Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
82EFCDA0-47E2-49CE-9840-61B02E29E33A.png
iemand ook al gehad dat de app blijft staan op “aan het wakker maken”? Krijg geen verbinding met de model 3
 
Dat had ik daarnet helaas ook voor. Ik was wel totaal niet in de buurt van de wagen, maar de app opnieuw starten leverde niets op.

Is dit trouwens normaal met heel het AP debacle? Ik zie namelijk enkel geavanceerde autopilot en dus nog niets of FSD.

autopilot.png
 
Gisteren bij de Superchargers in Herbolzheim iemand met een blauwe M3 gesproken die geen enkele klacht had over zijn M3, zelfs de lak vond hij 100%.
Mag ook wel eens gezegd worden.
Herbolzheim is overigens een prima plek om te laden, buiten de Superchargers ook een splinternieuwe Fastnet.
Er zijn overigens nog maar 2 M3 Priority Chargers, zal wel vlug veranderen.

Ook niet slecht, slechts 12 kilometer van de plek waar wij wonen :)
 
Er zijn wel meer mensen die geen klachten hebben hoor. Ik ook niet tot nu toe. Is de essentie van fora dat je meestal enkel mensen hoort met problemen. Is niet noodzakelijker wijze representatief voor de gemiddelde ervaring.

Mijn enige negatief punt over de M3 is dat ik hem niet 20 jaar geleden kon kopen. Of misschien dat ik liever een Y had gekocht had die nu beschikbaar geweest. Who knows, who cares. Is simpelweg de beste wagen beschikbaar vandaag die ik me kan betalen. Zou zeker niet voor een S willen wisselen, misschien voor een X maar waarschijnlijk zelfs daar niet voor. Laat staan voor een niet-Tesla wagen op dit moment.
 
Ik kan hem ook installeren. Snel nog met de dragy wat tests doen met de AWD en 2019.5.25 versie. Mooi vergelijk gaan maken!
Ik ben erg benieuwd!

Nu ik een leen model S P85+ heb meegekregen lijkt die echt een stuk langzamer dan mijn AWD 3 (vergeleken met mijn ervaringen gisteren in de 3 met update), terwijl de 0-100 tijden ongeveer gelijk zouden moeten zijn.
Ligt het dan aan de laatste update of gewoon aan het karakter van de S?
 
Er zijn wel meer mensen die geen klachten hebben hoor. Ik ook niet tot nu toe. Is de essentie van fora dat je meestal enkel mensen hoort met problemen. Is niet noodzakelijker wijze representatief voor de gemiddelde ervaring.
Hier namelijk ook geen enkele klacht! Aflevering was perfect, geen bugs. Nou, 1 keer een reboot en 1 keer een subwoofer die uitviel. Maar mijn X3 deed vaker raar...
 
Ik ben erg benieuwd!

Nu ik een leen model S P85+ heb meegekregen lijkt die echt een stuk langzamer dan mijn AWD 3 (vergeleken met mijn ervaringen gisteren in de 3 met update), terwijl de 0-100 tijden ongeveer gelijk zouden moeten zijn.
Ligt het dan aan de laatste update of gewoon aan het karakter van de S?
Over het algemeen geldt hoe kleiner de auto des te groter de rij- en snelheidsbeleving. Heb een 356 Speedster (klein en open) en daarin voelt 130 km/h als 230 km/h.
 
  • Like
  • Informative
Reactions: Jooop and PaulusdB
Over het algemeen geldt hoe kleiner de auto des te groter de rij- en snelheidsbeleving. Heb een 356 Speedster (klein en open) en daarin voelt 130 km/h als 230 km/h.

Klopt: Ik heb jaren terug een Smart Roadster gehad. Dat klonk als/is gewoon een opgevoerde brommer, reed als een kart, en bij 190km/uur bergaf en wind in de rug dacht je dat je vloog :)

Heb wel nooit meer een auto gezien die bij 150km/uur z'n dak gewoon open en dicht kon doen.
 
  • Like
Reactions: Odie
Net 2019.8.3 binnen gehad. Nu heb ik sentry en dog mode. Maar nog geen reken van de beloofde gratis AP, iemand een idee wat er voor gedaan moet worden om dat te krijgen?

Wat ik gekker vind: ook nergens zie ik een betaalde optie om AP of FSD te kopen. Volgens tesla moet dat via de app of je account, maar ik zie niets. Al zou ik de volle mep willen betalen: ik kán het niet.