Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Volgens mij was de weddenschap wat uitgebreider dan dit bericht alleen, maar laten we afwachten.
Gelukkig is het geld voor een goed doel.

Niet om onaardig te zijn, maar waarom krijgt België voorrang op Nederland? Rijden daar meer Tesla’s per hoofd van de samenleving rond?
Ja, wat hebben wij misdaan dat de Nerderlanders hem pas 3 weken na de Belgen te zien krijgen ?
En dan nog alleen de Nederlandse miljonairs :(
 
  • Funny
Reactions: F500e
CC6DAE7B-4CB6-460F-AE24-DD46460078B4.png
Ik ben wel nat aan het gaan geloof ik, zie bijgaande print screen.

Zelfs in Lissabon kan ik vanaf morgen blijkbaar de Model 3 bekijken...
 
  • Love
Reactions: HWS
@Edi99 @robertvg mijn bron zit héél dicht bij het vuur. Anders had ik dit hier niet durven posten.
Ik ga er echt vanuit, omdat mijn bron er verder geen baat bij heeft, te overdrijven.
Er komen volgend jaar nog vele bij.

Edit
Mijn bron heeft niets met Tesla te maken en zei "het wordt de grootste in Europa met 60"
Als je niets met Tesla hebt, kun je niet weten, dat 60 inderdaad de grootste zou zijn.
 
Nu hij officieel in Europa staat is het wel tijd om aan te geven of hij met/zonder CCS komt. Het is niet zo dat ze nog geen besluit hebben genomen mag ik hopen :rolleyes:

En dan is het volgende wat iedereen wil weten: tot hoeveel kW kan de model 3 aan?
En als die dan blijkt 175kW aan te kunnen, dan verliezen model S & X opeens hun “flagships status”.
Misschien toch maar zo lang mogelijk uitstellen? Tot supercharger V3 voorstelling die einde van dit jaar zou komen?
En S & X worden dan ineens ook maar ge-update met nieuw batterypack (tot 120-125kWh??) en laadvermogens tot ca. 250kW??
Of hoe blijf je deze 2 anders 100.000 keer per jaar verkopen?
 
  • Like
Reactions: PaulusdB
t'is een blauwe (niet echt mijn kleur:cool:) en vanaf 10 Hr te bekijken volgens een 'bepaald protocol' als je reservering hebt.
Was toevallig in Zaventem voor mijn classic op te halen...

ha ok,ook niet de kleur waarin ik hem wil maar ga toch eens kijken. Tijdens de normale openingsuren neem ik aan of houden ze op 14 nov speciaal langer open? en de US versie, dus alle tekst op het scherm zal nog niet vertaald zijn en er zal ook nog geen 4G/LTE actieve connectie zijn
 
Last edited:
ha ok,ook niet de kleur waarin ik hem wil maar ga toch eens kijken. Tijdens de normale openingsuren neem ik aan of houden ze op 14 nov speciaal langer open? en de US versie, dus alle tekst op het scherm zal nog niet vertaald zijn en er zal ook nog geen 4G/LTE actieve connectie zijn
geen idee, heb enkel 'achterwerk' van de wagen gezien in de werkplaats.
De eerste model X op autobeurs van Genève was ook van datzelfde blauw: waarschijnlijk hadden ze nog (dezelfde) verf over..
 
Just today alone, reports from the Tesla community indicate that invitations were sent out to reservation holders residing in Germany, France, Sweden, Norway, Italy, and Belgium.​

Is iemand in Amsterdam vergeten om op de "Verzend" knop te drukken waardoor de Nederlanders de mail nog niet hebben? :-(
 
  • Funny
Reactions: cambreVer!