Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Net even snel door dit draadje gegaan maar iets teveel pagina`s reeds.
Heeft het enig nut om tesla zelf te bellen?
Momenteel zie ik nog steeds de aanbetalingsfactuur staan zonder VIN.
Reservatie op 2 april 2016 en besteld op 16/12 (België)
Ook een LR met 19”
Dus best gewoon wachten tot er een eindfactuur verschijnt in je account of helpt het toch om even te bellen?
Je mag altijd bellen, met wat als vraag? 19" is volgens mij nog steeds nix geleverd.. zie spreadsheet in draadje, VIN komt vanzelf in de eindfactuur
 
Op Schiphol (achter douane) staat een rode amerikaanse model 3.
Medewerkster zei dat er niks van spotify of deezer op zit in Europa. Wel vertelde ze dat je draadloos kunt opladen in de Model 3. Toen ik dit probeerde zei ze dat ze het vreemd vond dat het niet werkte.

Ook vroeg ze of ik winter, zomer of all weatherbanden had gekozen. M.i. Is dit geen optie

Kan iemand bovenstaand bevestigen (geen spotify, wél draadloos laden, keuze in bandentype)?
 
0DDF44DD-E006-4394-8638-B4658F63CE21.jpeg
Glovis Courage gaat richting Panama, nummer 5 is onderweg!

 
Op Schiphol (achter douane) staat een rode amerikaanse model 3.
Medewerkster zei dat er niks van spotify of deezer op zit in Europa. Wel vertelde ze dat je draadloos kunt opladen in de Model 3. Toen ik dit probeerde zei ze dat ze het vreemd vond dat het niet werkte.

Ook vroeg ze of ik winter, zomer of all weatherbanden had gekozen. M.i. Is dit geen optie

Kan iemand bovenstaand bevestigen (geen spotify, wél draadloos laden, keuze in bandentype)?

Die medewerker moet misschien maar eens dit forum gaan lezen...
 
Op Schiphol (achter douane) staat een rode amerikaanse model 3.
Medewerkster zei dat er niks van spotify of deezer op zit in Europa. Wel vertelde ze dat je draadloos kunt opladen in de Model 3. Toen ik dit probeerde zei ze dat ze het vreemd vond dat het niet werkte.

Ook vroeg ze of ik winter, zomer of all weatherbanden had gekozen. M.i. Is dit geen optie

Kan iemand bovenstaand bevestigen (geen spotify, wél draadloos laden, keuze in bandentype)?
Knap, ze heeft echt alles verkeerd!
Het is:
Wel Spotify
Geen keuze in banden
Geen draadloos laden (alleen een USB aansluiting waarop je je eigen lader moet aansluiten)
 
Toch weer even in de telefoon gekropen. Nu weer een andere medewerkster aan de lijn gehad die me kon vertellen dat de besteldatum voor mijn order op 25 Jan stond. Dit terwijl mijn leasemaatschappij al op 24 de order geplaatst en bevestigd heeft gekregen. Weet niet wat ze intern bij Tesla allemaal aan het uitspoken zijn maar dit zou wel eens kunnen verklaren waarom er nog geen lease uitgeleverd is.

Overigens kreeg ALMN net toen ik met ze aan de telefoon was een leveringsdatum door voor een RN eindigend op 12, het word de eerste week van Maart.
 
Last edited:
Grrr mensen krijgen VIN's, weten op welke boot hun wagen staat of wanneer die geleverd kan worden.

Klein beetje frustrerend dat niemand bij Tesla er in slaagt om achter die informatie voor mij aan te gaan en ze niet verder geraken dan "gewoon wachten". Op dit moment zou ik er me al met verzoenen als er iemand zou zeggen: de wagen wordt nu gemaakt, vertrekt op 25/2 op de boot, zal rond 20/3 in Zeebrugge aankomen en vermoedelijk in April afgeleverd worden. Dan zou je op zijn minst het idee krijgen dat ze weten waar ze met bezig zijn. Of ben ik nu te veeleisend? We spreken wel over een firma die hoopt om op middellange termijn zelfrijdende wagens te maken maar er niet in slaagt om zelfs nog maar zicht te krijgen op iets banaals als een logistiek proces van wat toch maar een relatief beperkt aantal items is.
 
Ik heb van Tesla te horen gekregen dat ze verwachten zo rond mei/juni bestellingen te kunnen opnemen voor een goedkoper model. Levering volgt uiteraard pas later.
Of heb jij andere info?
Tot nu toe heeft Tesla me nog niet kunnen bevestigen om welk goedkoper model het zal gaan. Ik schat inderdaad MR, maar misschien beginnen ze wel met de LR 2WD.
Nee, behalve dat Elon tijdens de conference call zei "vanaf mei". Dat is natuurlijk op meer manieren te interpreteren. Bestellingen opnemen rond die tijd klinkt ook niet gek...misschien beginnen ze in mei in de VS dan te leveren? Het is nog even afwachten.

Wel bijzonder dat een medewerker dat weet...aangezien ze vaak over dit soort planningen niet op de hoogte worden gehouden. Tenminste...dat baseer ik op een kort gesprek met 1 medewerker verkoop (dus ook goed onderbouwd :)).
 
Grrr mensen krijgen VIN's, weten op welke boot hun wagen staat of wanneer die geleverd kan worden.

Klein beetje frustrerend dat niemand bij Tesla er in slaagt om achter die informatie voor mij aan te gaan en ze niet verder geraken dan "gewoon wachten". Op dit moment zou ik er me al met verzoenen als er iemand zou zeggen: de wagen wordt nu gemaakt, vertrekt op 25/2 op de boot, zal rond 20/3 in Zeebrugge aankomen en vermoedelijk in April afgeleverd worden. Dan zou je op zijn minst het idee krijgen dat ze weten waar ze met bezig zijn. Of ben ik nu te veeleisend? We spreken wel over een firma die hoopt om op middellange termijn zelfrijdende wagens te maken maar er niet in slaagt om zelfs nog maar zicht te krijgen op iets banaals als een logistiek proces van wat toch maar een relatief beperkt aantal items is.
Same here. Hoewel ik het niet 'lief' zou vinden als de levering achterin maart wordt. Maar goed...beter iets dan niets