Phil_BE
Active Member
Volgens mij telt de reputation power. Of het aantal posts...
ja hoe minder hoe meer potentieel
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij telt de reputation power. Of het aantal posts...
Relaxed bij SuC Zwolle neem ik er vast eentje op Model 3.
Blijft bijzonder allemaal. Te gek dat ik zo weer in een volgeladen auto kan stappen.
ik zal misschien een azijnzeiker zijn maar je doet nu net alsof het uniek is dat je na 20 min wachten weer verder kan rijden. Misschien zit je te lang in de Tesla en moet ik je wakker schudden dat een ICE binnen 10 min ook weer verder kan.
ik zal misschien een azijnzeiker zijn maar je doet nu net alsof het uniek is dat je na 20 min wachten weer verder kan rijden. Misschien zit je te lang in de Tesla en moet ik je wakker schudden dat een ICE binnen 10 min ook weer verder kan.
ik zal misschien een azijnzeiker zijn maar je doet nu net alsof het uniek is dat je na 20 min wachten weer verder kan rijden. Misschien zit je te lang in de Tesla en moet ik je wakker schudden dat een ICE binnen 10 min ook weer verder kan.
Maar dat is dus wat jij jezelf aan hebt gedaan met een ICE en dat is gewijzigd met een EV omdat deze je dwingt de rust te nemen. Ik heb vaak genoeg bij tankstations gezeten of bij een AC om bij te komen met een ICE. De Tesla dwingt mij dit meer te doen op afstanden en heb daar geen problemen mee. Het is echter zo dat je dit als voordeel van de EV noemt maar het is meer dat de EV je dwingt en je zelf dus die discipline niet had omdat bij een ICE te doen.
Ik ben het met Glitch eens hier. Dit is geen azijnzeiken maar gewoon realisme. Geef me de keuze tussen onderweg moeten wachten versus thuis of op bestemming meer tijd hebben, dan kies ik voor het laatste.
Zeker met hulpmiddelen zoals autopilot wordt het verplichte rusttijd verhaal ook minder relevant.
Het onderweg moeten laden bij langere ritten blijft hoe dan ook een nadeel van de EV ten opzichte van een ICE. Het is na de prijs het eerste punt wat mensen doet twijfelen over een overstap naar een EV...
Ik ben het met Glitch eens hier. Dit is geen azijnzeiken maar gewoon realisme. Geef me de keuze tussen onderweg moeten wachten versus thuis of op bestemming meer tijd hebben, dan kies ik voor het laatste.
Zeker met hulpmiddelen zoals autopilot wordt het verplichte rusttijd verhaal ook minder relevant.
Het onderweg moeten laden bij langere ritten blijft hoe dan ook een nadeel van de EV ten opzichte van een ICE. Het is na de prijs het eerste punt wat mensen doet twijfelen over een overstap naar een EV...
Precies ik heb veel klanten en familie in de binnenvaart die de Tesla een geweldige auto vinden maar voor hun niet intersant is door de laadtijden. Ze moeten vanuit Duitsland Mannheim naar Rotterdam de kinderen halen voor het weekend dat is 4 uur rijden haal je niet op 1 charge met een tesla als je normaal rij, dan halen ze de kinderen op doen boodschappen en weer terug.
En wat denk je van het gewicht van een S? Dat is toch al snel een 2.200 KG. ongeladen met boodschappen. Ook niet een klein gewicht wat je met een (standaard) autokraan aan boord zet.
Daarentegen wordt de model 3 hopelijk wel wat lichter maar dat zal denk ik echt geen 1.500 KG. worden ben ik bang. Er moet tenslotte toch een (zware) accu onder.
En wat denk je van het gewicht van een S? Dat is toch al snel een 2.200 KG. ongeladen met boodschappen. Ook niet een klein gewicht wat je met een (standaard) autokraan aan boord zet.
Daarentegen wordt de model 3 hopelijk wel wat lichter maar dat zal denk ik echt geen 1.500 KG. worden ben ik bang. Er moet tenslotte toch een (zware) accu onder.
Kunnen we dit draadje bij Model 3 houden en geen ICE vs EV discussie van maken?
Bij deze. Ik hoop dat ie mooier wordt. Jullie?
Kirill Klip.: Lithium Race: Tesla Model 3 First Pictures, Priced As Low As $22k After Incentives, Taking Orders In March.
Volgens mij kwam die ook niet meer, is destijds wel gepresenteerd en ze hadden (hebben?) er 1x opgeleverd waar "omwonenden" eenmalig gratis mochten swappen, maar zelfs dat is niet gebruikt door velen - of alleen om het een keer gezien te hebben. Met $80 per swap is het natuurlijk ook een prijzige aangelegenheid, zelfs al kun je binnen de kortste keren weer door. Maar met jouw voorbeeld van 'even uit Mannheim' wordt zo'n reisje dan al snel prijzig!Wachten aan een SUC is voor hun geen optie een batteryswap wel maar dat is er nog niet.
Bij deze. Ik hoop dat ie mooier wordt. Jullie?
Kirill Klip.: Lithium Race: Tesla Model 3 First Pictures, Priced As Low As $22k After Incentives, Taking Orders In March.