Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Is ook verboden. Het moeten de huidige metalen platen zijn die vlak op de body gemonteerd zijn. Kentekens van plakplastic zijn er in 20 seconden van af en ... op een andere auto geplakt.

In de UK kennen ze een tussen variant: plakbare nummerplaat, maar bij afpulken breekt de plaat in kleine stukjes en is daardoor niet herbruikbaar voor het dievengilde.
 
  • Like
Reactions: Michel3
Iemand een idee wat Elon met de volgende tweet van een paar dagen geleden bedoeld: “Full self-driving option is required with the Tesla designed hardware 3 computer. This is a simple plug in replacement for the Nvidia computer, but has 10X the image processing ability.”

Ik dacht dat de hardware 3 computer standaard werd zoals nu de Nvidia computer is.
 
Is ook verboden. Het moeten de huidige metalen platen zijn die vlak op de body gemonteerd zijn. Kentekens van plakplastic zijn er in 20 seconden van af en ... op een andere auto geplakt.
Een metalen plak neemt dan 1 minuut in beslag.
Voor plakplastic: ik zie ook de mogelijkheid om wat scheurtjes te voorzien genre wegenvignet in Zwitserland. Dan wordt het ondoenbaar om die van wagen te veranderen.
 
Iemand een idee wat Elon met de volgende tweet van een paar dagen geleden bedoeld: “Full self-driving option is required with the Tesla designed hardware 3 computer. This is a simple plug in replacement for the Nvidia computer, but has 10X the image processing ability.”

Ik dacht dat de hardware 3 computer standaard werd zoals nu de Nvidia computer is.
Elon bedoelt dat de door hem in de daaraan voorafgaande tweet beschreven functionaliteit zowel FSD als de HW3 computer (nnb) nodig heeft. Het betrof de functionaliteit m.b.t. verkeerslichten, stopborden en rotondes die hij in een pre-release in zijn eigen auto heeft en ook toonde in het CBS 60 Minutes interview. Je zag daar inhalen zonder opdracht van de bestuurder. Ook beloofde hij dat je Tesla binnenkort van je garage thuis naar je werk kan rijden zonder input van de chauffeur.

Tja, soon, binnenkort. Sowieso heb ik geen FSD-optie, geen HW3 en eigenlijk ook geen werk. Het is dat ik nog een garage heb thuis, maar waar maak ik me dan druk over?
upload_2018-12-13_22-2-52.png
 
Hallo,

Ik lees al een tijdje mee met alle berichten die hier over de Model 3 worden gepost en heb nu zelf ook een account aangemaakt, want heb eergisteren de Model 3 def. besteld (nadat ik die in september 2017 gereserveerd heb) Ik ga hem particulier rijden. Ben inmiddels groot Tesla fan want rijd ook met enige regelmaat in de Model X. Ik vroeg me af of iemand iets weet of het 'cadeautje' dat Tesla vroeger bestellers van de Model 3 wil geven (een half jaar gratis superchargen) Ik belde daarover met Tesla omdat ik wilde weten of ik een referral code moest gaan inzetten of dat ze zelf met een 'early bird' actie komen en de medewerker gaf aan dat dat ook nog maar zomaar eens zou kunnen, maar kon dit niet bevestigen. Iemand die dit ook gehoord heeft? Of moet ik als een gek alsnog een code voor gratis een half jaar superchargen gaan doorgeven?
 
  • Like
Reactions: Klaas
Hallo,

Ik lees al een tijdje mee met alle berichten die hier over de Model 3 worden gepost en heb nu zelf ook een account aangemaakt, want heb eergisteren de Model 3 def. besteld (nadat ik die in september 2017 gereserveerd heb) Ik ga hem particulier rijden. Ben inmiddels groot Tesla fan want rijd ook met enige regelmaat in de Model X. Ik vroeg me af of iemand iets weet of het 'cadeautje' dat Tesla vroeger bestellers van de Model 3 wil geven (een half jaar gratis superchargen) Ik belde daarover met Tesla omdat ik wilde weten of ik een referral code moest gaan inzetten of dat ze zelf met een 'early bird' actie komen en de medewerker gaf aan dat dat ook nog maar zomaar eens zou kunnen, maar kon dit niet bevestigen. Iemand die dit ook gehoord heeft? Of moet ik als een gek alsnog een code voor gratis een half jaar superchargen gaan doorgeven?
Welkom hier.
Dat cadeautje was een schets van de Model 3 en hebben we al lang geleden over de post gekregen. Niet teveel geloof hechten aan wat verkopers of andere Tesla medewerkers je vertellen. Hier op het TMC forum zijn de berichten doorgaans heel wat betrouwbaarder.
Dus nu als een dolle die code opsturen naar je Tesla verkoper (sales advisor o.i.d).
 
  • Like
Reactions: Michel3
Een metalen plak neemt dan 1 minuut in beslag.
Voor plakplastic: ik zie ook de mogelijkheid om wat scheurtjes te voorzien genre wegenvignet in Zwitserland. Dan wordt het ondoenbaar om die van wagen te veranderen.
Kentekenplaten worden vaak van anti-retour schroeven voorzien. Niet los te schroeven.
Als plakplastic zou mogen hoef je deze helemaal niet een auto af te halen. Gewoon het door jou gewenste kenteken printen op folie en plakken.
 
Ik ben anders elk jaar minimaal 15 minuten bezig om zo’n vignet van een paar cm van mijn vooruit te krijgen, in 1000 kleine stukjes :mad:
Dan doe je het niet slim ;)
Een dergelijke sticker moet je lekker insmeren met sticker remover. Een paar minuten laten intrekken en met een ruitenkrabber schuif je de sticker in een keer eraf.
Is het oppervlak van kunststof, een paar heel kleine sneetje in het kunststof maken.
Willekeurig welke sticker, in no-time is ie eraf.