Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 bestellen België

This site may earn commission on affiliate links.
Hier mag ik ook bestellen. Ik twijfel nog. Zou hij 'snel' te verkopen zijn (aan de originele prijs liefst) indien ik toch liever mijn S behoud? Zal er al aan liggen wanneer nieuwe klanten kunnen configureren en of er gekken zijn die er meteen een willen zeker...
 
upload_2018-12-14_11-38-29.png
 
Heb vandaag ook uitnodiging om te kunnen configureren ontvangen, maar heb de reservatie geannuleerd omdat we inmiddels de X besteld hebben. Met 3 kinderen is die meer geschikt. Toch enigszins met pijn in het hart want vind de 3 een fantastische wagen.
 
ik kan ook model 3 ook configureren , een full option is al gauw wat geld , twijfel nu mijn model s te verkopen en model 3 aan te schaffen of te wachten op goedkoop model als extra wagen voor de kinderen
iemand enig idee wat ik mag verwachten van prijs voor een tweehands tesla model s 85, zwart ? 1 ste inschrijving feb 2015 , km stand 86.000 , heb verlengde garantie voorzien
 

Attachments

  • Schermafbeelding 2018-12-14 om 19.46.05.png
    Schermafbeelding 2018-12-14 om 19.46.05.png
    40.4 KB · Views: 34
Vandaag de M3 in levende lijve gezien. God wat is die mooi, zoveel beter als op foto. Ben er bijna een uur binnen geweest om hem vanuit alle hoeken te bewonderen. Ik wacht nog op de MR of SR. Volgens de verkoper mogen we die hier augustus--oktober verwachten en scheelt toch al gauw een slok opoeen borrel. p D kan nog net.
 
Dag beste tesla 3 (bijna-)bezitters. Ik heb een vreemde vraag voor jullie. 5 jaar geleden wou mijn sympathieke buurman in Gent (Aan de slag!) zijn Tesla S een dag uitlenen aan onze school zodat leerlingen meer te weten konden komen over dit nieuw soort auto.
5 jaar later ben ik nog altijd duurzame trends aan het volgen en organiseer ik op onze school (Lokeren) een klimaatdag. Enkele leerlingen bezoeken een standplaats van Cambio waar ze meer uitleg krijgen. Ze worden erheen gevoerd door een collega met een Nissan Leaf. Om alles rond te krijgen zoeken we nog een extra elektrische auto. Ik besef dat de kans klein is, maar ik trek bij deze mijn stoute schoenen aan en zou graag weten of er Model 3 bezitters zijn die dit willen doen.
Ik weet uit ervaring met de vorige keer dat leerlingen zeer voorzichtig zijn en de school een extra verzekering heeft genomen.
Geniet in ieder geval van jullie fijne wagen.