Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 bestellen België

This site may earn commission on affiliate links.
Op reddit las ik dat de configurator voor de model 3 al voor een aantal belgen is opengegaan.
Ik heb echter nog geen uitnodiging om te bestellen of zelfs geen enkele andere communicatie over het opengaan van de configurator ontvangen.
Zijn er belgen die kunnen bevestigen of ze al dan niet een uitnodiging hebben ontvangen?
(Ik ben reservatiehouder sinds 1/4/2016)
 
In Nederland heb ik wel al kunnen bestellen, maar de mail heb ik nooit gehad.
Ik heb wel regelmatig de pagina refreshed op mijn Tesla account.
Op een gegeven moment stond daar de bestel mogelijkheid.

Ook heb ik gebeld met Tesla om te vragen wanneer ik kon verwachten dat ik kon bestellen. Er werd toen aangegeven dat dit die avond of de volgende ochtend waarschijnlijk zou kunnen. Een half uur later was het al zo ver. Geen garantie dat het geholpen heeft, maar wellicht het proberen waard. ;)
 
Al getest met :
https:// 3. tesla. com/nl_BE/model3/design/RN10799999?&redirect=no&referral=ref9999

Vul in bovenstaande URL je eigen reserveringsnummer in en een referral code en configureer vervolgens je M3.

<verwijder de spaties, moest ik doen anders werd de URL gemuteerd>
 
Al getest met :
https:// 3. tesla. com/nl_BE/model3/design/RN10799999?&redirect=no&referral=ref9999

Vul in bovenstaande URL je eigen reserveringsnummer in en een referral code en configureer vervolgens je M3.

<verwijder de spaties, moest ik doen anders werd de URL gemuteerd>
Dat lukt mij nog niet (reservatie 03/2107). Als ik de link volg word ik omgeleid naar de pagina “reserveer je model 3” wat me doet vermoeden dat de reservaties van Belgische klanten (of klanten die in België wonen) nu nog niet omgezet kunnen worden.
Ik blijf wel refreshen :)
 
Is goed Frank.
Ik heb vandaag een email ontvangen over mijn idle fees, iemand nog iets anders ontvangen ? :)

Vandaag dit ontvangen...
 

Attachments

  • 87CD3604-B5A8-4148-B8F2-67CA11328D58.png
    87CD3604-B5A8-4148-B8F2-67CA11328D58.png
    185.3 KB · Views: 47
  • Like
Reactions: ebullio