Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Ik had mijn hart op silver metalic gezet:mad:
Rood vond ik ook wel iets hebben maar hier thuis vinden ze het dan maar een girls car en dreigen ze met matching lipstick:D
De rest van de kleuren heb ik al eens gehad en ben ik op uitgekeken.
Het zal dan maar een basis kleur worden en ik zal mijn wrapping scills moeten aanspreken om er iets unieks van te maken.
Ik heb de rode Model 3 in het echt zien rijden in San Francisco en van dichtbij gezien, maar vind het eerlijk gezegd de auto een sportief uiterlijk geven. Absoluut geen girls car.
 
Echt wel een girls car... mijn dames wilde eigenlijk in de rode, maar stond klaar voor een klant, een dame.
upload_2018-9-12_12-12-56.png
 
  • Like
Reactions: Hayden
(In mijn geval ook het servicelevel, dat me nu al zwaar tegenvalt qua doorlooptijden, maar ook qua kosten van veelvoorkomende reparaties van een Tesla buiten garantie.)

Bovenstaande is voor mij echt een reden om niet meer voor Tesla te kiezen. Daarbij komt ook nog dat verschillende mensen in het SEC elkaar tegenspreken om verantwoordelijkheid te beperken.
 
  • Informative
Reactions: PaulusdB
Het sparen kan beginnen :) dat is dan de versie die $49000 kost in de States?

Zag gisteren een rode Model S en vraag me af of het rood van de model 3 hetzelfde rood is want het rood dat ik zag leek mij wat donkerder dan het rood dat ik al zag op foto's en filmpjes op internet
 
Afgelopen maandag is er door het RDW een tweede Model 3 in Nederland op kenteken gezet.
Kleur wit, catalogusprijs volgens het RDW 55.001 €

View attachment 334597
View attachment 334598
En wij ons dan het hoofd breken waarom die ene euro bovenop €55.000 is gedaan.;)
Als dit de 49.000 dollar versie is, valt de europrijs me trouwens mee. Dan zou de 35.000 dollar base versie rond de 41.000 euro uitkomen.
 
Het sparen kan beginnen :) dat is dan de versie die $49000 kost in de States?

Zag gisteren een rode Model S en vraag me af of het rood van de model 3 hetzelfde rood is want het rood dat ik zag leek mij wat donkerder dan het rood dat ik al zag op foto's en filmpjes op internet
het rood is sterk afhankelijk van de lichtinval en kan van zeer fel rood naar vrij donker veranderen.
Ik ga er van uit dat het hetzelde rood is als de model S en X
 
Het sparen kan beginnen :) dat is dan de versie die $49000 kost in de States?

Zag gisteren een rode Model S en vraag me af of het rood van de model 3 hetzelfde rood is want het rood dat ik zag leek mij wat donkerder dan het rood dat ik al zag op foto's en filmpjes op internet
Is dezelfde kleur. Vorig jaar de M3 gezien bij de GiGaFactory in Reno in rood en was hetzelfde als mijn rode S.