M13z1
Member
Dit is niet helemaal correct want er worden nu ook al 2021 SR+ modellen uitgeleverd in de USA. Daar zijn al een paar youtube filmpjes van beschikbaar.
Kan het niet zijn dat deze uit SHG komt?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dit is niet helemaal correct want er worden nu ook al 2021 SR+ modellen uitgeleverd in de USA. Daar zijn al een paar youtube filmpjes van beschikbaar.
Het grootste probleem met de SR+ uit China is dat het laadvermogen van die SR+ met LPF-accu flink gedaald is. Ik zou een order van een SR+ onmiddellijk cancellen, het verschil in leeggewicht en maximaal beladen gewicht is door de zwaardere accu flink verlaagd (bron:nextmove).
Kan het niet zijn dat deze uit SHG komt?
Volgens bronnen uit het Duitse forum komen in december ook nog 3 schepen richting Europa met LR/P modellen;
-Glovis Crystal op 5-12
-RCC Amsterdam op 8-12
-Glovis Captain op 17-12
Succes met wachten, voor de wachtenden !
I
Ik vind zelf dit draadje het meest informatief als het gaat om schepen die onderweg zijn met Tesla's:
2020 Shipping Movements
En in spreadsheet vorm:
http://bit.ly/TeslaCarriers
Volgens mij halen de meeste fora - ook die Duitse- hun info uit deze bronnen.
Ik spreek over laadvermogen zoals : max beladen massa...
Zelfs de Model 3 AWD zou een lager maximaal laadvermogen krijgen
Model 3 Refresh?!
1919 kg Mass in running order, technical maximal permissable laden mass 2232 kg staat daar in het gelijkvormigheidsattest.
Mass in running order is het rijklaar gewicht, daar zit 75 kg in voor het gewicht van de bestuurder.
Dan kom ik op 2232-1919+75=385 kg
Toen ik hier eerder de vraag stelde, gaven mensen met een model 3 AWD me de volgende cijfers door vanop hun gelijkvormigheidsattest
Leeggewicht 1831 kg (nu dus 191-75=1844 kg)
Max beladen gewicht 2305 kg (nu volgens dat document dus 2232 kg)
2305kg -1831kg = 474 kg
Ik hoop dus maar dat er een fout in dat technisch document van Tesla zit.
89kg is volgens mij 'flink' verlaagd.
Ik ben zonet mijn Model 3 gaan ophalen
Interieur is een flinke vooruitgang. Zelf vond ik de blauwe model 3 wel beter met chrome dan in zo'n 'shadow look', maar je hoort me niet klagen
Ik ben zonet mijn Model 3 gaan ophalen
Interieur is een flinke vooruitgang. Zelf vond ik de blauwe model 3 wel beter met chrome dan in zo'n 'shadow look', maar je hoort me niet klagen
Zie deze (met ook antwoord op de koplampvraag):Waaraan merk je de vooruitgang in interieur?
Dat is nog geen antwoord wat betreft de koplampen, want de koplampen in de VS gingen sowieso niet veranderen, er was wel sprake van een verandering in onder meer Europa (EMEA)...
Geen zwarte pianolak meer.Waaraan merk je de vooruitgang in interieur?
Ik heb op mijn vorige wagen nog de optie gesatineerde aluminium aangevinkt aan 450 EUR, dat vind ik persoonlijk nog altijd het mooisteStaat mooier dan ik dacht, ik heb mijn M3P ook in deze kleur besteld en had wel serieuze twijfels of ik een chrome add zou uitvoeren