Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn eerste post hier op het forum maar al lang een volger.

Zojuist een testrit gemaakt in Tilburg met de M3. Op het eerste gezicht leek dit om een blauwe performance versie te gaan (20 inch velgen, rode remklauwen, carbon achter spoiler en ook badging op de achterkant met dual moror underlined), echter gaf de medewerker aan dat het om een non-performance model ging. De software in de auto gaf dit ook aan, daarnaast ontbrak de track mode.

Voor mij persoonlijk was dit de 2e keer dat ik een Tesla heb gereden, de vorige keer was een testrit in een MS 100D een jaar geleden. Super enthousiast over de rijervaring. Een paar dingen die me tegen vielen (had meer de configuratie van de demo auto te maken).... De demo auto had geen enhanced autopilot, deze kon ik jammer genoeg ook dus niet testen. Mede vanwege de sneeuw mocht er alleen in chill mode gereden worden. De auto had een zwart interieur, mijn bestelde M3 heeft het witte interieur en ik had gehoopt deze in levende lijven te mogen aanschouwen. Het rondje rijden was ongeveer 20 min, voornamelijk binnen de bebouwde komen, met op het einde een stuk 80km/u weg waar we even iets sneller konden. Mijn eerste ervaring in de M3 is eigenlijk hetzelfde als het merendeel van de reviews die je online ziet. Stuurt lekker strak en leuk, mooi geluid (speaker systeem), even wennen zo dicht op het raam te zitten, vering is comfortabel.

Al met al is mijn enthousiasme alleen maar toegenomen en kijk ik uit naar de levering over een paar weken!
Dank je, dit is het eerste Nederlandse verslag van een testrit (dat ik zie).
vering is comfortabel
Daar wordt ik blij van. Maar ik ga het maandag zelf ervaren.
 
  • Funny
Reactions: DutchTM3