Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Last edited:

Daarom wachten dus.
Een standaard P zo te zien, kost normaal via Tesla:
Performance.JPG


Snelle jongens proberen even 5000 euro te verdienen in korte tijd.
Of er zit ook EAP op maar dat kan ik niet zien.
Het staat er niet bij iig.
 
Wat leuk, de eerste Tesla Model 3in Europa zijn nu geleveerd en rijden nu rond. Veel plezier ermee!

Gister ben ik door Tesla Eindhoven gebeld om mijn proefrit in te plannen, ik mag over twee weken pas, maar waarschijnlijk nog langer om mijn auto in ontvangst te mogen nemen. Ik heb het via ProLease laten bestellen maar helaas is het bij mijn bedrijf gelukt om het contract te tekenen pas op 1 februari, dus ik ben bang dat de referal toch niet mee is genomen. Dus tsja, jammer voor ze en ondertussen hoop ik dat ik nog in april in mijn M3 mag rijden, we zullen het zien. Ook grappig: mijn bijna buurman blijkt ook een M3 te hebben besteld, hij ontvangt het als het goed is deze week :).
Het referral programma “has ended ON” 1/2/2019. Referrals van die dag zijn geldig. Zie ook referral draadje.
 
Los van het feit dat ik nog steeds niet weet of de referral code wel / niet heeft gewerkt bij de bestelling (30/12) van m'n Model 3 ... zag ik hier ook steeds mensen praten over 3 maanden superchargen en dat je dit zou opgeven bij een proefrit.

Die 3 dagen bedenktijd ben ik wel tegengekomen in overeenkomsten en op de site, maar die 3 maanden superchargen heb ik compleet gemist. Heeft iemand misschien een referentie waar daar over wordt gesproken? :D
 
g
De eerste 2ehands model 3 is naar verluid al te koop:
Tesla Model 3 Performance Prijs op aanvraag - Snellers Exclusieve auto's

"Fred Christenhusz is sales manager bij hofleverancier van penoze en voetballers auto's Snellers, zou best eens de eerste tweede hands Tesla 3 van het land kunnen worden."

Aldus iemand op Autobahn.
Een kudtkoekiewall. Omdat dat moet, van de kudtkoekiewet.

Fred Christenhusz on Twitter

gelukkig is Elon deze geldwolven te snel af.

het wordt een invasie op enkele weken. waarom zou je dan een meerprijs betalen.
 
Los van het feit dat ik nog steeds niet weet of de referral code wel / niet heeft gewerkt bij de bestelling (30/12) van m'n Model 3 ... zag ik hier ook steeds mensen praten over 3 maanden superchargen en dat je dit zou opgeven bij een proefrit.

Die 3 dagen bedenktijd ben ik wel tegengekomen in overeenkomsten en op de site, maar die 3 maanden superchargen heb ik compleet gemist. Heeft iemand misschien een referentie waar daar over wordt gesproken? :D


Model S, Model X en Model 3: zes maanden gratis Supercharging
Eigenaren kunnen vijf vrienden zes maanden lang gratis Supercharging geven bij aankoop van een nieuwe Model S, Model X of Model 3. Als zij bestellen zonder ooit een testrit bij ons te hebben gedaan, ontvangen ze nog eens drie maanden lang gratis gebruik van Supercharging. Ook hebben ze drie kalenderdagen de tijd om na levering hun auto te retourneren.

Referral Programma, naar de referaal programma’s scrollen en die tot 2 februari bekijken
 
Last edited:
Wordt hier helemaal gek. 21/12/28 tesla 3 gereserveerd. Lease via leaseplan. Zouden hem onder mijn RN nummer hebben besteld op 1/15/19. Tesla vorige van de week geen purschase order ontvangen van Lease plan. Kreeg ik gebin van de week te horen van lease plan dat ze een ander RN gebruiken(die van hunzelf). Telsa nog steeds tot vandaag geen purchase order ontvangen van Leaseplan. Wat een organisatie zeg. Iemand nog tips!! Zo moet ik nog maanden in mijn voorloop auto rijden C3 (das pas een PIEP bak).
 
Wordt hier helemaal gek. 21/12/28 tesla 3 gereserveerd. Lease via leaseplan. Zouden hem onder mijn RN nummer hebben besteld op 1/15/19. Tesla vorige van de week geen purschase order ontvangen van Lease plan. Kreeg ik gebin van de week te horen van lease plan dat ze een ander RN gebruiken(die van hunzelf). Telsa nog steeds tot vandaag geen purchase order ontvangen van Leaseplan. Wat een organisatie zeg. Iemand nog tips!! Zo moet ik nog maanden in mijn voorloop auto rijden C3 (das pas een PIEP bak).

geduld is helaas het enige antwoord.


Ik heb sinds vandaag eindelijk een bestelling (weliswaar op een ander RN nummer dan dat ik in eerste instantie van leaseplan kreeg) in plaats van enkel een reservering en mijn naam is bekend bij tesla (vraag of ze een auto kunnen vinden op je achternaam). Nare is dat tesla een eigen team heeft voor contact met leaseplan en daar kunnen wij niet mee spreken.
 
Daarom wachten dus.
Een standaard P zo te zien, kost normaal via Tesla:
View attachment 375532

Snelle jongens proberen even 5000 euro te verdienen in korte tijd.
Of er zit ook EAP op maar dat kan ik niet zien.
Het staat er niet bij iig.

g


gelukkig is Elon deze geldwolven te snel af.

het wordt een invasie op enkele weken. waarom zou je dan een meerprijs betalen.

Als je op dit moment geen besteld hebt, niet wil wachten en hem NU wilt...
Er lopen genoeg zo'n gekken rond.
 
  • Funny
Reactions: DeHakkelaar