Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Voor iedereen die gaat ophalen vanavond : ik persoonlijk ben het meest benieuwd naar laadsnelheid op de supercharger maar ook op de laders van Fastned. Dus....

DUS, rij je wagen meteen effe leeg en ga SUBIET naar Fastned om aan de 175 kWh te lurken! ;-)

Maar gefeliciteerd voor de eerste ophalers, plemp ook even iets op Youtube! Ik zit ondertussen nog ergens in Limbo tussen Leaseplan en Tesla.
 
  • Like
Reactions: schonelucht
Zojuist voor de tweede keer gebeld door Tesla. Of ik toch echt niet vanavond.... Ik zit op Schiphol en vertrek zo.. Geen idee hoe ik in 2,5 uur betaling en verzekering had moeten regelen als ik wel had kunnen ophalen. Desalniettemin vind ik het wel een mooi gebeuren zo. Ik wacht lekker tot de 16e, maar iedereen die eerder gaat - have fun! Er zouden 150 M3's geleverd moeten worden vanavond begreep ik zojuist...
 
Vandaag levering van 200 Model 3's in de Benelux, volgens de dame die wij spraken bij Tesla.
Helaas aan ons account nog geen VINs gekoppeld en dus ook nog niks op te pikken. :(

Volgens deze dame zitten we waarschijnlijk niet op de eerste, noch op de tweede boot.
Ze heeft het nu doodleuk weer over levering eind maart, begin april.
 
Gaaf nieuws voor een aantal. Ik zie graag de eerste foto’s en filmpjes verschijnen.
Ikzelf had ook een feestelijk momentje: onze Tesla is vandaag uiteindelijk ook besteld (na 1,5 maand wachten). Als de stelling van FrankX klopt, dan krijg ik morgen een telefoontje of ik hem diezelfde avond kom ophalen
 
Vandaag levering van 200 Model 3's in de Benelux, volgens de dame die wij spraken bij Tesla.
Helaas aan ons account nog geen VINs gekoppeld en dus ook nog niks op te pikken. :(

Volgens deze dame zitten we waarschijnlijk niet op de eerste, noch op de tweede boot.
Ze heeft het nu doodleuk weer over levering eind maart, begin april.

Nummer die ik bel in Tilburg gaat na 15 min automatisch op voicemail. Waar bel jij naartoe? Ik wil ook iemand aan de lijn krijgen ;)
 
Vandaag levering van 200 Model 3's in de Benelux, volgens de dame die wij spraken bij Tesla.
Helaas aan ons account nog geen VINs gekoppeld en dus ook nog niks op te pikken. :(

Volgens deze dame zitten we waarschijnlijk niet op de eerste, noch op de tweede boot.
Ze heeft het nu doodleuk weer over levering eind maart, begin april.
Dat slaat echt helemaal nergens op. En zij weten dat ook helemaal niet volgens mij. Bij mij is ook nog steeds geen VIN gekoppeld volgens de Tesla Account. Maar in een ander systeem dus al wel. Die mensen lullen maar wat.
 
  • Like
Reactions: Michel3
Leuk Joooop,
Ik had ook moeten gaan vanavond en had je graag ontmoet..., bellen ze me net, dat mijn auto niet op transport is gegaan uit Zeebrugge, morgenochtend bellen we opnieuw......wordt vervolgd
oh oke dus het kan nog afgezegd worden hahaha verbaast me niets. Ben benieuwd,

Maar goed vandaag of morgen of andere dag deze week maakt mij persoonlijk ook weer niet zo veel uit.
 
Net gebeld en was maar weer goed ook. Uiterst vriendelijke en professionele salespersoon zag dat er ivm de inruil auto in een lijst iets nog niet afgevinkt stond. Nu staat alles goedgekeurd (voor de derde keer) en goed. Geen vin nog, waarschijnlijk tweede of derde boot en dat valt wel weer tegen.
Musk had gisteren avond gebeld dat de 150 auto's vanavond allemaal geleverd moeten worden, vandaar de plotse paniek en rommeligheid. Wordt moeilijk als de gelinkte vin eigenaar niet kan. Morgen staan geen leveringen meer gepland.
Inderdaad het advies om te bellen