MartinD
Member
Ik denk dat de ene nog harder gaat dan de ander. Denk ik.Goede vraag; Ben ook errug benieuwd
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat de ene nog harder gaat dan de ander. Denk ik.Goede vraag; Ben ook errug benieuwd
Wat ik op foto’s zag staan waren het simpele type 2 laders. Zelfs op 32A duurt het met 22kW een krappe drie uur voor een M3 op 80% zit. Blijkbaar konden ze er maar 8 tegelijk laten nippen. Een boot met 3000 auto’s had dus 375 laadsessies van drie uur nodig. Dat is 1126 uur en dus dik 46 dagen. Iedereen ziet dat dat niet gast werken als na 7 dagen de volgende boot met 3000 auto’s komt. Of zie ik iets over het hoofd?
exact mijn overwegingenIk heb alleen de P kunnen rijden en die is vrij bruut. Had de AWD besteld en sta daar helemaal achter.
Heb jaren geleden een 335i gehad die in 5,5s naar de 100 ging en vond das destijds al overkill na de eerste 2-3 maandjes. Een seconde sneller (AWD) zal dus ruimschoots voldoen. Voor de rest is het exact dezelfde auto, alleen praktischer gezien de iets betere range en het feit dat je er voor een normale prijs een winterset onder kan zetten.
Grappig. Heb dezelfde auto als jij besteld. Een rooie AWD met 19" en zwart int.exact mijn overwegingen
Identieke afwegingenGrappig. Heb dezelfde auto als jij besteld. Een rooie AWD met 19" en zwart int.
Is stiekem ook wel de mooiste uitvoering voor het geld imo.
Velgenpraat // De wheel gap tussen 19" en 20" is vrij identiek, dus ze zien er beide niet vreselijk sportief uit. Dan volstaat de AWD met 19" prima, ook omdat je er een 18" wintersetje op kunt zetten.
Identiek maar overweeg daarenboven Chrome delete en koop juist volgend voorjaar aftermaket 19” velgen nadat ik komende winter (en na 1 rotatie) winterbanden op mijn 18” heb gelegd. Tegen die tijd is er veel meer model 3 aftermarket keuze. En als er nog een trekhaak versie komt overweeg ik een trade-in. (Maar dat zal waarschijnlijk te duur zijn; de kop is er dan wel af. )Identieke afwegingen
Dat is 'mijn' configuratie, maar niet mijn auto Waar blijft dat ding?!Ik zag gisteren mijn eerste M3 in het wild. Hij kwam de parkeergarage bij mijn werk inrijden terwijl ik eruit reed. Vanochtend stond hij er nog. Het is een witte, fraaie kleur. Volgens de RDW is hij 13-2-2019 op kenteken gezet. Dikke kans dat hij gisterenmiddag net terug kwam uit Tilburg. Interessant detail: deze parkeergarage heeft geen laadpalen. Dat lijkt mij toch heel naar, een EV rijden zonder 's nachts te kunnen laden.
De nieuwwaarde is €60.900. Dat is dus €58.800 (=AWD) + €2.100 voor de kleur. Het lijkt erop dat Telsa bij alle M3's de EAP is "vergeten" op te geven bij de RDW? Of heeft iemand al een nieuwprijs van €64.100, €65.700 of €66.200 gezien bij de RDW?
Identiek maar overweeg daarenboven Chrome delete en koop juist volgend voorjaar aftermaket 19” velgen nadat ik komende winter (en na 1 rotatie) winterbanden op mijn 18” heb gelegd. Tegen die tijd is er veel meer model 3 aftermarket keuze.
Ik zag gisteren mijn eerste M3 in het wild. Hij kwam de parkeergarage bij mijn werk inrijden terwijl ik eruit reed. Vanochtend stond hij er nog. Het is een witte, fraaie kleur. Volgens de RDW is hij 13-2-2019 op kenteken gezet. Dikke kans dat hij gisterenmiddag net terug kwam uit Tilburg. Interessant detail: deze parkeergarage heeft geen laadpalen. Dat lijkt mij toch heel naar, een EV rijden zonder 's nachts te kunnen laden.
Ik zag gisteren mijn eerste M3 in het wild. Hij kwam de parkeergarage bij mijn werk inrijden terwijl ik eruit reed. Vanochtend stond hij er nog. Het is een witte, fraaie kleur. Volgens de RDW is hij 13-2-2019 op kenteken gezet. Dikke kans dat hij gisterenmiddag net terug kwam uit Tilburg. Interessant detail: deze parkeergarage heeft geen laadpalen. Dat lijkt mij toch heel naar, een EV rijden zonder 's nachts te kunnen laden.
De nieuwwaarde is €60.900. Dat is dus €58.800 (=AWD) + €2.100 voor de kleur. Het lijkt erop dat Telsa bij alle M3's de EAP is "vergeten" op te geven bij de RDW? Of heeft iemand al een nieuwprijs van €64.100, €65.700 of €66.200 gezien bij de RDW?
Persoonlijk vind ik het zelden (alleen bij lange road trips) onderweg te hoeven laden een van de grote voordelen van een EV. Als je thuis en op je werk niet kan laden sta je toch verdomd vaak bij een SuC. Dan zou ik dejavu krijgen van mijn LPG tijd..Ik zou niet weten waarom je altijd maar zou moeten laden met een range van dik 450km?
Je kan met een ICE ook niet overal tanken ten slotte.
Ongelofelijk maar waar, er zijn ook mensen die in ieder geval NU NOG GEEN EAP willen hebben... en dan kom je op 60.400,- Dus bij ons is Tesla niks vergeten op te geven aan de RDW . Ennuh tot dusver bevalt rijden met Dumb CC héééél héééél goed. Zeer associatief, snel, voorspelbaar, gewoon een autorij-feestje. Overal hè werkt het, supersnel en voorspelbaar.... rond rotondes, in de bebouwde kom.... KISS.....Het lijkt erop dat Telsa bij alle M3's de EAP is "vergeten" op te geven bij de RDW?.....
Artikel in de flows (paywalled)De plannen in ZeeBrugge lijken al aangepast te worden: Privacy settings