Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
mijn Tesla gisteren opgehaald om 17:00 aflevering ging soepel was binnen 5min aan de beurt en kon buiten meteen naar de auto. daar aangekomen was er niet veel op aan te merken en leek alles voor elkaar. Er zitten twee laadkabels bij een voor een laadpaal en een voor op een 220v stopcontact (voor op de camping). Na een 10 min in de file om buiten te komen de weg op. nu werd ik regelmatig vriendelijk begroet met grootlicht. nu blijkt dat de rechterkoplamp in een soort grootlicht stand staat en is daar niet vanaf te krijgen. Inmiddels een service afspraakgemaakt voor 2 januari. conclusie tot nu toe redelijke aflevering en een super auto om in te rijden. Heb laats in een nieuwe BMW M5 gereden en dat is natuurlijk wel iets anders qua luxe etc. maar qua rijden mbt. snelheid komt de Model 3 heel erg in de buurt. ook de AWD geeft je het gevoel dat je in een bocht op rails rijdt. Kortom ik ben er blij mee en wens iedereen fijne Tesla dagen en een gelukkig Tesla nieuwjaar ;-)

Bjorn Nyland (You Tube) heeft een item gemaakt over bijstellen van de lampen , kun je bij elke garage die APK doet laten bijstellen. Daarvoor hoef je niet persé naar Tesla.
 
Fijn!!! Het duurde bij mij ook lang en inderdaad.... het is geen ramp, maar je wilt het gewoon werkend hebben :)

Top dat ze het bij jou ook gewoon even mee konden nemen.

klopt, maar een kritische noot moet ook gegeven worden: zowel diverse afdelingen bij de telefoonservice als de verkoop én service afdeling van Amsterdam weten/konden dit niet verhelpen. Als je dan bij zo'n SC service-dag een medewerker 2 minuten met z'n telefoon ziet rommelen en dan simpelweg zegt: "voilà, geregeld", dan sta je toch op je achterhoofd te krabben....

Nog even een tip voor een ieder: als je dit probleem hebt, dan kan je wel gratis superchargen.......... ;);););););) (niet verder vertellen)
 
Afleveringen vanuit Zeebrugge gaan even wat moeizamer ....

upload_2019-12-20_13-33-18.png
 
Eindelijk een sms van Tesla. 29 december ben ik aan de beurt :). Dus nu ook leveringen op zondag om alle auto's te kunnen verwerken. Enigzins medelijden met de medewerkers, die moeten echt alles uit de kast trekken om de auto's op tijd af te leveren, petje af.

En de (Tesla rijdenden) vrijwilligers :rolleyes:...

Op die dag zijn die (als er niet nog bijkomen) met 9 aanwezig in blauwe hesjes om de werking van de auto's uit te leggen :cool:

Het gerucht gaat dat Elon Bear (@E. Bear ) er dan ook weer bij is :)
 
Last edited:
  • Like
Reactions: PaulusdB
Medewerkers... vrijwilligers..., iedereen die dit mogelijk maakt dat er zoveel auto's per dag doorheen gedrukt worden. Voor mij is het maar 1 zondag een paar uurtjes, voor die gasten zijn het tropenjaren. Die mogen in januari wel even met de voetjes omhoog.

En de (Tesla rijdenden) vrijwilligers :rolleyes:...

Op die dag zijn die (als er niet nog bijkomen) met 9 aanwezig in blauwe hesjes om de werking van de auto's uit te leggen :cool:

Het gerucht gaat dat Elon Bear (@E. Bear ) er dan ook weer bij is :)
 
Heeft iemand ervaring met wat er gebeurt als je NEE als antwoord terugstuurt op de sms van Tesla voor aflevering?
Ik kan die dag niet (zit in buitenland)
Dan wordt je opnieuw ingeroosterd. Je moet de auto binnen 7 dagen na beschikbaar komen afnemen anders gaat die auto naar de volgende en wordt jouw bestelling gekoppeld aan een volgende auto. Je kunt de auto door een ander op laten halen als je een volmacht tekent. Als je nog een 2019 auto wil hebben zou ik hem door een ander laten halen, maar als je prive rijdt en geen haast hebt kun je gewoon wachten op de volgende boot volgend jaar. Kan wel even duren.
 
Dan wordt je opnieuw ingeroosterd. Je moet de auto binnen 7 dagen na beschikbaar komen afnemen anders gaat die auto naar de volgende en wordt jouw bestelling gekoppeld aan een volgende auto.
Ga er maar van uit dat het én binnen 7 dagen én voor 1 januari moet zijn. Die auto moet en zal voor het jaar om is uit de boeken van Tesla verdwijnen. Is het niet richting jouw boeken, dan wel richting de boeken van een ander.