Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb de M3 via een referral link besteld en inmiddels voor het eerst;) gebruik gemaakt van een supercharger.
Hoe/waar zie je een bevestiging van die 7.500 free Supercharger km?

Inmiddels de gratis km gevonden via het schatkistje in de app:)... klopt het dat je meer km laad dan de 7500 afneemt, wegens zuinigere M3?
Als je op dat schatkistje klikt zie je resterende gratis supercharging-KM staan
 
IMG_20190525_122054_161.jpg
IMG_20190525_122054_180.jpg
20190524194844_IMG_1238.JPG
20190524195734_IMG_1269.JPG
20190524201345_IMG_1302.JPG
20190524202254_IMG_1309.JPG
 
Vraagje die wellicht al eerder is gesteld. Wanneer ik spotify gebruik in de auto kan ik op het plusje drukken en dan verandert dit in een hartje. Dan kan ik op mijn telefoon een “vind ik leuk” afspeellijst vinden waarin deze liedjes staan. Echter zie ik deze lijst niet terug in de spotify in de model 3 tussen mijn afspeellijsten. Iemand de tip hoe ik deze liedjes die ik leuk vind terug kan vinden in de model 3?
 
Gebruik je wel je eigen account van Spotify in de auto?
Jazeker, ik “vind ze ook leuk” in de auto. Dus dan zou ik denken dat ik ze dan ook in de auto in een playlist zou moeten kunnen terugvinden. Nu zet ik ze op Mn telefoon steeds over naar een andere afspeellijst. Alle zelf aangemaakte afspeellijsten vind ik namelijk wel in de auto onder “mijn afspeellijsten” al is dit wat omslachtig en onlogisch. Kan me haast niet voorstellen dat de leuk gevonden liedjes in de auto ook niet in de auto terug te vinden zijn..
 
zijn er nog mensen die bij het bellen in de model 3 soms na ongeveer een minuut ineens hebben dat het gesprek afgebroken wordt? als ik dan opnieuw probeer te bellen wordt dit ook weer na ongeveer een minuut afgebroken. Als ik dan met beide scroll wieltjes het scherm herstart en erna opnieuw bel dan is het probleem voorbij. Maar dit herhaalt zich vaak bij een volgende rit.
 
HW3 zit er quasi 100% zeker op, tenzij ze nog een wagen op stock ergens vanonder het stof halen. De wagens die nu van de NOCC Oceanic komen in Zeebrugge hebben allemaal HW3.0.

Niet dat het veel uitmaakt: met de huidige software is HW3.0 niet sneller (en er zijn hier en daar wat extra bugs), en als je FSD hebt besteld dan krijg je later ''gratis' (welja, inbegrepen in het geld dat je Tesla al toeschoot voor functionaliteit die je nog niet hebt) een HW3.0 retrofit van zodra de software uit is die HW3.0 nodig heeft.

AP3 is er trouwens nog niet -- dat is net de software die van de HW3 (officieel "FSD-computer") gebruik gaat maken.