Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Iedereen die het over een eindfactuur heeft, doet dus een cash betaling? Met een ABN Lease hebben ze mij verteld dat ik geen eindfactuur zal krijgen, die gaat naar ABN toe. Ik durf in ieder geval niet meer te bellen, de dames aan de telefoon klinken alsof ze er geen zin meer in hebben. Alles klopt in m'n account, dus ik ga maar rustig afwachten.
Alphabet lease, inruil ingediend
Reservatie 24-2-2017, reeds rijd ik met MX sinds 2016
Nig niks gekregen, aan de lijn inderdaad kunnen zij geen antwoord geven
Kan ik niks doe zo als je zegt, gewoon wachten
 
De eindfactuur stond vanochtend in mijn account. Direct voldaan. Niet vaak dat ik met zo veel plezier een factuur betaal. ;) Ook niet vaak (ehm, nog nooit eerder) dat ik zo'n bedrag over maak.

Ook nog even contact gehad met Tesla. Ze adviseren nog even een mailtje na te sturen naar deliverynl om door te geven dat je betaald hebt (evt. met screenshot).

Auto staat in Zeebrugge is het verhaal. Levering binnen twee weken waarschijnlijk. :)
Fijn dat er voortgang is!

@SeBsZ Gewoon lekker om de dag (ofzo) blijven bellen. ;)

Spreadsheet uiteraard bijgewerkt: Tesla Model 3 leveringen
Leuk om te zien dat zo'n 90 mensen hier ook hun informatie delen over de Model 3 leveringen.
Geeft wat meer inzicht in het proces en de voortgang overall.
Gefeliciteerd.
Nou eigen bijdrage huis was nog groter. Maar auto is idd in grootte 2e aankoop voor meeste mensen.

Eindfactuur hoef je formeel pas te betalen als ze dat vragen, voorafgaand aan levering.
Als je auto gaat afhalen, neem dan in ieder geval een screenshot mee, als betalingsbewijs.

Succes met wachten.
 
Gefeliciteerd.
Nou eigen bijdrage huis was nog groter. Maar auto is idd in grootte 2e aankoop voor meeste mensen.

Eindfactuur hoef je formeel pas te betalen als ze dat vragen, voorafgaand aan levering.
Als je auto gaat afhalen, neem dan in ieder geval een screenshot mee, als betalingsbewijs.

Succes met wachten.

Ik heb mijn huis destijds nog 100% met een hypotheek betaald. :)

Factuur moet toch betaald worden, dus maar gewoon direct over gemaakt. Weer een 'drempel' minder voor aflevering.
Kan de betaling natuurlijk altijd in de bank app laten zien bij levering, mocht dat nog nodig zijn.
 
De eindfactuur stond vanochtend in mijn account. Direct voldaan. Niet vaak dat ik met zo veel plezier een factuur betaal. ;)
Ook niet vaak (ehm, nog nooit eerder) dat ik zo'n bedrag over maak.

Ook nog even contact gehad met Tesla. Ze adviseren nog even een mailtje na te sturen naar deliverynl om door te geven dat je betaald hebt (evt. met screenshot).

Auto staat in Zeebrugge is het verhaal. Levering binnen twee weken waarschijnlijk. :)
Nog geen kenteken. Fijn dat er voortgang is!

@SeBsZ Gewoon lekker om de dag (ofzo) blijven bellen. ;)

Spreadsheet uiteraard bijgewerkt: Tesla Model 3 leveringen
Leuk om te zien dat zo'n 90 mensen hier ook hun informatie delen over de Model 3 leveringen.
Geeft wat meer inzicht in het proces en de voortgang overall.

Gisteren ook alles gekregen inclusie eind invoice met verrekening inruil auto. Zeer vriendelijk insidesales adviseerde mij woensdag weer te bellen om te kijken of die al uit te leveren is. Bellen werkt momenteel gewoon sneller zei hij.
Heb ook vermoeden dat Elja’s lijst heeft meegeholpen en dat iemand bij Tesla initiatief heeft genomen om die allemaal te koppelen, of te zorgen dat de Matching Logic weer runt
 
  • Like
Reactions: Elja Trum
Iedereen die het over een eindfactuur heeft, doet dus een cash betaling? Met een ABN Lease hebben ze mij verteld dat ik geen eindfactuur zal krijgen, die gaat naar ABN toe. Ik durf in ieder geval niet meer te bellen, de dames aan de telefoon klinken alsof ze er geen zin meer in hebben. Alles klopt in m'n account, dus ik ga maar rustig afwachten.
Je krijgt een eind factuur, ik heb ook ABN lease.....heb geduld
 
  • Like
Reactions: SeBsZ
Tussen al dat aflever geweld een andere vraag:
With the ‘Walk Up Unlock’ and ‘Walk Away Lock’ features enabled, the Model 3 can detect the Bluetooth signal as the driver approaches and doors automatically unlock. When the driver exits the vehicle and walks away, Model 3 no longer detects the Bluetooth signal and the doors automatically lock.

Wat nu als je de auto vlak voor je huis hebt staan en je telefoon ligt binnen in huis op enkele meters afstand van de auto, blijft de auto dan van het slot?
 
Valt me toch op dat er weinig LR met 19" geleverd worden...
Tesla Model 3 leveringen


Afgelopen vrijdag gaf een medewerker van Tesla aan dat op dat moment(15-2) pas de feed binnenkwam met info over de VIN in de Glovis Cosmos. Dit zal waarschijnlijk ook betekenen dat de feed van het 3e schip pas heel laat bekend gaat worden in Tilburg. Volstrekt logisch dat er daardoor vertraging in levering ontstaat...
 
+1
Al 3 keer iets ingesproken. Krijg ze niet te pakken. Ga niet langer dan 15min in de wacht. Het is toch werkelijk erg apart allemaal.
heb net nog een keer het algemene nummer gebeld +31 137 999 400 en dan kom je eigenlijk in het zelfde keuzemenu. had ze nu binnen 15 minuten aan de bel. mijn auto staat in zeebrugge ze weet niet wanneer hij naar tilburg komt, heb gezegd dat morgen 13;00 mijn voorlopige verzekeringsdekking afloopt(geen idee of dat verloopt als je hem tot die tijd niet op kenteken gezet hebt), mijn oude auto verkocht is en dat ik toch wel heel graag progressie in de levering wil zien. Vanmiddag kregen ze weer een ljist met autos die naar TIlburg kwamen, met een beetje geluk zit hij er dan bij.