Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Nou zal vandaag de dag zijn?

Maandag stond die van mij al klaar om 9:30 om opgehaald te worden, maar Athlon wil ze per se zelf uitleveren met chauffeurs. Sinds maandag heb ik de auto in mijn Tesla app staan en kan ik hem bedienen.

Maar Athlon had wegens omstandigheden te weinig chauffeurs en de auto staat daar dus te wachten....
Vandaag is de nieuwe afleverdag... Zal het nu wel gaan gebeuren?
 
24 September de auto besteld en al een tijd ongeduldig aan het wachten. Ik lijk wel een kind dat weet dat sinterklaas bijna komt.
Ik had begrepen dat mijn auto in Tilburg afgeleverd zou worden maar uit dit forum begrijp ik dat het vooral Amsterdam is. Voor mij niet ongunstig aangezien ik in Noord-Holland woon. Ik heb een auto in te ruilen en vraag me af of dat invloed heeft op de locatie of leverdatum....
 
Vandaag mijn Model 3 in ontvangst genomen. Ik was bijna een uur te vroeg (soms zit het verkeer ook mee ;) ). Maar keurig geholpen door het zeer behulpzame personeel en lekker aan het werk gegaan in de lounge hoek. Na 45 minuten eens de app bekeken en de auto was net in beweging gekomen :D. Afwachten wanneer ik afgeroepen zou worden :)

Dat duurde echter even. Nar 15 minuten ben ik even naar de balie gelopen. Goh ik zie dat mijn auto klaarstaat op het afleverterrein. Mag ik al die kant op? Oh zegt de dame ik heb nog geen afmelding gehad dat ie er zou staan. Kunt u even kijken of u de lampen kunt laten knipperen? Hops app open en knipperen maar. Ah heel mooi u kunt naar uw auto. Heel veel plezier ermee! Ik meld hem direct af dat u zit te wachten :D.

Gauw naar de auto toe en er even een paar rondjes omheen gemaakt, tandjes wat was het koud!!!! Gekeken of alle kabels en de trekhaak erin liggen en gauw het interieur in. 158km range en alles ziet er goed uit! :D jeeej!!! De eerste onwennige meters kunnen worden gemaakt. Afmelden bij het tentje aan het begin en de reis naar huis ingezet via de SuC in Naarden.

Aangekomen in Naarden was het extreem druk. Ik had mazzel en kon de laatste vrije stall pakken. Het zag er naaruit dat de S naast mij er al even stond dus hopelijk snel een vertrekker zodat het laden wat sneller gaat. En dat was zo :D 700km/u max gehaald in de overvolle SuC. Ondertussen werd de rij wachtenden steeds langer. Vooral veel S- en X-en.

Tijdens het wachten alles uitgezocht wat ik wou weten en nog een extra rondje in en om de auto gelopen. Alles prima in orde. 2 kleine puntjes gevoden. Nog plakzooi op het chrome (had ik gemist vanwege de regen) en de sluiting van de gordel linksachter zit verstopt onder de bekleding. Dat krijg ik wel goed gepield denk ik.

Thuis gekomen de kids de auto in. Kom papa hoe hard gaat dat nou???? Alsof je ze in een achtbaan hebt zitten. Gillen van plezier hahaha :D

Ik ben een blij man! Smile van oor tot oor.

View attachment 476246 View attachment 476247 View attachment 476248 View attachment 476249 View attachment 476250

Ik hoop dat mijn aflevering net zo soepel verloopt. Ondertussen wacht ik nog steeds op een VIN en een leverdatum, overigens netzoals veel andere M3P bestellers. Ik ben overigens niet echt een fan van blauw, maar ik moet toegeven dat jouw 3 op deze foto's er goed uitziet!
 
Ik hoop dat mijn aflevering net zo soepel verloopt. Ondertussen wacht ik nog steeds op een VIN en een leverdatum, overigens netzoals veel andere M3P bestellers. Ik ben overigens niet echt een fan van blauw, maar ik moet toegeven dat jouw 3 op deze foto's er goed uitziet!
Mijn neef had al een grijze, zwart vond ik te duur, wit zie je straks te veel en rood vind ik zelf niet mooi ;) Dus dan blijft er maar 1 kleur over haha.
 
24 September de auto besteld en al een tijd ongeduldig aan het wachten. Ik lijk wel een kind dat weet dat sinterklaas bijna komt.
Ik had begrepen dat mijn auto in Tilburg afgeleverd zou worden maar uit dit forum begrijp ik dat het vooral Amsterdam is. Voor mij niet ongunstig aangezien ik in Noord-Holland woon. Ik heb een auto in te ruilen en vraag me af of dat invloed heeft op de locatie of leverdatum....

Ha ha, klinkt herkenbaar, ik heb in augustus al besteld, echter met een restrictie van 7/10. Dit wordt mijn 10e lease auto maar het wachten op de tesla is wel een heel nieuwe ervaring...
 
  • Helpful
Reactions: XanderB
Oh en ik denk dat er nog zo'n 1500 op de kade stonden en er werd mij door een medewerker verteld dat er nog 600 op de boot stonden. Wat een aantallen gaan er doorheen zeg.... pfff


Nog paar uurtjes en dan ga ik mijn blauwe AWD halen.

Wat een mooie kleur is het toch. Ik ga vanuit mijn dienst naar sloterdijk heb daar afgesproken met zoonlief en dan gaan we de auto samen halen. :D
 
  • Like
Reactions: Lexikon