Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Oeps, de Model 3 deurenhendels werken niet meer als het een beetje gevroren heeft :
Tesla Model 3 is starting to show some important flaws in cold weather

Niet te snel oordelen denk ik zomaar! Over dit onderwerp verschillen in de USA / Canada de meningen /ervaringen best wel! Zie bijv. twitter.com/Model3Owners/with_replies deze tweet. Electrek.co is natuurlijk ook een 'krantje' dat gewoon iedere keer maar weer vol moet..! :)
upload_2018-11-15_13-22-21.png
 
Last edited:
Niet te snel oordelen denk ik zomaar! Over dit onderwerp verschillen in de USA / Canada de meningen /ervaringen best wel! Zie bijv. twitter.com/Model3Owners/with_replies deze tweet. Electrek.co is natuurlijk ook een 'krantje' dat gewoon iedere keer maar weer vol moet..! :)
View attachment 352795
Ho, Ho, Eerst het artikel lezen van Fred ;). Hij gaf duidelijk aan hij met de Model S geen problemen had. Dus dat Trevor met de X geen problemen heeft, vind ik niet opvallend.

Misschien dat langer pre-heater een knappe oplossing is, of een spray "onder" de hendel zodat deze niet plakt in de deur. Zelfde misschien met de rubbers?
 
Ho, Ho, Eerst het artikel lezen van Fred ;). Hij gaf duidelijk aan hij met de Model S geen problemen had. Dus dat Trevor met de X geen problemen heeft, vind ik niet opvallend.

Misschien dat langer pre-heater een knappe oplossing is, of een spray "onder" de hendel zodat deze niet plakt in de deur. Zelfde misschien met de rubbers?

Jawel best wel gelezen hoor. Model 3 klaagt hij toch over en de tweet gaat ook over Model 3! Ik bedoel maar ...Model 3... dus! Mijn Saab gaf vroeger ook geen problemen! :D Model S gewoon een ander onderwerp.
 
  • Like
Reactions: Defiant
Jawel best wel gelezen hoor. Model 3 klaagt hij toch over en de tweet gaat ook over Model 3! Ik bedoel maar ...Model 3... dus! Mijn Saab gaf vroeger ook geen problemen! :D Model S gewoon een ander onderwerp.
Volgens mij haalde je zelf een X erbij toen je vertelde dat er een verschil van mening was?:confused:

Maar ja...Model 3...die vanaf morgen hier te bewonderen is...waar ik lekker zenuwachtig ( op goede manier) van ben...dus misschien je post niet goed gelezen...pot...ketel....meer van die dingen.:rolleyes:
 
Voor wat betreft het verhaal van vriesverschijnselen bij Model 3, dit filmpje van 5 minuten laat zien hoe je ermee om kunt gaan. In mijn ogen geen echte problemen. Ik herken dit soort problemen ook van Volvo's die wij hebben en die worden gemaakt in het koude Zweden.