Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Je bent niet verplicht om te bestellen. Doe dat pas als de versie er is die jij wilt. Je mag bestellen. En zo lang blijft je €1000 ook staan.
Natuurlijk kunnen prijzen en versies en opties in de tijd variëren. Gebeurt bij de S en is bij de 3 al gebeurd in de VS.

Ik verwacht dat de SR vlak voor de zomer in de VS komt. Als het meezit eind 2019 in Europa, voor €40.000.
Dat is de super basic versie in zwart. Zonder PUP, of EAP2, of 19”, of .... Kaal.
 
Goedemorgen allen,

Even voorstellen. Mijn naam is Norbert, woonachtig in Alkmaar. Ik kwam al zoekende op dit forum terecht en heb mij maar eens aangemeld. Altijd prettig om in de eigen taal te kunnen communiceren. Vorige week zondag heb ik mijn model 3 geconfigureerd en besteld (AWD LR, 18" Aero's, MSM, geavanceerde autopilot). Het was even wachten (gereserveerd zoals velen in april 2016) maar ik verwacht dat het de moeite waard zal zijn. Mocht hem al even bewonderen in het voorjaar in New York in de Tesla store aldaar en toen alleen maar de bevestiging gekregen dat het een pracht auto is.

IMG_1038.jpg
 
Gister met dochter lief naar Tesla Eindhoven gegaan om daar de M3 te bekijken, wat is ie de moeite waard.
Even een gesprekje gehad met een Tesla medewerker en deze vertelde ons dat als je in december besteld (hebben we 6 december al gedaan) je de M3 voor de zomer geleverd krijgt.
Dat viel ons een beetje tegen omdat tijdens het configureren er als leverdatum februari/maart werd aangegeven. (februari/maart is voor de zomer :) maar juni ook)
Heeft iemand hier meer informatie over?
Kan ik de verwachte leverdatum ergens terug vinden?
 

Attachments

  • IMG_20181206_173805.jpg
    IMG_20181206_173805.jpg
    260.4 KB · Views: 30
Hecht niet teveel waarde aan wat Tesla store-medewerkers zeggen. Ze bedoelen het goed maar weten vaak minder dan als je hier en elders regelmatig je licht opsteekt.
Ik vertrouw technici wel meer.

Ga maar uit van begin maart. Kan het nig meevallen. Hangt nog wel af van je versie en reserveringsdatum.
 
Ik heb meerdere tesla medewerkers aan de telefoon gehad afgelopen week en allen bevestigden dat het zelfs zo was; als je nog geen reservering hebt staan, maar dit alsnog snel doet deze maand, je de uitnodiging tot configureren deze maand nog moet krijgen en dan kan rekenen op levering februari/maart. "Unieke" Configuraties zou dan wel misschien een beetje impact hebben. Uniek in de zin, combinaties die minder vaak worden gekozen.

Het is juist door deze meerdere keren bevestigde informatie, dat het voor mij er toe heeft geleid om een reservering te plaatsen. Idealiter had ik graag een reservering overgenomen, maar de mensen die ik ken die deze hadden staan hebben allen geconfigureerd. Maar goed, mijn fout. Had ik maar eerder moeten reserveren.
 
  • Like
Reactions: Michel3
Het is juist door deze meerdere keren bevestigde informatie, dat het voor mij er toe heeft geleid om een reservering te plaatsen. Idealiter had ik graag een reservering overgenomen, maar de mensen die ik ken die deze hadden staan hebben allen geconfigureerd. Maar goed, mijn fout. Had ik maar eerder moeten reserveren.

Hoezo? Marktplaats staat vol met mensen die een reservering willen overdoen... zo veel, dat de prijs snel zal dalen.
 
  • Informative
Reactions: Michel3