Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Overigens opmerkelijk dat de AWD meer bereik zou hebben dan de P. Dat kan niet, aangezien de auto’s fysiek exact hetzelfde zijn en de EPA bereik cijfers dat ook tonen. Jammer dat ze niet de RWD LR aanbieden, maar wel te verwachten. Die zou bijna 600 WLTP bereik hebben.
Ik denk dat ze verwisseld zijn.
Edit: zie nu pas dat de LR een groter bereik heeft... tijd voor nog een koffie :rolleyes:
 
Last edited:
Overigens opmerkelijk dat de AWD meer bereik zou hebben dan de P. Dat kan niet, aangezien de auto’s fysiek exact hetzelfde zijn en de EPA bereik cijfers dat ook tonen. Jammer dat ze niet de RWD LR aanbieden, maar wel te verwachten. Die zou bijna 600 WLTP bereik hebben.

De performance wordt direct geleverd met 20" wielen en de AWD met de 18" aero wheels. Tesla claimt bijna 10% verschil in rendement (maar dat is volgens mij wel erg optimistisch), dus komt de AWD verder dan de P versie. Mogelijk dat de EPA geen herstest voor dit model eist en de WLTP wel beide auto's in productie-trim test.

En nu nog graag de prijzen s.v.p. ;)
 
Last edited:
En nog het “prentje”

E6DB2D4F-E5CF-4C3A-AE2E-940399D60BBB.png
 
Ook maar eens gaan kijken naar de FAQ op de nl model 3 site. Paar interessante dingen:

Wanneer ontvang ik een uitnodiging om mijn Model 3 te bestellen?
Alle reserveringshouders in continentaal Europa ontvangen vóór 31 december 2018 een uitnodiging om de Model 3 te bestellen. De uitnodigingen worden verzonden naar het e-mailadres dat u hebt gebruikt voor de reservering. Bevestig in uw Tesla-account dat uw e-mailadres nog actueel is.

Wanneer is de Standard Range Model 3 beschikbaar?
De Standard Range Model 3 zal naar verwachting in de tweede helft van 2019 beschikbaar zijn.

Wanneer gaan de leveringen van de Model 3 van start in Europa?
De eerste leveringen zullen volgens planning in februari 2019 plaatsvinden. Er wordt voorrang gegeven op basis van reserveringsdatum, plaats van levering en configuratieopties.

Wanneer kan ik de Model 3 bezichtigen in Tesla Stores en er een testrit mee maken?
De Model 3 kan op dit moment al worden bekeken in Tesla Stores in heel Europa. Wij bieden op dit moment geen proefritten aan met de Model 3. Schrijf u in voor Tesla Updates en ontvang een bericht zodra u in uw regio een proefrit kunt maken met de Model 3. Als u de Model 3 aanschaft zonder dat u een proefrit hebt gemaakt, kunt u de auto binnen een bepaalde tijd nog ruilen. Lees meer over ons retourbeleid.

Bestelling en levering - Model 3
Erg interessant!
Maar vooral erg opvallend dat ALLE reserveringshouders voor 31 december kunnen configureren!

Betekent dat ook alle opties dan al bekend zijn? Bijvoorbeeld Smart Air Suspension?
Spannend!
 

Prijzen volgens Autoweek, en dat we vandaag de mogelijkheid zouden krijgen om te bestellen/configureren.

Anders dan de Model S ga ik de M3 iig niet ongezien/getest bestellen.
Ik wil echt het comfort van die achterbank nog eens testen, en ben ook benieuwd of het geluid van de voormotor niet stoort net als bij de eerdere dual motor Model S.
 
Last edited: