Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Twijfel elke keer of ik de voorkant wel mooi vind.... op dit nieuwe plaatje bevalt het me zeker!

blue-model-3-front-04272017-teslarati-los-altos.jpg


Ook een duidelijk plaatje van de binnenkant nu beschikbaar.
blue-model-3-interior-side-dash-closeup-04272017-teslarati.jpg
 
  • Informative
Reactions: CO2CLEAN and Xfrank
Ik vind het minimalistisch interieur zeer geslaagd, begrijp niet waarom er zoveel negatieve reacties opkomen.
Het straalt rust uit zonder al die knopen, ventilatie roosters e.d.m.
Het enige minpuntje is dat de stuur kolom zo zichtbaar is, dit kon strakker en beter weggewerkt worden.
 
  • Like
Reactions: Klaas and Billy
Ik ben wel benieuwd wat er met de unveil van 2 juni bekend gaat worden. Zo vlak voor de productie zal dit wel de definitieve versie zijn. Wellicht lezen we kort daarna ook spec's en batterijopties op basis van de nieuwe cellen.
Die werknemers zouden nu toch wel hun configuratie ingeleverd moeten hebben...waar zijn de leaks! :)

De accu is inderdaad een van de meest spannende zaken van de Model 3. Vooral of de nieuwe speciale "saus" van Jeff Dahn is toegepast zodat een hogere cellspanning mogelijk wordt. In publicaties wordt gesproken over 4.5V. Dat is echt een heel stuk hoger dan de 4.2 (ongeveer) die Tesla nu voor 100% hanteert.

Aangezien 0% rond de 3V ligt, zou een bump van 4.2 naar 4.5 gewoon 25% meer capaciteit betekenen met dezelfde cellen! :). Nog twee maanden voor we "alles" weten :D.
 
Die werknemers zouden nu toch wel hun configuratie ingeleverd moeten hebben...waar zijn de leaks! :)

De accu is inderdaad een van de meest spannende zaken van de Model 3. Vooral of de nieuwe speciale "saus" van Jeff Dahn is toegepast zodat een hogere cellspanning mogelijk wordt. In publicaties wordt gesproken over 4.5V. Dat is echt een heel stuk hoger dan de 4.2 (ongeveer) die Tesla nu voor 100% hanteert.

Aangezien 0% rond de 3V ligt, zou een bump van 4.2 naar 4.5 gewoon 25% meer capaciteit betekenen met dezelfde cellen! :). Nog twee maanden voor we "alles" weten :D.

Correctie: vanaf nu 18 dagen en 20 uur ;)