Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Dat is dan lekker. Ik wil mijn m3 graag even bij Loogman hier in a'dam een wasbeurt + binnenreiniging geven . Gaat dat dan echt niet?
Als de auto in N zit dan zou het laadklepje niet open moeten gaan lijkt mij. Bij loogman wordt de auto door de wasstraat getrokken. In N kan er toch weinig misgaan lijkt mij? (ruitenwissers wel uitzetten uiteraard)

Heeft iemand anders hem al door de wasstraat gehaald?
Ja, ik wel... en zie draadje gebruiksaanwijzing M3, mbt de ruitenwissers, H2O Leiden wordt hij er ook door getrokken, met zachte doeken, ipv borstels(geen krassen). Ik zet hem altijd gewoon in "D" ipv "N", geen creep aan, laat hem gewoon rollen..., ga je niet van je plaats, of doe je riem niet af, want dan schiet hij in P....

Edit: idd, @Mad P***y, vergeet je spiegels niet...lol
 
  • Funny
Reactions: Mad P***y
@croje Wat denk je van de mensen die nog op levering wachten? Ik heb besteld voor de prijsverlaging en bevestigd gekregen dat ik van EAP naar AP+FSD zou gaan. Aangezien het nog steeds niet zeker is of ik deze week geleverd ga krijgen heb ik dus ook geen zekerheid of die upgrade nog door gaat.
Zelfde situatie hier. Ik heb het in sms staan dus ga ervan uit dat dit ook wordt doorgevoerd. In elk geval wil ik de navigate on autopilot en summon want die heb ik besteld toen ik eap bestelde
 
14/12 eerste uur besteld, nog steeds geen VIN of iemand bij tesla die weet wat er aan de hand is. Current MS owner. Zijn er nog mensen in deze situatie in BE ? Of ben ik den enige ?

Teala al meerdere malen gebeld: boot 2,3,4,6 en nu zelf niets. Men ging het intern escaleren omdat ik mijn verzekering van mijn oude wagen moet verlengen eind maart voor een jaar, maandag wordt je teruugebeld: niemand gehoord natuurlijk.
Bij mij kwam er ook geen schot in de zaak. Dan hoorde ik van een vriend die geen reservatie had gedaan aar op 14/2 een M3P bestelde dat hij 10 dagen later een VIN en sms had gekregen voor levering 5/3-15/3. Hij gaat deze trouwens deze avond ophalen.
Ik had toen ook nog geen VIN voor de AWD en was toch ah twijfelen over de P. Heb dan mijn bestelling op maandag gewijzigd na lange telefoon (vooral wachttijd) met tesla. 4 dagen later had ik een VIN en zelfde sms (ophalen 16/3-30/3)

Weet niet of het toeval was of niet maar de P gaat er blijkbaar wat vlotter door
 
Ik heb bij leaseplan besteld in februari zonder EAP/FSD en verwacht de M3 eind deze maand. Door alle gedoe de afgelopen dagen heb ik Tesla zelf even gebeld. Vorige week hadden ze al aangegeven dat de AP gratis was op mijn auto. Ik heb zojuist gevraagd (020 365 0008, optie 4, binnen 5 minuten aan de lijn) of ze dat wilde bevestigen per email naar mij als berijder, wat ze net gedaan hebben. Volgens mij is dit dus rond.


"Zoals telefonisch besproken komt uw Bestelling in aanmerking voor the autopilot upgrade. Deze zal na levering geinstalleerd worden."
Inside Delivery team NL Amsterdam
 
Voor het eerst begin ik de situatie nu ook vervelend te vinden: zoveel wijzigingen, maar nog erger, zoveel onduidelijkheid en verschillende antwoorden. Het gaat er steeds meer op lijken dat je juist wel moet bellen om een auto te krijgen en wel moet bellen om bevestigd te krijgen dat je AP krijgt. En dat is nu juist de situatie die Tesla had moeten zoen te voorkomen.
Ik ben vanaf eind december heel geduldig gebleven, maar tot op heden zie ik geen activiteit in het tesla account of in de app.
Heel fijn dat ze roepen dat alle auto’s geleverd gaan worden in maart, maar eerder kregen ik al te horen dat hij er in februari zou zijn. Vergeten te vragen welk jaar .... :oops:
 
Voor het eerst begin ik de situatie nu ook vervelend te vinden: zoveel wijzigingen, maar nog erger, zoveel onduidelijkheid en verschillende antwoorden. Het gaat er steeds meer op lijken dat je juist wel moet bellen om een auto te krijgen en wel moet bellen om bevestigd te krijgen dat je AP krijgt. En dat is nu juist de situatie die Tesla had moeten zoen te voorkomen.
Ik ben vanaf eind december heel geduldig gebleven, maar tot op heden zie ik geen activiteit in het tesla account of in de app.
Heel fijn dat ze roepen dat alle auto’s geleverd gaan worden in maart, maar eerder kregen ik al te horen dat hij er in februari zou zijn. Vergeten te vragen welk jaar .... :oops:
+1 en zelfs al 6/12 besteld
 
Zojuist krijg ik van LeasePlan onderstaande mail, dus direct optie 1 doorgegeven ;):

Beste,

Tesla heeft de prijzen van haar auto’s verlaagd. De Tesla Model 3 is met ruim € 3.000,- in prijs verlaagd. De prijsverlaging geldt alléén voor auto’s met een besteldatum vanaf 1 maart 2019.
LeasePlan biedt berijders die vóór 1 maart 2019 een Tesla Model 3 hebben besteld, twee opties om ook te profiteren van de prijsverlaging:

Optie 1. Gratis Autopilot of Full Self Driving*
Zonder gevolgen voor de fiscale waarde:
· Auto’s besteld ZONDER Autopilot worden gratis uitgebreid met Autopilot t.w.v. € 3.200,- incl. BTW.
· Auto’s besteld MET Autopilot ontvangen gratis de upgrade Full Self Driving t.w.v. € 5.300,- incl. BTW.

