Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Mooi werk. En dat thuisbrengen, is dat gewoon vragen? Kost dat extra?
Ik vroeg wat door naar de mogelijkheid om vanaf station Tilburg opgehaald te worden. Dat deden ze niet meer. En toen ik aangaf dat ik wel veel geduld heb gehad nadat ik eigenlijk al op 6 februari een van de eersten met een Model 3 zou zijn geweest, begon hij over deze mogelijkheid. Ze zijn dat aan het voorbereiden, maar het is 'nog niet operationeel'. Voor mijn situatie, zo zei de beste medewerker, ging hij zijn best doen en blijkbaar is dat gelukt.
In MyTesla staat nog wel 'Levering in Tilburg'. Ik hoop dat het goed komt.
 
Ook weer contact met leaseplan. Ze verwachten dat ik volgende week wordt gebeld door delivery voor uitlevering weken later verwachten ze. reservering 21/12/18 en bestelling 15 januari 2019. Nee het ligt niet aan het feit dat er goede afspraken waren met leaseplan en Tesla. (DUH). Oh en Tesla gaf aan de auto's worden in gehele batches uitgeleverd aan de leasemaatschappijen. Das ook weer nieuw.
Hoop?? Best raar dat als ik op dezelfde dag naar LP bel ik niets of andere informatie hoor.. . Denk dat het best een idee is als ze wat wachtende mensen inlichten.. Ze zullen toch wel mee lezen?
 
Ook weer contact met leaseplan. Ze verwachten dat ik volgende week wordt gebeld door delivery voor uitlevering weken later verwachten ze. reservering 21/12/18 en bestelling 15 januari 2019. Nee het ligt niet aan het feit dat er goede afspraken waren met leaseplan en Tesla. (DUH). Oh en Tesla gaf aan de auto's worden in gehele batches uitgeleverd aan de leasemaatschappijen. Das ook weer nieuw.
@Frankieboy heb jij nu wel informatie staan in je Tesla account nu dan?
 
Ik rijd sinds een paar dagdel de model 3, ik denk dat ik gewoon geluk heb gehad met de levering (maar heb wel veel gebeld en doorgevraagd en ineens had ik een VIN en Kenteken) en met dank aan Daan van het forum kan ik nu ook aan de laadpaal laden met een kabel. Maar ik heb nu al 2 dagen een foutmelding over de SOS knop, ik moet contact op nemen met service. Heeft iemand deze melding ook gehad? Service zelf zegt het op afstand te gaan uitzoeken.

Over de AP, ik kreeg nu van service te horen dat ik de AP trial bij 500km kan activeren, van een andere medewerkster kreeg ik te horen dat er geen AP trial is voor de M3.

Dan nog het terugbetalen van de 3K aanbetaling, dat schiet (natuurlijk) niet op, iemand dat al wel teruggekregen?
 
  • Like
Reactions: Daandeluxe
Ook weer contact met leaseplan. Ze verwachten dat ik volgende week wordt gebeld door delivery voor uitlevering weken later verwachten ze. reservering 21/12/18 en bestelling 15 januari 2019. Nee het ligt niet aan het feit dat er goede afspraken waren met leaseplan en Tesla. (DUH). Oh en Tesla gaf aan de auto's worden in gehele batches uitgeleverd aan de leasemaatschappijen. Das ook weer nieuw.

Leaseplan bezweert dat mijn order bij Tesla ligt (met ons eigen reserveringsnummer) maar Tesla ziet dat nummer alleen nog op 'reserved' en niet op 'ordered' staan. Op mijn naam komen ze ook helemaal geen andere order onder een ander reserveringsnummer tegen.

Mijn hemel, wat een puinhoop. En volgens mij niet alleen bij Tesla :(
 
Ik heb mijn buurman geadviseerd om ook goed spul te kopen. Bovendien heb ik de 2,4 ghz band op laag vermogen gezet, zodat zijn probleem weg was. Ik zit zelf met alles op 5 ghz. Ben er prima uitgekomen met hem, maar toen ik het net geïnstalleerd had had ie wel even last.
Ik heb een EnGenius accesspoint waarvan je het zendvermogen ook op kunt schroeven. Toen ik hem in de meterkast naast het Ziggo modem had staan had ik ineens instabiel internet. Duurde even voor ik doorhad dat dat door het accesspoint kwam. Ik wil maar zeggen: dat maximum vermogen in de telecomwet is er niet voor niets, je kunt zelfs jezelf dwarszitten.
 
Leaseplan bezweert dat mijn order bij Tesla ligt (met ons eigen reserveringsnummer) maar Tesla ziet dat nummer alleen nog op 'reserved' en niet op 'ordered' staan. Op mijn naam komen ze ook helemaal geen andere order onder een ander reserveringsnummer tegen.

Mijn hemel, wat een puinhoop. En volgens mij niet alleen bij Tesla :(


Als hij enkel gereserveerd is dan ben je helemaal nog ver weg van levering ben ik bang :(...