Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Ben ik nou de enige die de 'oude' Model 3 veel mooier vindt? Chrome delete vind ik echt heel lelijk, om nog maar te zwijgen over die wanstaltelijke velgen op de performance

+1

Wel jaloers op de electrische trunk opener. Had ik op m’n model S wel en vond ik stiekem best wel fijn. Ben alleen ook weer te Hollands om t aftermarket voor 700 euro erop laten te zetten.
 
Ben ik nou de enige die de 'oude' Model 3 veel mooier vindt? Chrome delete vind ik echt heel lelijk, om nog maar te zwijgen over die wanstaltelijke velgen op de performance

De velgen zijn er idd niet mooier op geworden. De middenconsole wel. Maar dat kun je later wellicht eenvoudig zelf wijzigen :)
Ben overigens wel blij dat er verder geen ingrijpende wijzigingen zijn doorgevoerd zoals bij de MS rond 2017 (gril / neus) ;)
 
Dat lijkt te komen door een ander type batterij, de LFP accu. Die wordt alleen in de fabriek in China gebruikt. De SR+ modellen die nu in de voorraad staan lijken uit Shanghai te gaan komen. (VIN begint met LRW ipv 5YJ).
LFP Heeft blijkbaar nog bijkomende voordelen : ze zijn stabieler (en dus inherent veiliger, minder brandgevaar bij bvb kortsluiting), en ze zouden ook minder snel degraderen (4000 vs 1500 cycli).
Ik denk dat ik de accu zou verkiezen die het minste degradatie kent, ook al heeft die theoretisch een verwaarloosbaar kleinere range bij aankoop
 
  • Informative
Reactions: Maurice1
  • Like
Reactions: Niek
Op diverse websites zie ik mooie (veelal) dezelfde passende tassensets voor de Model 3. Ik ben eigenlijk op zoek naar zoiets, maar het hoeft niet mooi te zijn. Anders gezegd; op maat gemaakte kledinghoezen oid zou al in de richting komen van wat ik zoek. Dan gebruik ik bij ver(de)re reizen de bagageruimte zo optimaal mogelijk, maar vervolgens belanden de hoezen toch achter in een garderobe of stellingkast. Iemand al eens zoiets gevonden?

Mocht je een tassenset zoeken, ik heb deze set en kan 'm zeker aanraden: Reistassen op maat voor Tesla Model 3
 
upload_2020-10-20_15-42-9.png


Op de website staat verwachte levering: november

Misschien zien we de eerste model 3 refresh sneller rijden dan eerst gedacht