Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Voor particulieren geldt de nieuwwaarderegeling tot 50.000 bij Interpolis. Anders is het dagwaarde + 10%. En laat een auto nu net in het begin veel afschrijven; mss de M3 het minst van alle (als ze niet te snel gaan uitleveren). Geen idee of zakelijke versie verschilt daarin, maar mss het checken waard.
Dank! Ik zal daar voor de zekerheid nog even achteraan gaan. Moet zeggen dat de mogelijkheden - gezien de leeftijd - tegenvalt waardoor ik al snel gebonden zal zijn aan Interpolis. Websites zoals Insuremytesla geven nul op het rekest (ook bedragen rond de €700 voor 7K KM p/j gezien).
 
Iedereen ongeduldig wachten op zijn M3. En dan kom je dit tegen onderweg :)

20190205_091204.jpg
 
Ik kom elke keer bij die gasten uit op € 250 per maand met 7 schadevrije jaren en geboren in 1980 .... Dat is toch geen aantrekkelijk tarief?

Ik ben ook benieuwd naar hoe men de M3's verzekerd krijgt. Heb al een paar offertes binnen, maar de meesten weten óf niet wat ze met een M3 (=onbekend) aan moeten óf ze willen persé een kentekennummer hebben. Hoe lang vantevoren krijg je het kenteken door van Tesla?
 
  • Helpful
Reactions: SpeedyEddy