor de input over de accessoires! Ik ga shoppen :)

Na het lezen van eerdere berichten hier ook Tesla maar even gebeld om de afleverafspraak te bevestigen, Heb woensdag 30/10 de SMS van Tesla ontvangen en meteen met "JA" beantwoord. De dame die ik aan de lijn had, wist me echter te vertellen dat de afspraak aan hun kant nog niet bevestigd was. Dat dus meteen gedaan, en prompt ontving ik een mailtje met kenteken en meldcode.

Weet niet zo goed wat er gebeurt als je je auto gaat halen en de afspraak is nog niet bevestigd? Misschien dus iets om in de gaten te houden.
 
Misschien een vreemde vraag, maar zou iemand die net zijn auto geleverd heeft gekregen op 18" banden willen meten wat de profieldiepte is?
Ik ben benieuwd naar wat de slijtage is en heb die van mij gemeten, maar kan nergens vinden hoeveel er af fabriek op zat dus weet ik nog niks (behalve dat achter harder slijt dan voor, maar dat is logisch met een RWD :p )