Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Werkt dat wel? Ik heb de auto zeker 30 minuten voorverwarmd op 26 graden (!) omdat ik het verbruik wilde testen. Nou, alle ramen waren schoon en binnen bloedje heet maar de deuren én de laadklep kreeg ik niet open hoor!

@zkpq ; was dat met jouw MS of met de M3 ? Aangezien de deur grendels van de M3 mechanisch zijn waarbij je zelf druk dient uit te oefenen, hoop ik dat deze minder problematisch zijn tijdens vorst.
 
Ik heb nog geen echte strenge vorst meegemaakt met de M3, maar tot nu toe werkt half uur voorverwarmen prima om te ontdooien,ook de handles. Zal allemaal veel te maken hebben met hoeveelheid ijs, water,wind, locatie van de auto en noem maar op.
 
Ik weet niet of dit de juiste thread is, maar vooruit...

Mijn first world problem met de model 3: ik mis een lampje bij de laadklep, in het donker een laadkabel inprikken is soms wat lastig. De model S heeft volgens mij een verlichte ring.

Ik zit zelf te denken aan iets zoals een plak-ledlampje op batterij met een bewegingssensor? Zijn dit soort platte lampjes überhaupt voorhanden, aangezien het ook allemaal onder het klepje moet passen.

Iemand een idee of andere oplossing voor mijn "enorme probleem"?
 
Ik weet niet of dit de juiste thread is, maar vooruit...

Mijn first world problem met de model 3: ik mis een lampje bij de laadklep, in het donker een laadkabel inprikken is soms wat lastig. De model S heeft volgens mij een verlichte ring.

Ik zit zelf te denken aan iets zoals een plak-ledlampje op batterij met een bewegingssensor? Zijn dit soort platte lampjes überhaupt voorhanden, aangezien het ook allemaal onder het klepje moet passen.

Iemand een idee of andere oplossing voor mijn "enorme probleem"?

Ik herken je probleem, en heb ook wel eens als een puber naar het juiste gat gezocht.

Het scherm van m'n telefoon geeft echter net genoeg licht heb ik gemerkt.
 
not-sure-if-serious.jpg


Ik herken je probleem, en heb ook wel eens als een puber naar het juiste gat gezocht.

Het scherm van m'n telefoon geeft echter net genoeg licht heb ik gemerkt.
 
Ik weet niet of dit de juiste thread is, maar vooruit...

Mijn first world problem met de model 3: ik mis een lampje bij de laadklep, in het donker een laadkabel inprikken is soms wat lastig. De model S heeft volgens mij een verlichte ring.

Ik zit zelf te denken aan iets zoals een plak-ledlampje op batterij met een bewegingssensor? Zijn dit soort platte lampjes überhaupt voorhanden, aangezien het ook allemaal onder het klepje moet passen.

Iemand een idee of andere oplossing voor mijn "enorme probleem"?

Bij m'n vorige auto had ik een laadsnoer met een klein ledlampje erin. Als je het ontgrendelknopje indrukte ging het lampje branden. Een beetje vergelijkbaar met een accuboor oid (soms zijn deze ook voorzien van een gericht lampje op de boorkop)
Leuke toevoeging voor de TWC genX ;)