Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Ok, mercedes als voorbeeld is erover. Maar die doorschijnende achterlichten zijn toch al lang passé en die dikke led streep daar is ook niet echt lang over nagedacht. Smaken verschillen natuurlijk en het zou voor mij geen dealbreaker zijn als het deze worden.
Die moustache daarentegen, ik zou toch nog eens goed moeten nadenken ...

Beetje de kers in de appelmoes :)
 
Ik vind de auto van sommige hoeken wel oke, maar zeker niet super mooi. Maar om eerlijk te zijn heb ik bij weinig nieuwe modellen dat gevoel. De Alfa Romeo Guilia bijvoorbeeld leek op papier heel mooi. Zag hem gisteren staan en eigenlijk is ie best saai... Of de nieuwe Audi A4... kon het herkennen aan de achterlichten (moest daarna wel opzoeken of het echt een A4 was) maar voor de rest...
 
Beetje de kers in de appelmoes :)
je kan er zelfs een boek over kopen;)
De kers op de appelmoes

Om de mystiek weg te halen, bij Van der Valk is het al decennia traditie om een kers midden in de appelmoes mee te serveren. Daarnaast is er een uitdrukking "de krent in de pap" wat het lekkerste deeltje symboliseert. Een grapjas heeft deze twee ooit eens samengevoegd tot "Jij bent de kers in mijn appelmoes".
 
  • Like
Reactions: Xfrank
Beetje de kers in de appelmoes :)


Om de mystiek weg te halen, bij Van der Valk is het al decennia traditie om een kers midden in de appelmoes mee te serveren. Daarnaast is er een uitdrukking "de krent in de pap" wat het lekkerste deeltje symboliseert. Een grapjas heeft deze twee ooit eens samengevoegd tot "Jij bent de kers in mijn appelmoes".
Dank voor de verduidelijking.
Speciale mensen die Nederlanders:D
 
Na de aankondiging van AP2 heb ik een 2de Model 3 gereserveerd. Vooral om mijn opties open te houden wat betreft mijn Model S: over een paar jaar verkopen voor een nieuwe Model S/X of toch een Model 3. Hopelijk gaat de resale value van de AP1 model S-en niet te rap achteruit nu ap2 uitgekomen is.
 
Echt een mooi ding, niet? (misschien de meest geniaal eenvoudige "coup de crayon" sedert Kever of 911/912!)

En let eens op de spiegels: ze zien er uit alsof ze zeer ergonomisch tegen ruiten/koetswerk zouden kunnen inklappen voor zelfrijdend-snelwegverkeer. Hmmm :)