You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ook ik vind die performance velgen hondslelijk.Ben ik nou de enige die de 'oude' Model 3 veel mooier vindt? Chrome delete vind ik echt heel lelijk, om nog maar te zwijgen over die wanstaltelijke velgen op de performance
Ben ik nou de enige die de 'oude' Model 3 veel mooier vindt? Chrome delete vind ik echt heel lelijk, om nog maar te zwijgen over die wanstaltelijke velgen op de performance
Ben ik nou de enige die de 'oude' Model 3 veel mooier vindt? Chrome delete vind ik echt heel lelijk, om nog maar te zwijgen over die wanstaltelijke velgen op de performance
Ben ik nou de enige die de 'oude' Model 3 veel mooier vindt? Chrome delete vind ik echt heel lelijk, om nog maar te zwijgen over die wanstaltelijke velgen op de performance
MR+ moet natuurlijk SR+ zijnVreemd, bij de voorraad MR+ Modellen staat 440 km WLTP range en bij de nieuwe 2021 modellen staat 430 (geschat).
Dat lijkt te komen door een ander type batterij, de LFP accu. Die wordt alleen in de fabriek in China gebruikt. De SR+ modellen die nu in de voorraad staan lijken uit Shanghai te gaan komen. (VIN begint met LRW ipv 5YJ).Vreemd, bij de voorraad MR+ Modellen staat 440 km WLTP range en bij de nieuwe 2021 modellen staat 430 (geschat).
LFP Heeft blijkbaar nog bijkomende voordelen : ze zijn stabieler (en dus inherent veiliger, minder brandgevaar bij bvb kortsluiting), en ze zouden ook minder snel degraderen (4000 vs 1500 cycli).Dat lijkt te komen door een ander type batterij, de LFP accu. Die wordt alleen in de fabriek in China gebruikt. De SR+ modellen die nu in de voorraad staan lijken uit Shanghai te gaan komen. (VIN begint met LRW ipv 5YJ).
Ik denk dat ik de accu zou verkiezen die het minste degradatie kent, ook al heeft die theoretisch een verwaarloosbaar kleinere range bij aankoop
Neen, er staat nu 430 km aangegeven op de nieuwe configurator. -10 km dus. De AWD is nu 580 km, +20 km dus.Hij is 100kg zwaarder en wltp is 440 km.
Neen, er staat nu 430 km aangegeven op de nieuwe configurator. -10 km dus. De AWD is nu 580 km, +20 km dus.
Op diverse websites zie ik mooie (veelal) dezelfde passende tassensets voor de Model 3. Ik ben eigenlijk op zoek naar zoiets, maar het hoeft niet mooi te zijn. Anders gezegd; op maat gemaakte kledinghoezen oid zou al in de richting komen van wat ik zoek. Dan gebruik ik bij ver(de)re reizen de bagageruimte zo optimaal mogelijk, maar vervolgens belanden de hoezen toch achter in een garderobe of stellingkast. Iemand al eens zoiets gevonden?
Dank. Die had ik inderdaad gevonden, maar dat vind ik teveel geld (niet perse te duur, ze zijn het vast waard) voor de toepassingen waarvoor ik ze voorzie.Mocht je een tassenset zoeken, ik heb deze set en kan 'm zeker aanraden: Reistassen op maat voor Tesla Model 3
View attachment 600422
Op de website staat verwachte levering: november
Misschien zien we de eerste model 3 refresh sneller rijden dan eerst gedacht