Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben zojuist geïnformeerd dat ik wel degelijk 9 maanden zou krijgen.
Mij hebben ze anders geïnformeerd. Ik ben daarvoor een dag voor de testrit ter plaatse geweest. De tesla bediende is er eentje van de eerste generatie en een 5 tal jaar in dienst. Het werdt door zijn collega bevestigd. We zien wel wat het gaat worden. Voor mij kan het alleen maar mee vallen, voor de andere tegenvallen.
 
  • Informative
Reactions: SpeedyEddy
B3F1691D-282B-402C-A8CF-E7DD4F30CBE9.jpeg

B1508B6F-BDFF-4C66-B99F-D241A72A2ED0.jpeg

FBAE6068-2285-4010-986E-762C5ABE726D.jpeg

A02BCB88-D324-40EB-80D8-BE1400BE411F.jpeg

A0475B63-32B2-4D6B-8372-01B22D9CE7B3.jpeg

Evenement van Tesla bij Corendon op schiphol
 
Tja, ik heb al begin december (10e) besteld en had al sinds zomer 2017 een reservering. Nog geen VIN. Wel een lever afspraak voor 5 maart, maar waarom zoveel later dan veel andere die begin december besteld hebben? En hoe kan het dat ik wel een leverdatum heb maar geen factuur en geen VIN?

rustig afwachten.

ik ken een paar Tesla eigenaars van het eerste uur (2013), die meerdere reservaties hebben van het eerste uur (31.03.2016), besteld hebben op het eerste uur... en dan... oorverdovende stilte.
 
  • Informative
  • Like
Reactions: Xfrank and Jooop
rustig afwachten.

ik ken een paar Tesla eigenaars van het eerste uur (2013), die meerdere reservaties hebben van het eerste uur (31.03.2016), besteld hebben op het eerste uur... en dan... oorverdovende stilte.

Tja Tesla's wegen zijn ondoorgrondelijk, vandaag ontvingen we dit

upload_2019-2-13_20-3-17.png


Ter info, een kleine 2 weken geleden al de NL 'eindfactuur' betaald, toen kwam er nog een Usa factuur 'Final Invoice 2' met een set winterbanden als extra erop, hup ook betaald ( die set hadden we ook ooit naar gevraagd idd... ), inmiddels rijden we sinds 11 feb in de Model 3 en nu als Usa-mosterd na de Model 3 feestmaaltijd deze reminder ! Maar nog geen winterbanden...! :( Wel een hoop rijplezier. Houdt moed! De beloning zal des te zoeter zijn! :rolleyes:
 
Ah de courage is dus de volgende. Als mijn leverdatum klopt zou die van mij op de “europe” moeten staan. Ben benieuwd. Flinke hoeveelheden die nu elke week verscheept worden. Denk niet dat er
Momenteel veel naar de VS zelf gaat. Nou mooi, laat maar komen die Tesla’s.
 
rustig afwachten.

ik ken een paar Tesla eigenaars van het eerste uur (2013), die meerdere reservaties hebben van het eerste uur (31.03.2016), besteld hebben op het eerste uur... en dan... oorverdovende stilte.

Vandaag zo iemand gezien in Gent sec, hij was de eerste Roadster rijder in België en bij de eerste MS en MX klanten maar kreeg vandaag pas zijn M3... na een weekje chaos! Er stonden er nog wel een handvol te wachten op levering.