Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 concept van Stumph studio

eelcodb

Member
Mar 22, 2015
759
511
Nieuwerkerk a/d IJssel
image.jpg

Xfrank

Well-Known Member
Jun 16, 2012
9,453
10,188
Waasmunster, Belgium
als het zo iets wordt, dan kunnen ze het wel vergeten denk ik.:scared:
dit mag van mij in het rijtje gaan staan van de lelijkste auto's uit de geschiedenis.

Xfrank

Well-Known Member
Jun 16, 2012
9,453
10,188
Waasmunster, Belgium
dit plaatje is er al van in mei 2015
Tesla Model 3 Concept by Stumpf Studio -

hier moet vast een strategie achter zitten. Eerst een aantal uiterst lelijke dingen tonen om dan uiteindelijk het echte model zeer mooi te vinden.
Ik kan het moeilijk geloven dat je hier zo maar wee weg komt om dit te publiceren onder de naam van Tesla

- - - Updated - - -

Dit model kan wat mij betreft in het rijtje gezet worden van de Mitsubishi i-Miev en de BMW i3... :scared: auto's die het juist niet moeten hebben van de uitstraling van het model...

de I3 is hier tegen wel mooi. Dit plaatje klopt van geen kanten. en doet me denken aan de fiat multipla

Ehm... Stumpf Studio is gewoon een onafhankelijke designer die wil meeliften op het succes van Tesla. Dat gebeurt altijd in autoland. Ik snap de ophef niet... Dit heeft namelijk NIETS met de werkelijkheid te maken.

Gelukkig, want deze is zo lelijk dat ik direct afstand zou doen van alles dat met Tesla te maken heeft :biggrin:

Maarten

Active Member
Nov 2, 2013
3,126
2,419
Hilversum
dit ziet er al een stuk beter uit! waar kan ik tekenen? (wel in een andere kleur graag)

Tekenen? Dat doe jij toch altijd met Photoshop? :wink:
Maar: lijkt mij leuke photoshop exercitie... het kleimodel van lak en ramen voorzien.
Iets voor het weekend Frank?

PimEffting

Member
Feb 25, 2015
692
402
Heemskerk, Netherlands
Bovenstaande afbeeldingen lijken mij erg onwaarschijnlijk:
- Op de X is een nieuwe neus geïntroduceerd, die zal ook op toekomstige modellen zitten
- Een volume model als driedeurs? seriously? er gaan zeker achterdeuren komen (of misschien "suicide doors"?)

About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.

Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC