TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Model 3 AWD LR Performance MET trekhaak ??

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by prensel, Sep 4, 2019.

1. prensel

prensel Member

Deze Model 3 staat nu in de beschikbare voorraad maar... hoe kan dit ? Een Performance uitvoering MET een trekhaak ?
    Ik zag er laatst ook al een aantal in Duitsland zo staan maar deze combinatie kan toch helemaal niet volgens Tesla ?
    • 2019 Long Range All-Wheel Drive Performance
    • Lakkleur Red Multi-Coat
    • 19'' Sportvelgen
    • Volledig zwart premium interieur
    • Autopilot
    • Trekhaak

2. Robbertos

Robbertos Member

Dit is een Longe Range zonder Peformance Pack maar wel met de software van een performance.

3. prensel

prensel Member

Is bekend of die Performance software update los bijgekocht kan worden ?

4. Lucas31

Lucas31 Member

Zeker mogelijk, is ook al veel over geschreven op dit forum. Sommige hier hebben een dergelijke uitvoering ook al in ontvangst genomen. Check de andere draadjes even over de "m3p bestellingen" en "m3 met trekhaak"

5. Nexus

Nexus Active Member

Bedenk wel dat bij deze uitvoering het trekgewicht beperkt is (500 kg ipv 1000 kg, even uit mijn hoofd).

6. jmin

jmin Member

En dat je bij deze versies ook niet de 20" velgen en bijbehorende remmerij en alles krijgt en ook niet achteraf kan plaatsen, voor als dat je wat uitmaakt.

7. prensel

prensel Member

Dat lijkt me sterk aangezien het trekgewicht reeds op het kenteken vermeld staat bij de AWD/LR versie. Daar verandert de software natuurlijk helemaal niets aan of het moet wel heule magische software zijn :)

8. Nexus

Nexus Active Member

Toch is het zo...
    • Welke Model 3-configuraties bevatten een optie voor een trekhaak?
      De optionele trekhaak voor de Model 3 Standard Range Plus en Model 3 Long Range All-Wheel Drive is geschikt voor een trekgewicht tot 910 kilogram. De optionele trekhaak voor bepaalde Model 3 Base Performance-modellen die uit voorraad worden verkocht, is geschikt voor een trekgewicht tot 500 kilogram.
    Bestelling en levering - Model 3

9. prensel

prensel Member

Ik bedoelde meer dat als ik nu de softwareupgrade naar P zou kunnen doen dan blijft het trekgewicht hetzelfde.

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC