Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
In het telefoon-wachtrij-bandje van Tesla-Amsterdam werd mij vorige week verteld dat er in januari proefritten mogelijk gaan zijn. Dat betekent dat alle stores dan minimaal een 3 moeten hebben, op kenteken. Hoeveel zijn dat er in Europa?
Die moeten dus allemaal begin januari voorzien worden en geregistreerd. Ik kom op de website snel tellend aan ongeveer 125 stores in Europa. Logistiek klusje, waar je 25 trailers met 5 Models 3 voor nodig hebt.
Allemaal rode? Het is wel de kleur die nu steeds gepushed wordt. En de LR AWD is toch de auto waar bij de huidige bestellingen de meeste belangstelling naar uit gaat.
 
  • Like
Reactions: SeBsZ
Is het niet beter de AP en 19" achteraf te kopen vanwege de 22% bijtelling?
De AP heb ik al van mijn bestelling verwijderd.
Ik denk nog na over de 19".
Dan maar eerst de 18". Kun je die nog verkopen en dan een setje 19" aanschaffen.
Geen bijtelling.
Welkom hier. Verstandige keuze.
Als ik jou was zou ik de 18" velgen houden voor je winterbanden. Helpen de aero-deksels mee voor een langere range met koud weer. En anders wil ik wel een tweede setje 18".
 
Welkom hier. Verstandige keuze.
Als ik jou was zou ik de 18" velgen houden voor je winterbanden. Helpen de aero-deksels mee voor een langere range met koud weer. En anders wil ik wel een tweede setje 18".

Thx. Misschien kunnen we dan wel een deal maken voor de 18". Geen idee wat achteraf de 19" Tesla velgen gaan kosten. Ik denk dat ik er all weather onder doe. Met 4WD kom je dan toch best door een dikke laag sneeuw heen.
 
Krijg zojuist een berichtje van mijn neef dat hij achter een vrachtauto zat die in Amersfoort een bedrijventerrein oprijdt met naar wat het lijkt zes Model 3's (Performance?).

View attachment 360927 View attachment 360928
(c) Daan Boezeman
Lijken op de foto wel Signature Red. Maar zal wel niet. Waarom alleen maar rode. Stuur ook eens de andere kleuren deze kant op,
 
Hé MartinD. Welkom hier. Maar voorkom aub wat je in je eerste bijdrage hier doet: cross posten ;)
@Fredblack. Het is goed gebruik om op een forum als dit crossposten achterwege te laten.
Als iemand dit doet kan dit duiden op onbekendheid met deze goede gewoonte. Ik reageer daar op met een welkom aan MartinD en de info dat crossposting geen goed gebruik is. Dat doe ik netjes naar MartinD.
Jij geeft daar een disagree voor. Dat is niet netjes. Je hebt je al opvallend gemanifesteerd met je dagelijkse laden bij een Supercharger.
Een disagree over crossposting getuigt naar mijn mening over weinig begrip over hoe wij hier met elkaar omgaan.
 
Last edited:
@Fredblack. Het is goed gebruik om op een forum als dit crossposten achterwege te laten.
Als iemand dit doet kan dit duiden op onbekendheid met deze goede gewoonte. Ik reageer daar op met een welkom aan MartinD en de info dat crossposting geen goed gebruik is. Dat doe ik netjes naar MartinD.
Jij geeft daar een disagree voor. Dat is niet netjes. Je hebt je al opvallend gemanifesteerd met je dagelijkse laden bij een Supercharger.
Een disagree over crossposting getuigt naar mijn mening over weinig begrip over hoe wij hier met elkaar omgaan.

Hij was bedoeld, omdat ik denk dat de meeste nieuwe mensen na enkele dagen zelf wel door hebben hoe het werkt en dat een “corrigerende” opmerking vroeg genoeg is als blijkt dat dat niet het geval is. Zo kijk ik er in ieder geval tegenaan. Daarom was ik het er niet mee eens.