Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Heb je wellicht mee gekregen wat dat precies inhoud? Tot nu toe staat nergens dat er in NL een referralcode gebruikt kan worden voor de Model 3. Gaat dit betekenen dat jij 6 maanden gratis "super charging" krijgt?

Kan je laten weten als jouw order ook daadwerkelijk zichtbaar is bij de referral zelf?
Hi, had het beeld dat degene die me belde een lijstje mensen aan het bellen was en een script voorlas. Meer informatie dan dit heb ik dus niet op dit moment. Zodra ik meer weet of er iets zichtbaar zou worden post ik dat.

Ben benieuwd of anderen iets rondom referral rondom M3 horen
 
Heb je wellicht mee gekregen wat dat precies inhoud? Tot nu toe staat nergens dat er in NL een referralcode gebruikt kan worden voor de Model 3. Gaat dit betekenen dat jij 6 maanden gratis "super charging" krijgt?

Kan je laten weten als jouw order ook daadwerkelijk zichtbaar is bij de referral zelf?

BA34D892-4168-40D7-8E84-168BD20A2675.png


Ook Model 3 dus.

Een referral wordt overigens pas zichtbaar nadat de auto geleverd is. Daarna moet de referralprijs (voor de referrer) nog worden aangevraagd! De levering van die prijs kan behoorlijk lang op zich laten wachten.
 
De website biedt echter niet de mogelijkheid en begin december gaf Tesla Amsterdam aan dat er voor de Model 3 geen referral mogelijk is. Ben dus zeer benieuwd wat het nu gaat worden.
Wordt toch regelmatig hier op TMC verteld, hoor.
Stuur de referral code van diegene die jou heeft gerefereerd/geholpen/etc samen met je gegevens van je bestelling in een e-mailbericht naar: [email protected]
 
Vandaag ben ik bij Tesla in Amsterdam binnengewandeld om de 3 in levende lijve te aanschouwen. Het viel niet tegen .
Veel vragen kunnen ze nog niet beantwoorden, aangezien Amerika weinig informatie verstrekt. De bovenstaande procedure inclusief 6 maanden supercharging werd wel bevestigd. De jongedame gaf wel aan dat je je reserveringscode dient te vermelden.
 
  • Like
Reactions: PaulusdB
Had na bestelling M3 een referral code teruggemaild naar adres waarvandaan bevestigingsmail kwam. Na paar dagen nog herinneringsmail gestuurd omdat eea nog niet verwerkt was.

Werd vandaag gebeld door iemand van Tesla A’dam, mails binnengekomen en gingen verwerkt worden. Weet niet of anderen zelfde vertraging merken, maar dan kennen jullie dit signaal in ieder geval..

Ik had ook niets vernomen van Tesla na de referral code aanvraag vervolgens heb ik nog een email gestuurd of alles in goede orde ontvangen was en daar heb ik wel een reactie op ontvangen.
Ze lopen achter met het verwerken van e-mails maar alles komt goed.

6-december geconfigureerd en de order geplaatst, op 23-december heb ik de kleur aangepast van zwart naar blauw (+1600,- euro) en nu is de orderdatum verschoven van 6-12 naar 23-12 ik hoop dat dit geen of weinig consequenties heeft voor de levering maar volgens de Tesla medewerker heeft dit waarschijnlijk wel nadelige consequenties, en terugdraaien gaat niet meer volgens Tesla.
Jammer, ik wil de M3 liever eerder hebben dan later. :)
 
  • Informative
Reactions: Daniel 74
Ik vind dat Martijn wel een punt heeft aangezien de afbeelding suggereert dat je de model3 nog even snel moet reserveren of bestellen om aanspraak te maken op 4% bijtelling over het gehele aankoopbedrag, maar ik denk niet dat de model 3 in 2018 nog geleverd wordt ;')
 
Staat gewoon dat dit vervalt per 2019 en daar moet je dus rekening mee houden wanneer je je kosten calculatie maakt. Er staat toch niet “koop nog snel een model 3 voordat de bijtelling omhoog gaat” ?
Bij de model s en x is dat anders beschreven. Daar staat letterlijk “ kies voor direct beschikbare modellen “
50B6B6C4-68B0-46EF-9C1B-A2628743CC0F.png
 
  • Like
Reactions: Michel3
Hoezo Tesla? Tesla bepaalt de bijtelling niet hoor. Geef de overheid maar de schuld.
Gaat me niet over wie de schuld zou moeten hebben van de bijtelling (we zijn het vast eens; overheid, olie-lobby).
Zoals het nu op de site van Tesla staat, impliceert/suggereert dat je nu nog een m3 kan bestellen met volledig 4%.
En er zullen er genoeg zijn die nu denken dat dat waar is, terwijl Tesla wel weet hoe het echt zit.
De schuldvraag tussen die twee... T
 
Ah, excuus nu begrijp ik je. Persoonlijk vindt ik het meer dat ze je er juist op attenderen dat de lage bijtelling juist vervalt. Zeker omdat ik weet dat de Tesla Model 3 pas in 2019 geleverd wordt. Bovendien linken ze naar een nette pagina waar dit ook uitgelegd wordt. Maar ik kan ook inzien dat mensen juist denken dat je nog op tijd kan reserveren.
 
  • Like
Reactions: Michel3 and job-lek
Ah, excuus nu begrijp ik je. Persoonlijk vindt ik het meer dat ze je er juist op attenderen dat de lage bijtelling juist vervalt. Zeker omdat ik weet dat de Tesla Model 3 pas in 2019 geleverd wordt. Bovendien linken ze naar een nette pagina waar dit ook uitgelegd wordt. Maar ik kan ook inzien dat mensen juist denken dat je nog op tijd kan reserveren.
Oké!
Op mijn beurt: ik heb niet doorgeklikt op de site, en heb die kennelijke wel goede uitleg daarna van de bijtelling dus niet gezien.
@tesla, haal die regel er af.
@Allen, nu lekker verder gaan over de m3 zelf!!