Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Bestellers die een afleverdatum vanaf half november kregen, kijken misschien aan tegen vertraging. Beide schepen die nu onderweg zijn met voorziene aankomst voor die periode hebben een afwijkend reisschema. De Jasper Arrow ligt al 48 uren voor anker in Jamaica. De Glovis Cosmos kreeg dan weer een (voor de trackers onvoorziene) tussenstop in Mexico. Geen ramp, want beide schepen hebben uiteraard voldoende marge om nog voor het einde van het jaar uit te leveren. Maar misschien dus wel weer met gekke taferelen omdat meer afleveringen op minder dagen moeten gepropt worden. Vooral als de Jasper Arrow nog enkele dagen voor anker blijft stroomt begin december ineens wel heel veel samen. En uitstel tot 2020 is uiteraard geen optie.
 
Misschien een vreemde vraag, maar zou iemand die net zijn auto geleverd heeft gekregen op 18" banden willen meten wat de profieldiepte is?
Ik ben benieuwd naar wat de slijtage is en heb die van mij gemeten, maar kan nergens vinden hoeveel er af fabriek op zat dus weet ik nog niks (behalve dat achter harder slijt dan voor, maar dat is logisch met een RWD :p )

Na bijna 2000 km op alle banden zo’n 6,5 mm. Ook een RWD.
 
  • Like
Reactions: pposthoorn
Ja, die is fake. Is onderdeel van TSLAQ, een stel investeerders die op een daling van het aandeel TSLA speculeren en er daarbij niet voor terugdeinzen om de ergste doemscenario’s op Twitter te gooien.

Als je het mij vraagt is de meest waarschijnlijke optie dat de Jasper Arrow een technisch defect heeft. Hopelijk kan het schip snel weer doorvaren want over enkele dagen komt de glovis cosmos er aan. Die is nu wel aan het lossen in Mexico en zal dus geen volle vracht in Europa dumpen. Dat maakt een eventuele delivery hell hopelijk wat dragelijker.
 
Ja, die is fake. Is onderdeel van TSLAQ, een stel investeerders die op een daling van het aandeel TSLA speculeren en er daarbij niet voor terugdeinzen om de ergste doemscenario’s op Twitter te gooien.

Als je het mij vraagt is de meest waarschijnlijke optie dat de Jasper Arrow een technisch defect heeft. Hopelijk kan het schip snel weer doorvaren want over enkele dagen komt de glovis cosmos er aan. Die is nu wel aan het lossen in Mexico en zal dus geen volle vracht in Europa dumpen. Dat maakt een eventuele delivery hell hopelijk wat dragelijker.

"Ja, die is fake." <-- En dat is dan weer goed nieuws ! :D
 
vandaag gebeld met tesla, had bericht gehad dat hij tussen 11 en 18 word geleverd. Ik wilde ivm mijn werk als freelancer kijken of ik al kon achterhalen welke datum hij word uitgeleverd. maar hij zei dat hij nog op de boot stond. Zelf dacht ik dat hij in Amsterdam stond maar dat was helaas niet het geval. Hij kon mij melden dat de boot 15 november aankomt. Ik ga dan toch weer denken dat hij op de Jasper arrow staat. Zelf kon hij mij niet vertellen welke boot hij op stond en wist ook niet dat de ene boot voor Jamaica stil lag. Hij zei tegen mij als er specifieke dingen qua vertragingen zouden zijn dan zou dat intern door worden gemaild maar dat was nog niet het geval.

Ik ben heel slecht in wachten, nu hopen dat er snel beweging in de schepen komt.