Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Dan moet zo'n firmware issue toen toch zijn ontdekt?

Tja, er zijn zoveel mogelijkheden te bedenken. Lijkt me bv plausibel dat deze wagens bij afleveren in een speciale 'very deep sleep' state zijn gezet en dat de combinatie tussen daaruit opgewekt worden plus een Tesla WiFi netwerk zien en dus direct enthousiast willen updaten net de combo is die fataal is...
 
Goedemorgen beste Forum leden,

Zojuist Delivery gesproken.... het is idd geen
-Firmware
-Douane
-te laat van de boot

Het is gewoon een logistiek probleem.

Probeer maar "out of the blue" 35 autotrailers te regelen, die een auto rit dan van 2,5 uur voor de boeg hebben.
Delivery heeft 1000x excuus aangeboden en hadden dat even over het hoofd gezien....
Balen voor chef-fie Delivery, zijn 20 mensen hebben gisteren vanaf 12 uur tot 21 uur keihard gewerkt om iedereen te bellen en dan na een dag werken "0" auto te hebben geleverd..........oeps en je mail box staat op 600 onbeantwoorde mails als delivery...oeps

Nieuwe dag, nieuwe ronde:

Iedereen mag bellen natuurlijk, maar ze gaan het als volgt doen vandaag:

Ze wachten op een "go" vanuit Tilburg, als de auto er ook fysiek staat in Tilburg, dan zullen ze de eigenaar bellen om hem op te halen met een tijdstip...
Alle afspraken zijn ze aan het afbellen, met deze mededeling.
De enige en juiste beslissing!

Wordt vervolgd
 
Een gesprekje van Elon met de mensen die hiervoor verantwoordelijk zijn lijkt me niet vreenmd, want ook als je als delivery manager nog nooit zoiets hebt gedaan, kun je ook mensen inhuren je hier helemaal mee helpen. Het is ook weer geen raketwetenschap en nog nooit gedaan, dus hier kun je prima draaiboeken voor maken inclusief ruimte voor onvoorziene vertragingen.
 
Ook dat is al langer geweten en kan op ingespeeld worden.
Sorry, maar het excuus van de autotrailers is toch even vreemd dan de andere redenen.
Je gaat denk ik aan het feit voorbij, dat ze alles hadden ingepland vanaf 14-02-2019, 9uur.
Gisteren heeft iemand anders het roer omgegooid, dat heeft de heiza veroorzaakt, ze hadden nog een week de tijd...
Elon had geld nodig...lol
 
  • Like
Reactions: Michel3
Toch nog even een vraag tussen al het 'aflever'-geweld door. Heeft iedereen de auto verzekerd gekregen in die korte tijd? En wat ik maar niet tegenkom (ook niet in het verzekeringsdraadje) zijn goede verzekeraars voor Model 3. Zijn er suggesties? Ik zal me ook weer richting het verzekerings-topic verplaatsen, maar ik kan er slecht wijs uit worden. Zo kan ik ook niet vinden of een voertuigvolgsysteem inbouwen bij de Model 3 verplicht gaat zijn? En ik wil graag een verzekeraar die schade vergoedt als ik bij de dealer laat repareren :)

Verder wacht ik ook met spanning op de Model 3. Heb 27 augustus 2017 besteld. Heel benieuwd op welke boot mijn auto dan staat. Lastig op deze manier ook want ik weet maar niet wanneer ik mijn andere auto van de hand kan doen en hoeveel tijd er dan tussen zit voordat mijn Model 3 geleverd wordt ;)
 
  • Like
Reactions: Jooop
Toch nog even een vraag tussen al het 'aflever'-geweld door. Heeft iedereen de auto verzekerd gekregen in die korte tijd? En wat ik maar niet tegenkom (ook niet in het verzekeringsdraadje) zijn goede verzekeraars voor Model 3. Zijn er suggesties? Ik zal me ook weer richting het verzekerings-topic verplaatsen, maar ik kan er slecht wijs uit worden. Zo kan ik ook niet vinden of een voertuigvolgsysteem inbouwen bij de Model 3 verplicht gaat zijn? En ik wil graag een verzekeraar die schade vergoedt als ik bij de dealer laat repareren :)

Verder wacht ik ook met spanning op de Model 3. Heb 27 augustus 2017 besteld. Heel benieuwd op welke boot mijn auto dan staat. Lastig op deze manier ook want ik weet maar niet wanneer ik mijn andere auto van de hand kan doen en hoeveel tijd er dan tussen zit voordat mijn Model 3 geleverd wordt ;)
Insuremytesla.nl doet het binnen 5min, tegen zeer aantrekkelijk tarief, geen trackers in auto... top geregeld
 
  • Like
Reactions: Tijsla!
Ik blijf het toch maar sneu vinden dat ze mensen die reeds 2+ jaar gereserveerd hebben nog steeds geen VIN nummer kunnen geven en op zijn minst een indicatie van leverweek of op welke boot je wagen zit.

Het kan toch alleen maar zijn dat het hele delivery process mank in elkaar zit als dat zo moeilijk te regelen valt. Tenzij dat de wagen uberhaupt nog niet gemaakt of op een boot zit natuurlijk. Ik vraag me dan ook af welke van beide opties de minst slechte is:rolleyes:
 
is het heel egoistisch als ik zeg dat ik een beetje blij ben dat ik de auto nog niet in het wild tegen ga komen... Vond het wel een leuk idee dat ik de auto nog nooit had gezien in het echt voor de aflevering van mijn eigen M3.

van de standaard procedure afwijken geeft altijd meer gedoe. Directeuren hebben daar vaak wel een handje van. Die denken als ik mij er maar mee bemoei gaat alles sneller en beter (doe het zelf ook soms). je kan beter alles op een zo standaard mogelijke manier doen dan op korte termijn de boel omgooien. resultaat is nu een hoop teleurgestelde mensen terwijl die prima tevreden zouden zijn geweest met levering loop volgende week.
 
  • Like
Reactions: Jooop