Optie 2. Gratis annuleren en nieuwe bestelling plaatsen
U kunt de bestelling gratis annuleren om een nieuwe bestelling met prijsverlaging te plaatsen. De levertijd wordt hierdoor waarschijnlijk langer.
Eventuele referral codes van de huidige bestelling zijn helaas niet van toepassing op de nieuwe bestelling, denk hierbij aan gratis laden bij Tesla Super Chargers.

Uw keuze
Om de geplaatste bestelling bij Tesla te annuleren, heeft LeasePlan vóór 15 maart 2019 uw antwoord nodig.
Uw keuze geeft u aan door deze e-mail te beantwoorden, met daarbij:



  • · Uw LeasePlan ordernummer van bestelde Tesla Model 3 (te vinden op de ontvangen orderbevestiging vanuit LeasePlan)
    · Keuze optie:


    • 1. Gratis Autopilot of Full Self Driving*
      2. Gratis annuleren en bestelling opnieuw plaatsen

Ontvangen we geen reactie, dan organiseren we voor u Optie 1. Gratis Autopilot of Full Self Driving.

Heeft u nog vragen? Dan horen wij het graag.

*) Autopilot t.w.v. € 3.200,- incl. BTW: Autosteer, Traffic-Aware Cruise Control.
Full Self Driving t.w.v. € 5.300,- incl. BTW : Navigate on Autopilot, Summon, Auto Lane Change, Autopark and Full Self-Driving features in the future.
 
  • Informative
Reactions: Thermometer
Zojuist krijg ik van LeasePlan onderstaande mail, dus direct optie 1 doorgegeven ;):

Beste,

Tesla heeft de prijzen van haar auto’s verlaagd. De Tesla Model 3 is met ruim € 3.000,- in prijs verlaagd. De prijsverlaging geldt alléén voor auto’s met een besteldatum vanaf 1 maart 2019.
LeasePlan biedt berijders die vóór 1 maart 2019 een Tesla Model 3 hebben besteld, twee opties om ook te profiteren van de prijsverlaging:

Optie 1. Gratis Autopilot of Full Self Driving*
Zonder gevolgen voor de fiscale waarde:
· Auto’s besteld ZONDER Autopilot worden gratis uitgebreid met Autopilot t.w.v. € 3.200,- incl. BTW.
· Auto’s besteld MET Autopilot ontvangen gratis de upgrade Full Self Driving t.w.v. € 5.300,- incl. BTW.

Optie 2. Gratis annuleren en nieuwe bestelling plaatsen
U kunt de bestelling gratis annuleren om een nieuwe bestelling met prijsverlaging te plaatsen. De levertijd wordt hierdoor waarschijnlijk langer.
Eventuele referral codes van de huidige bestelling zijn helaas niet van toepassing op de nieuwe bestelling, denk hierbij aan gratis laden bij Tesla Super Chargers.

Uw keuze
Om de geplaatste bestelling bij Tesla te annuleren, heeft LeasePlan vóór 15 maart 2019 uw antwoord nodig.
Uw keuze geeft u aan door deze e-mail te beantwoorden, met daarbij:



  • · Uw LeasePlan ordernummer van bestelde Tesla Model 3 (te vinden op de ontvangen orderbevestiging vanuit LeasePlan)
    · Keuze optie:


    • 1. Gratis Autopilot of Full Self Driving*
      2. Gratis annuleren en bestelling opnieuw plaatsen

Ontvangen we geen reactie, dan organiseren we voor u Optie 1. Gratis Autopilot of Full Self Driving.

Heeft u nog vragen? Dan horen wij het graag.

*) Autopilot t.w.v. € 3.200,- incl. BTW: Autosteer, Traffic-Aware Cruise Control.
Full Self Driving t.w.v. € 5.300,- incl. BTW : Navigate on Autopilot, Summon, Auto Lane Change, Autopark and Full Self-Driving features in the future.
Fijn dat Leaseplan dat dan ook naar al hun rijders gaat communiceren dan?
Ik heb niets ontvangen.
 
Voor de Tesloze Belgen onder ons, ik ben vorige week maar even gewoon binnen gelopen bij de lokale Tesla showroom om te zien of ik er wat wijzer werd, aangezien mijn account ook verdacht stil bleef. Ik heb het geluk gehad om met iemand van het delivery team te spreken die effectief wist waar hij het over had. De financiering was in mijn geval blijven steken maar dat hebben ze daar snel en professioneel opgelost.

Verder zouden er in België een (heel) kleine honderdtal wagens al uitgeleverd zijn, maar zijn ze eigenljk het hele uitleveringsproces nog op poten aan het zetten. De verwachting is dat dit kortelings gaat beginnen lopen en dan zou het ineens allemaal heel snel kunnen gaan.

We kunnen dus niks anders doen dan wachten...

Wachten...

Wachten...

Wachten...
 
  • Informative
Reactions: Wattson_83
Awel,

Als ge van den duvel spreekt....

delivery.jpg
 
Fijn dat Leaseplan dat dan ook naar al hun rijders gaat communiceren dan?
Ik heb niets ontvangen.

Ha, ik heb vandaag ook nog contact gehad met LeasePlan: geen woord werd hierover gerept. De mail heb ik ook niet ontvangen...

Ik heb ook gesproken met een sales advisor van Tesla. Hij gaf aan dat ik moet uitgaan van april. Dus dat verhaal dat Tesla eventjes alles in maart zou gaan leveren, kan klaarblijkelijk zo de prullenbak in.